BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bij 200 jaar Feyenoord geen Loes Luca!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Madhopfc
 Madhopfc - zondag 07 september 2008 - 20:18   quote  deeplink  
Bij het volgende feestje, over 100 jaar, dan ga ik niet als Loes Luca weer de presentatie doet!!! Ik ben zo chauvinistisch als wat dus had altijd wel wat met de Rotterdamse Loes Luca maar dat is na gisteravond wel over, wat deed zij dat slecht!! Had een echte Feyenoorder als Gerard Cox het feest laten presenteren!!!
Marciano
 Marciano - zondag 07 september 2008 - 20:24   quote  deeplink  
Ik vond dat ze het leuk deed! Ik vond het aleen jamer dat Willem Van Hanegem er niet was. En ik had ook nog een klein beetje gehoopt op Kuyt. Maar ik vond hel top!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 september 2008 door Marciano --
draakje
 draakje - zondag 07 september 2008 - 22:17   quote  deeplink  
Wat deed ze verkeerd dan?
jjh
 jjh - zondag 07 september 2008 - 22:33   quote  deeplink  
Er zijn altijd wel weer mensen die wat te zeuren hebben. Was weer een leuk feest gisteravond. Vond Loes het goed doen, zeker als je bedenkt dat haar man onlangs zeer plots is overleden. RESPECT!!
Happel
 Happel - maandag 08 september 2008 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 september 2008 - 20:24 schreef Marciano het volgende:
Ik vond dat ze het leuk deed! Ik vond het aleen jamer dat Willem Van Hanegem er niet was. En ik had ook nog een klein beetje gehoopt op Kuyt. Maar ik vond hel top!
Kuijt speelde een interland en Van Hanegem was er niet, omdat hij niet echt een uitstekende relatie heeft met het huidige bestuur en dan met name Bosz.
Bokito
 Bokito - maandag 08 september 2008 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 september 2008 - 22:17 schreef draakje het volgende:
Wat deed ze verkeerd dan?
Johon als verlosser van Feyenoord betitelen getuigd niet echt van een Rotterdam-gevoel. Leuk dat ie er was, maar niet meer dan dat.
En Oewe Chiendwal heet in Rotterdan gewoon Ove Kindval.

Om maar eens paar dingen te noemen....
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 september 2008 - 15:44   quote  deeplink  
ach ja, vrouwen en voetbal....
erik
 erik - maandag 08 september 2008 - 16:08   quote  deeplink  
al die dingen staan op een kaartje zij leest ze alleen maar op ik vond dat ze het euk deed
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 september 2008 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 september 2008 - 16:08 schreef erik het volgende:
al die dingen staan op een kaartje zij leest ze alleen maar op ik vond dat ze het euk deed
ok aanpassing van de titel, bij 200 jaar Feyenoord geen kaartjesschrijvers meer.
Bloedgroep-FFFFF
 Bloedgroep-FFFFF - woensdag 10 september 2008 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 september 2008 - 22:33 schreef jjh het volgende:
Er zijn altijd wel weer mensen die wat te zeuren hebben. Was weer een leuk feest gisteravond. Vond Loes het goed doen, zeker als je bedenkt dat haar man onlangs zeer plots is overleden. RESPECT!!
--------------------------------------

Precies, diep respect, zoveel gegevens, mag dat aub via briefjes, ze is nog in een onverwachtte ROUWperiode.

Ik was verbaasd dat ze er iig stond. Met pracht jurk aan overigens.

Loes, Bedankt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5174
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bij 200 jaar Feyenoord geen Loes Luca!!!









0.0073080