BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Meijer: 'Ik waardeer en respecteer de Feyenoord supporter'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 08 september 2008 - 09:49
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Meijer: 'Ik waardeer en respecteer de Feyenoord supporter' (FR12.nl)

FR12.nl
 FR12.nl - maandag 08 september 2008 - 10:37   quote  deeplink  
Gerard Meijer doet een goed woord voor de Feyenoord supporters. De 73-jarige verzorger van de Rotterdamse club waardeert en respecteert de trouwe aanhang, die de Stadionclub overal blijft bezoeken. 'Ik heb er bewondering voor dat al die mensen dat weer op kunnen brengen,' laat Meijer weten in een interview met FR12.nl.

'Het is een probleem dat de supporters met angst en beven elk feest tegemoet zien waar ze een kaartje voor moeten betalen. Ik kan niet in de zak van mensen kijken, maar de meeste supporters moeten eigenlijk uit de mond sparen om dat voetbal te zien,' vertelt de toekomstige ambassadeur van Feyenoord.

'Feyenoord denkt er wel makkelijk over, maar als je een kaart moet kopen elk jaar, kost dat natuurlijk wel aardig wat centjes. Ook dat jubileumtoernooi, het is ons toernooi. Aan de andere kant, het is wel gesponsord natuurlijk. Ik weet niet hoe het precies in elkaar zit, maar als de prijs omlaag gaat, is het voor de mensen aantrekkelijker om te komen en zit de hele Kuip vol.'

'Ik heb er bewondering voor dat al die mensen dat weer op kunnen brengen. Ook als ze naar vriendschappelijke wedstrijden komen kijken, dan denk ik jeetje... daar heb je ze weer. Ongelooflijk. Het kost toch de reis, het kost toch een hapje en een drankje, en een kaartje, ik heb daar bewondering voor,' aldus Gerard Meijer.
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 september 2008 - 22:05   quote  deeplink  
HULDE!!!!
F.L.E
 F.L.E - maandag 08 september 2008 - 22:22   quote  deeplink  
Clubman in hart en nieren.
Onvervangbaar.
flits
 flits - maandag 08 september 2008 - 22:37   quote  deeplink  
Wij waarderen en respecteren deze man,een groots man die nimmer vergeten mag worden!
Gerard Meijer,onze onvervangbare clubicoon!!!!
FR1908FR
 FR1908FR - vrijdag 12 september 2008 - 03:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 september 2008 - 22:37 schreef flits het volgende:
Wij waarderen en respecteren deze man,een groots man die nimmer vergeten mag worden!
Gerard Meijer,onze onvervangbare clubicoon!!!!
ben ik het 100% mee eens
feyenoord-fr12info
 feyenoord-fr12info - maandag 15 september 2008 - 17:43   quote  deeplink  
kk fr12.nl
hotjumper
 hotjumper - maandag 15 september 2008 - 19:02   quote  deeplink  
wat hebben die nu weer gedaan?
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - donderdag 18 september 2008 - 07:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 september 2008 - 17:43 schreef feyenoord-fr12info het volgende:
kk fr12.nl
Waar heb jij last van????? Snap je bericht totaal niet. fr12.nl citeert wat Meijer heeft gezegd en daar brand jij hem op af. Valt uberhaupt niets af te branden. In principe val je nu Meijer aan, (waarom snap ik niet!!) het grootste club icoon allertijden!!!!!!! Waar ben je in hemelsnaam mee bezig????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 september 2008 door Richard Lagrouw --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Meijer: 'Ik waardeer en respecteer de Feyenoord supporter'









0.0070869