BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoe lang zullen Bosz en Verbeek het met elkaar uithouden???

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Brhaven
 Brhaven - vrijdag 05 september 2008 - 08:18   quote  deeplink  
Twee haantjes bij elkaar, die in tijden van zwaar weer het tij moeten keren. Als dat maar goed gaat.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 september 2008 - 08:39   quote  deeplink  
Hangt er vanaf hoe groot de ruimte is.
In een grote ruimte kunnen twee haantjes prima samen leven.

Zodra de 1 de ander de ruimte niet gunt word t hommeles.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 05 september 2008 - 09:05   quote  deeplink  
lang, zijn diep in hun hart Almeloërs.
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 05 september 2008 - 09:40   quote  deeplink  
gaat prima goed komen
Want Bosz is helemaal niet iemand die altijd in de spotligths wil staan en de baas wil zijn. Verbeek kan er ook prima tegen als hij terug geroepen word
Hij zal het misschien niet altijd even leuk vinden, maar hij gaa er niks raars van doen. Deze problemen zijn eerder te verwachten Bij AZ met Van Gaal en Scheringa. als het daar goed gaat dan hier ook

Eigenlijk vind ik de uitpraak "Twee haantjes bij elkaar" niet op zijn plaats
Want Bosz is zeker geen haantje
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 05 september 2008 - 15:44   quote  deeplink  
Zolang de verantwoordelijkheden duidelijk zijn afgebakend zal dit best goed gaan. Ik vind het Verbeek trouwens sieren dat hij niet zeurt dat er geen extra aankopen meer mogelijk waren, terwijl hem dit wel min of meer was beloofd.
Sebbe
 Sebbe - zondag 07 september 2008 - 20:38   quote  deeplink  
Dat heb je met de Noorderlingen en de Oosterlingen van ons land, niet zeuren en accepteren wat je wel hebt.
girdie
 girdie - zondag 07 september 2008 - 21:02   quote  deeplink  
bosz is geen haantje, er is een duidelijke taakverdeling tussen beide en professionaliteit doet de rest. gaat helemaal goed komen joh.
Ch€sz
 Ch€sz - zondag 07 september 2008 - 21:24   quote  deeplink  
...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 september 2008 door Ch€sz --
moa
 moa - zondag 07 september 2008 - 21:48   quote  deeplink  
Bosz is geen haantje,
Verbeek is geen haantje,
Onzin topic.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - woensdag 10 september 2008 - 19:24   quote  deeplink  
Kan beter vragen hoe lang wij het nog met die twee uit houden als de prestaties niet verbeteren en we keer op keer voorgelogen worden. Verbeek moet zeker een kans geven want kan hem niet na een competitiewedstrijd negatief beoordelen maar de vele geblesseerden roept wel vraagtekens op over zijn trainingswijze. Hoor allemaal wilde verhalen over afbeulen in krachthonk. Bosz hoef ik niet toe te lichten maar dat geld ook voor de rest die verantwoordelijk zijn voor het technisch beleid, maar de toekomst zal het uitwijzen. Als ze ons niet meer voorliegen en is wat meer openheid geven van de stand van zaken binnen de club hoeven ze van mij denk ik niet weg of er moeten hele schokkende dingen uitkomen.
Marciano
 Marciano - woensdag 10 september 2008 - 19:33   quote  deeplink  
zo lang ze bij de eerste 5 blijven!
FEYENOORD KAMPIOENEN
 FEYENOORD KAMPIOENEN - woensdag 10 september 2008 - 19:44   quote  deeplink  
Verbeek zorgt er altijd voor dat zijn spelers topfit zijn dit is bij onze jongens niet het geval geweest blijkbaar. Onze jongens gaven ook zelf toe dat ze vroeger niet zoveel in het krachthonk waren als nu toen was het optioneel nu verplicht. Anders zouden we nu niet zoveel geblesseerden hebben. Maar als onze jongens dalijk fit zijn, kunnen we er tegen aan. Bij de andere clubs komen de blessure's altijd halverwege en op het eind, en dan kunnen onze jongens mooi punten pakken en kampioen worden.
thewin
 thewin - woensdag 10 september 2008 - 19:49   quote  deeplink  
IK DENK DAT ZE 10 JAAR BLIJVEN WANT FEYENOORD IS AAN HET RENOVEREN EN DIT IS EEN TOPTRAINER EN BOS HEEFT EEN FEYENOORDHART DUS FEYENOORD GAAT NAAR DED TOP EN WORDT DIT JAAR GEWOON KAMPIOEN OOK AL HAD JE DAT NIET VERWACHT
Danny.K
 Danny.K - woensdag 10 september 2008 - 20:52   quote  deeplink  
Bij Verbeek heb ik wel vertrouwen want hij is goed bezig de manier waarop hij de spelers aanpakt en traint staat mij wel aan de geen woorden maar daden style prima.
Bij Peter Bos weet ik het niet maar dat komt omdat ik niet weet wat zijn precieze conflikt met Willem van Hanegem was, als hij iemand is die met zijn elleboog omhoog probeert te komen kan het nog wel eens fout aflopen want Verbeek kan net als Willem erg stug zijn. Maar nogmaals ik ken dat conflict niet dus geef ik Bos de voordeel van de twijfel.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5996
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoe lang zullen Bosz en Verbeek het met elkaar uithouden???









0.0080029