BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Can't Buy me Love - Aflevering 5 (05-09-2008)

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 06 september 2008 - 00:09   quote  deeplink  
Video: Can't Buy me Love - Aflevering 5 (05-09-2008)



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 september 2008 door Boudewijn --
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 06 september 2008 - 01:04   quote  deeplink  
he bahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, dat zagen we in de goudenkooi nu nooit, dit is echt geen klasse hoor, hahahahahahahha
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 06 september 2008 - 03:50   quote  deeplink  
En daar hadden we Carlos ook weer even in beeld.

En die Ribas is perfect voor het programma, grote blaaskaak die iedereen tegen zich in het harnas jaagt. Daarbij is het denk ik ook een heel agressief ventje.
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zaterdag 06 september 2008 - 21:45   quote  deeplink  
Het doet me genoegen nog even bevestigd te zien hoe snel vrouwen zich laten neuken door de eerte de beste Jan Lul die "beschikbaar" is, en in eerste de beste gelegenheid dat er voordeel te halen is..sex als gereedschap, als middel om het doel te bereiken, de kut als breekijzer.. alle vooroordelen in één lullig klote-progammaatje van tafel geveegd.. ik lach me rot, en leer.....
draakje
 draakje - zaterdag 06 september 2008 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 september 2008 - 21:45 schreef GherAhnAhmon het volgende:
Het doet me genoegen nog even bevestigd te zien hoe snel vrouwen zich laten neuken door de eerte de beste Jan Lul die "beschikbaar" is, en in eerste de beste gelegenheid dat er voordeel te halen is..sex als gereedschap, als middel om het doel te bereiken, de kut als breekijzer.. alle vooroordelen in één lullig klote-progammaatje van tafel geveegd.. ik lach me rot, en leer.....
Dit geldt wel alleen voor een bepaald slag vrouwen hoor ...
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zaterdag 06 september 2008 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 september 2008 - 21:46 schreef draakje het volgende:

[..]

Dit geldt wel alleen voor een bepaald slag vrouwen hoor ...
'Tuurlijk.. een beetje lelijk wijf heeft natuurlijk zoiezo al geen schijn van kans.. maar de rest wel...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 september 2008 door GherAhnAhmon --
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zaterdag 06 september 2008 - 22:16   quote  deeplink  
Af en toe zie ik dan een oud GK-filmpje.. en hoe kloterig ze daar ook in rondliepen, het méga kwaliteitsverschil met dit Can buy my Fuck is pijnlijk duidelijk..
draakje
 draakje - zaterdag 06 september 2008 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 september 2008 - 21:49 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

'Tuurlijk.. een beetje lelijk wijf heeft natuurlijk zoiezo al geen schijn van kans.. maar de rest wel...
Wat ben jij bitter ... Nee, vrouwen die iets in hun mars hebben zul je in een dergelijk programma niet zien. Het zijn altijd de Breezersletjes die op hun rug proberen beroemd te worden (lees: een carrière bij de televisie willen). Er zijn genoeg mooie vrouwen die wél iets kunnen, maar die zie je hier niet.
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zaterdag 06 september 2008 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 september 2008 - 22:45 schreef draakje het volgende:

[..]

Wat ben jij bitter ... Nee, vrouwen die iets in hun mars hebben zul je in een dergelijk programma niet zien. Het zijn altijd de Breezersletjes die op hun rug proberen beroemd te worden (lees: een carrière bij de televisie willen). Er zijn genoeg mooie vrouwen die wél iets kunnen, maar die zie je hier niet.
Yup, klopt ook want hoe ze het ook brengen, het beeld wat hier verkocht wordt, namelijk dat elke vrouw wel plat gaat voor en babbel en een paar centen, gaat een hoop vrouwen weer problemen bezorgen..Vergeet niet, het werd nog steeds verkocht als "Reality show" hé?
draakje
 draakje - zaterdag 06 september 2008 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 september 2008 - 22:52 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

Yup, klopt ook want hoe ze het ook brengen, het beeld wat hier verkocht wordt, namelijk dat elke vrouw wel plat gaat voor en babbel en een paar centen, gaat een hoop vrouwen weer problemen bezorgen..Vergeet niet, het werd nog steeds verkocht als "Reality show" hé?
Ik denk dat dit programma een wensdroom van JdM was, maar hij moest natuurlijk roeien met de riemen die hij kon krijgen, en dat zijn twintigjarige stoeipoezen die verder niets kunnen. En ja, voor de onderlaag van de bevolking is dit wel reality.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 07 september 2008 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 september 2008 - 21:49 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

'Tuurlijk.. een beetje lelijk wijf heeft natuurlijk zoiezo al geen schijn van kans.. maar de rest wel...
hahahahahahahahhahahaha
nane
 nane - woensdag 24 september 2008 - 21:59   quote  deeplink  
ik kan niet liegen
zegt ze dan geloof je dat

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Can't Buy me Love - Aflevering 5 (05-09-2008)









0.0084431