BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Hanegem en vd Herik niet op Eeuwfeest, Cruijf wel

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 08 september 2008 - 10:17
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Van Hanegem en vd Herik niet op Eeuwfeest, Cruijf wel (Legioen Weblog)

Legioen Weblog
 Legioen Weblog - maandag 08 september 2008 - 10:18   quote  deeplink  


Van Hanegem en vd Herik niet op Eeuwfeest, Cruijf wel

Afgelopen Zaterdag vond in de Kuip het feest van de Eeuw plaats. Opmerkelijk was dat de tot Feyenoorder van de Eeuw verkozen Willem van Hanegem er niet bij was. Daarentegen was Johan Cruijf wel aanwezig die aangekondigd werd als ‘de messias’ en ‘de verlosser’. En dat terwijl hij maar één seizoen voor onze club heeft gespeeld. Ook Jorien vd Herik die in het verleden veel voor de club heeft betekend was niet aanwezig op het feest.

Legioen Weblog
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 september 2008 - 11:33   quote  deeplink  
Zegt wel weer genoeg, Dit was een mooie mogelijkheid geweest om v/d Herik te bedanken voor de goede dingen die hij voor de club heeft gedaan. Hij had gewoon met de spelers gehuldigd moeten worden voor de UEFA cup.
Bokito
 Bokito - maandag 08 september 2008 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 september 2008 - 11:33 schreef hotjumper het volgende:
Zegt wel weer genoeg, Dit was een mooie mogelijkheid geweest om v/d Herik te bedanken voor de goede dingen die hij voor de club heeft gedaan. Hij had gewoon met de spelers gehuldigd moeten worden voor de UEFA cup.
HELEMAAL MEE EENS !!
Marciano
 Marciano - maandag 08 september 2008 - 13:43   quote  deeplink  
Ja inderdaad! Hij heeft zo veel gedaan voor de club!
Watje
 Watje - maandag 08 september 2008 - 13:53   quote  deeplink  
SCHANDE, Cruijf heeft 1 jaar in Rotterdam gespeeld. Jorien heeft de club jaren op de been gehouden.
erik
 erik - maandag 08 september 2008 - 16:11   quote  deeplink  
cruijf heeft 1 jaar goede zaken gedaan in Rotterdam en ik vond het niet erg dat hij er was maar dat van hanegem en v/d herik er niet waren vond ik wel heel erg.
maar er waren er wel meer niet kuyt en bij de huldiging was zoeterbier er niet emerton, ono, v persie ga maar door
Pietje1
 Pietje1 - maandag 08 september 2008 - 16:52   quote  deeplink  
Misschien hebben die twee wel NEE gezegd... Ooit wel een aan gedacht? Ik zie ook weer dat Legioen Weblog gewoon door gaat met stemmingmakerij...
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 september 2008 - 17:45   quote  deeplink  
misschien wel maar dan hadden ze toch wel vermeld mogen worden... Gelukkig werd Jorien wel vermeld op het spandoek van Trust. (zie foto's bij lunatic). En wat is er mis met stemmingmakerij in dit geval? Ik ben de eerste die toegeeft dat Jorien fouten heeft gemaakt (hij kon het niet loslaten, maar hij had moeten stoppen toen de bestuursstructuur gewijzigd werd) Maar we mogen de ogen niet sluiten voor het feit dat dit feest nooit gevierd was als Jorien er niet geweest was.

Verder denk ik dat Jorien nooit uit eigenbelang heeft gehandeld, wat ik nog niet durf te zeggen van alle, nieuwe "vastgoedfiguren" die nu de dienst uitmaken bij Feyenoord. (hun komst is wel zeer toevallig, ook met het oog op de ontwikkeling van het gebied om de nieuwe kuip).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 september 2008 door hotjumper --
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 08 september 2008 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 september 2008 - 17:45 schreef hotjumper het volgende:
Verder denk ik dat Jorien nooit uit eigenbelang heeft gehandeld, wat ik nog niet durf te zeggen van alle, nieuwe "vastgoedfiguren" die nu de dienst uitmaken bij Feyenoord. (hun komst is wel zeer toevallig, ook met het oog op de ontwikkeling van het gebied om de nieuwe kuip).
Hij heeft miljoenen winst gemaakt op een lening aan Feyenoord en dat kwam niet door een normale rente
Jorien heeft ook veel goede dingen gedaan voor Feyenoord, maar als jij je club geld leent en veel veel meer rente vraagt dan een bank of welke leningsinstantie dan ook, dan ben je geen echte supporter van die club
Dan wil je er aan verdienen
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 september 2008 - 19:41   quote  deeplink  
je hebt gelijk die lening was een jodenstreek, was ff vergeten hoe rancuneus hij zich toen opstelde. Maar die analfabeet uit betondorp wordt binnengehaald als koning boko, terwijl hij Feyenoord alleen maar gebruikt heeft om zijn persoonlijke gram (eigen belang) te halen op ajax daarmee de sportieve ontwikkeling van het toenmalige elftal om zeep helpend.

Een gebaar van vergeving naar Jorien, met het oog op zijn goede daden voor de club was ook wel mooi geweest op het eeuwfeest.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 08 september 2008 - 19:43   quote  deeplink  
Zoals ik ook in een ander topic heb gezegd
Goede daden maken niet dat je daarna slechte mag doen
ik mag ook niet iemand vermoorden omdat ik eerder iemand het leven heb gered
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 september 2008 - 19:51   quote  deeplink  
zie mijn reactie in de andere topic...
willem hoogendijk
 willem hoogendijk - maandag 08 september 2008 - 20:43   quote  deeplink  
ik mag toch wel aannemen dat willem van hanegem is gevraagd . mocht dit niet het geval zijn , dan is dit toch wel schandalig , daar hij zoveel voor de club heeft betekend zowel als speler en trainer . en uitgeroepen als speler van de eeuw . mishien heeft peter bosz hier iets mee te maken .
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 september 2008 - 21:12   quote  deeplink  
denk niet dat peter heeft gezegd dat Willem niet mocht komen, maar eerder wat Willem niet wil komen zolang bosz in het maasgebouw zit.... Misschien dat ie vanavond er iets over zegt in holland sport.
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 september 2008 - 21:18   quote  deeplink  
hierom dus:

Willem van Hanegem heeft in het tv programma Holland Sport uitgelegd waarom hij niet bij het Feest van de Eeuw aanwezig was. De Feyenoorder heeft volgens eigen zegge geen gevoel bij Feyenoord 100 jaar. "Ik heb er geen gevoel bij. Het is een feest georganiseerd door bedrijven en niet door Feyenoord zelf. Ik werd gebeld door een van de organisatoren. In het begin was hij nog aardig. Toen hij door kreeg dat ik niet over te halen was om te komen zei hij: "Wat moet ik de supporters dan vertellen". Met dit soort teksten maak je bij mij helemaal geen kans

is de reden waarom ik niet ben gegaan. denk echter wel dat Willem ook had kunnen denken aan de supporters die er wel waren, mij missen ze niet maar hij is toch een icoon en dan had ie zich toch wel even over zijn aversie tegen het evenement kunnen heen zetten, Had ie altijd vandaag in holland sport kunnen vertellen dat ie het niets vond maar dat ie het voor de supporters toch gedaan heeft.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 08 september 2008 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 september 2008 - 21:12 schreef hotjumper het volgende:
denk niet dat peter heeft gezegd dat Willem niet mocht komen, maar eerder wat Willem niet wil komen zolang bosz in het maasgebouw zit....
Kan iemand mij vertellen hoe dat nou zit tussen willen en peter? Want ik hoor zoveel verschillende verhalen
Hoe zit het nou precies?
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 september 2008 - 23:22   quote  deeplink  
ff kort door de bocht, Willem was trainer en bosz heeft hem destijds een mes in de rug gestoken.
net als bij fraser.....

kan die foto niet weg...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 september 2008 door hotjumper --
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 08 september 2008 - 23:37   quote  deeplink  
Wat voor mes dan?
En Bosz was toen speler van Feyenoord ga ik van uit?
draakje
 draakje - dinsdag 09 september 2008 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 september 2008 - 23:37 schreef Phyxsius het volgende:
Wat voor mes dan?
En Bosz was toen speler van Feyenoord ga ik van uit?
Wat maakt het nou uit of het een vleesmes of een botermesje was? Het gaat om de steek!
PVDD
 PVDD - dinsdag 09 september 2008 - 08:12   quote  deeplink  
Het zijn ook wel ego's waar je het over hebt. Willem is een mooi figuur maar zo eigenwijs als de neten. En de relatie met Bosz zorgt ervoor dat hij een reden zocht om niet te hoeven komen. Dan is het handig dat het door sponsoren is georganiseerd. Ik weet niet of van de Herik is uitgenodigd. Maar Jorien was financieel ook een stuk minder aardig nadat hij weg was. En de rente had ook wel wat minder gemogen want di
e 5 miljoen naar de belasting daar is hij mede verantwoordelijk voor.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 09 september 2008 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 september 2008 - 23:37 schreef Phyxsius het volgende:
Wat voor mes dan?
En Bosz was toen speler van Feyenoord ga ik van uit?
Lees bijvoorbeeld "De Coolsingel bleef leeg" van Hugo Borst maar Is toch een zeer lezenswaardig boek.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Hanegem en vd Herik niet op Eeuwfeest, Cruijf wel









0.0075540