BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Can't Buy me Love - Aflevering 4 (04-09-2008)

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 05 september 2008 - 01:24   quote  deeplink  
Video: Can't Buy me Love - Aflevering 4 (04-09-2008)

draakje
 draakje - vrijdag 05 september 2008 - 01:55   quote  deeplink  
Bedankt, Boudewijn! Je hebt volgens mij nog steeds niet gezegd wat je nu van het programma vindt.
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 05 september 2008 - 03:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2008 - 01:55 schreef draakje het volgende:
Bedankt, Boudewijn! Je hebt volgens mij nog steeds niet gezegd wat je nu van het programma vindt.
ik heb net pas de afleveringen zitten kijken en nu nog even aflevering 4 meepikken :)
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 05 september 2008 - 04:04   quote  deeplink  
Ik vindt het programma (na kickoff + 4 afleveringen) redelijk. Je merkt duidelijk dat er veel in het oor gefluisterd wordt door de buren maar het kan best spannend worden want alle bewoners weten meteen dat ze erin zitten om een doel te bereiken en dat was bij de start van DGK wel anders.

Het is wel een doodzonde dat er geen streams zijn want juist alle achterdocht en onderling roddelen zijn perfect voer voor ons streamers want dan zien we precies wie er echt liegt (omdat hij/zij het echt geloofd zoals Huub) of liegt om het spel.

Wel wordt er nu teveel aandacht aan Ribas en Joost gegeven want het draait eigenlijk alleen om hun tweeen en laten die twee nou net de meest irritante personen zijn.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5112
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Can't Buy me Love - Aflevering 4 (04-09-2008)









0.0073499