BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gratis Toegang Ec-duel Voor Betalende Toeschouwer Feest Van De Eeuw

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 05 september 2008 - 19:10
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Gratis Toegang Ec-duel Voor Betalende Toeschouwer Feest Van De Eeuw (Officiƫle Feyenoord Clubsite)

hotjumper
 hotjumper - vrijdag 05 september 2008 - 19:29   quote  deeplink  
waren zeker bang voor rellen tijdens het jubileumfeest hahahahahaha
Bokito
 Bokito - vrijdag 05 september 2008 - 22:18   quote  deeplink  
Kan je zien wat een K..organisatie het bij Feyenoord is. De verkoop voor Feyenoord-Kalmar is al afgelopen week gestart en ik heb uiteraard een kaartje besteld...., en betaald !
Ik een berichtje gestuurd naar de Klantenservice, maar die zal zoals gewoonlijk wel weer niet reageren.
Bokito
 Bokito - vrijdag 05 september 2008 - 22:25   quote  deeplink  
Voor alle volledigheid, ik ben seizoenkaarthouder, heb een obligatie, koop trouw elk jaar een shirt, heb al weken een een klus kaarten voor het Eeuwfeest, maar wordt nou voor een tientje genaaid door de club die ik probeer door dik en dun te steunen, FOEI !!!
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 05 september 2008 - 22:56   quote  deeplink  
Tja met zo'n naam en zo'n kooi wil je natuurlijk wel eens genaaid worden...Maar ff serieus is natuurlijk weer te gek voor woorden
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 05 september 2008 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2008 - 22:18 schreef Bokito het volgende:
Kan je zien wat een K..organisatie het bij Feyenoord is. De verkoop voor Feyenoord-Kalmar is al afgelopen week gestart en ik heb uiteraard een kaartje besteld...., en betaald !
Ik een berichtje gestuurd naar de Klantenservice, maar die zal zoals gewoonlijk wel weer niet reageren.
maar je kan een extra kaartje ophalen, heb je 2 stoeltjes voor je zelf!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 05 september 2008 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2008 - 22:25 schreef Bokito het volgende:
Voor alle volledigheid, ik ben seizoenkaarthouder, heb een obligatie, koop trouw elk jaar een shirt, heb al weken een een klus kaarten voor het Eeuwfeest, maar wordt nou voor een tientje genaaid door de club die ik probeer door dik en dun te steunen, FOEI !!!
je wordt voor 25 of voor 35 euro genaait, hangt ervan af wat voor kaartje je gekocht had
Bokito
 Bokito - zaterdag 06 september 2008 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2008 - 23:11 schreef hotjumper het volgende:

[..]

maar je kan een extra kaartje ophalen, heb je 2 stoeltjes voor je zelf!
Ja leuk. Kan ik dubbel genieten van dit wereldelftal.
Maar serieus, dit is toch minachting van je supporters ?
Wie koopt er overigens nu nog kaartjes voor iets wat Feyenoord organiseert ? Als je maar effe wacht, krijg je 't vanzelf gratis. Hoezoe geen geld om aankopen te doen !!! Lijkt wel een amateurverenigingetje uit Achterafdurp.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gratis Toegang Ec-duel Voor Betalende Toeschouwer Feest Van De Eeuw









0.0063781