BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Huub

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 05 september 2008 - 17:23   quote  deeplink  
Lieve Huub, Dankjewel voor het bijhouden van dit blog. Zo kunnen we toch een beetje je dagelijkse belevenissen volgen. Top! Check hier elke dag wel even of je hebt gepost en altijd weer leuk om te lezen. En wat betreft sommige Nowlivers, die je hier komen smeken of je a.u.b. ook op Nowlive komt posten of de 'dreigementen' van Sly om je topic te verwijderen; lekker laten lullen. Jij gaat en staat waar je wil Huub. Jij post waar je wil posten en wil je ergens niet posten, dan post je er niet. Tis jouw leven en jij bepaald wat je doet. Je hebt je leven min of meer anderhalf jaar laten bepalen door anderen en dat was lang genoeg denk ik zo. En als ik dan lees dat Sly 2 jaar lang alles voor de fans van Huub heeft gedaan. Daar zakt me de broek van af. Hij heeft altijd alles voor zijn eigen hachie gedaan. Hij geilt op de aandacht en hij is zelf zeker niet armer geworden van Nowlive hoor. En wat nou... de Huubfans van Nowlive. De èchte Huubfans heeft hij al van zijn site afgedonderd. Die rotte appels (zoals Sly ze noemt) zeiken niet zoals zijn volgelingen. En juist de èchte Huubfans hebben respect voor hoe je alles aanpakt. Huub, wat je doet doe je goed. Leef je leven zoals jij het wil. Ga door met je leven en geniet er optimaal van. Ennuh..... lief zijn! Dikke kus van Marieke (en nee, ik ben geen gebande van Nowlive. Ik ben nog altijd lid daar, maar post er uit eigen initiatief niet meer)

met dank aan mijn zus die het van zijn weblog afgehaald heeft.
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 05 september 2008 - 19:16   quote  deeplink  
dus ook daar is hommeles, de ellende die daar over elkaar word heen gestrooid, te ellendig voor woorden, dreigementen over en weer, Huub vraagt om wat relativerings vermogen, Nou Huub ik hoop dat je geduld hebt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 september 2008 door Izz@headliner --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 05 september 2008 - 20:26   quote  deeplink  
The never ending story

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5183
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Huub









0.0077929