BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bestuur doet alleen maar supportertje pesten en heeft niets voor ons over!!!!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - woensdag 10 september 2008 - 19:55   quote  deeplink  
Snellere stadionverboden voor kleine vergrijpen, scherpere regels, leugens!!!!! Eeuwfeest word door bedrijven georganiseerd. Stonden we dan om twaalf uur op de avond/nacht dat we daadwerkelijk 100 jaar bestonden en de club had geen enkele moeite gedaan om maar iets te organiseren. Krijgen we een eeuwfeest van bedrijven waar Lee Towers niet eens YOU NEVER WALK ALONE zingt. We het moeten doen met een keertje zwaaien van bijv. John de Wolf. We willen die clubiconen horen over Feyenoord anders kijk ik wel televisie want daar komen ze ook wel eens door het beeld.Cruyf die de verlosser word genoemt??? De trouwste aanhang van het land word gewoon behandeld als een stelletje debielen. Als je niet van Volendam weet te winnen hebben we straks 1 of 0 punten uit drie wedstrijden. Hoop vna harte dat we van 020 winnen maar als het straks tegen Volendam niet lukt zie ik het tegen 020 helemaal niet gebeuren.Alleen maar om dat we max middenvelders kopen inplaats van verdedigers. Word er straks weer gezegd dat het niet normaal is dat we bij het Maasgebouw staan om uitleg. ER IS MAAR EEN DING NIET NORMAAL EN DAT IS HOE WIJ BEHANDELD WORDEN!!!!!
WIJ ZIJN FEYENOORD!!!!!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 september 2008 door Richard Lagrouw --
moa
 moa - woensdag 10 september 2008 - 20:03   quote  deeplink  
Hoepel op kansloze kleuter.
Jij bent geen supporter, jij bent een haatzaaier.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - woensdag 10 september 2008 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 september 2008 - 20:03 schreef moa het volgende:
Hoepel op kansloze kleuter.
Jij bent geen supporter, jij bent een haatzaaier.
Haatzaaier????? Heb toch al veel andere supporters gesproken die er hetzelfde over denken. De haat is dus al gezaaid. Hoop dat ik het mis heb wat resultaten betreft maar ik vrees het ergste. Vertel mij dan ook eens wat Feyenoord heeft gedaan voor zijn supporters voor het honderdjarig bestaan. O JA EEN JUBILEUM TOERNOOI!!!! Vroeger hadden we standaard een toernooi in de kuip!!! (AD)Moet wel zeggen dat dit mooie affiches waren.Trouwens ik heb jou nu al in verschillende topics andere supporters zien aanvallen om hun mening, dus als iemand moet ophoepelen ben jij het!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 september 2008 door Richard Lagrouw --
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 10 september 2008 - 21:08   quote  deeplink  
Sorry maar dit is wel heel kinderachtig...
Maar goed dat jij geen zeggenschap hebt in de club
Was de club binnen 2 jaar kapot
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 10 september 2008 - 21:11   quote  deeplink  
En ik denk trouwens ook dat jij een haatzaaier bent
Net weer bijvoorbeeld
Ik kom een topic tegen wat nieuw leven heeft gekregen
Het lag al 3 dagen dood
En dan ga ik kijken hoe het weer op gang is gekomen
En dan komt dat weer door een hartstikke negatieve reactie van jouw
Dus ik denk inderdaad dat jij bewust haat aan het zaaien bent
Jij krijgt blijkbaar een kick van het afzeiken van je clubje
Jij sluit je ogen voor al het positieve en ik hoor je enkel over het negatieve
hotjumper
 hotjumper - woensdag 10 september 2008 - 22:08   quote  deeplink  
Maar ik begrijp zijn gevoelens wel, zal wel geen opzet zijn maar Feyenoord lijkt elke binding met de supporters zelf kwijt te zijn.
zijn gewoon een beetje de melkkoetjes geworden...
moa
 moa - donderdag 11 september 2008 - 14:44   quote  deeplink  
@ Richard,

Even duidelijkheid: Ik val geen supporters aan.
De enige die ik aanval zijn haters, het mag duidelijk zijn dat onze club in zwaar weer zit, waardoor elke beweging die Feyenoord maakt met een vergrootglas wordt bekeken door VI, Sportweek en andere joden media.

Je mag als supporter gewoon niet verwachten dat Feyenoord nu met grote aankopen komt. Feyenoord heeft nog een resterende schuld van meer dan 10 milj. euro.
Tel dit op bij de 5 milj. die Feyenoord aan de belasting moet betalen.
En de 7 milj. euro die Feyenoord heeft geïnvesteerd in nieuwe spelers, (of meer)

Dan kan je snel tot de conclusie komen, dat Feyenoord gewoon nog met de hand op de knip moet handelen, wees blij dat de club eindelijk een verantwoord beleid voert BINNEN zijn mogelijkheden.

Met twee mooie aankopen: Tomasson en El Ahmadi, zijn er gewoon weer goede zaken gedaan.
Daarnaast al het opstormende talent, Wijnaldum, Fer, Bruins, Guzman etc..

Jonge jongens die de steun van het legioen hard nodig hebben, dus als jij een echte supporter bent, ga je JUIST NU achter je club staan.

Supporter zijn in 2002 wanneer alles goed gaat is makkelijk, maar juist nu moet je er staan, niet alleen als alles op rolletjes loopt. Dat is "supporter zijn" en elke echte Feyenoord supporter weet dat.

Edit: Wees dus gewoon een man, en laat je niet gek maken door die joden media, en sta als een man achter feyenoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 september 2008 door moa --
netsurfer
 netsurfer - donderdag 11 september 2008 - 14:53   quote  deeplink  
Mooi gesproken moa. Ben het met je eens. We moeten ook niet zo snel in paniek raken en calimero gedrag gaan vertonen. Geef ze even de tijd. Ik was in eerste instantie ook nogal teleurgesteld dat er geen aankopen meer bijkwamen, maar er staat eigenlijk best een heel behoorlijke ploeg als straks iedereen weer fit is.
Davalo
 Davalo - donderdag 11 september 2008 - 17:21   quote  deeplink  
Wat een jankmuil zeg, ongelooflijk. Seizoen is 1 wedstrijd oud. kan mij dat eeuwfeest nou schelen. We leven nu!!

Geniet van het komend seizoen. Ik denk namelijk dat er nog wel wat te genieten valt voor ons!!

De groeten!!
schiedam
 schiedam - donderdag 11 september 2008 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 september 2008 - 17:21 schreef Davalo het volgende:
Wat een jankmuil zeg, ongelooflijk. Seizoen is 1 wedstrijd oud. kan mij dat eeuwfeest nou schelen. We leven nu!!

Geniet van het komend seizoen. Ik denk namelijk dat er nog wel wat te genieten valt voor ons!!

De groeten!!
AMEN
Marciano
 Marciano - donderdag 11 september 2008 - 17:56   quote  deeplink  
o ergt man Lee towers zingt een liedje niet! wat worden we gepest
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - donderdag 11 september 2008 - 19:15   quote  deeplink  
@ MOA

Je heb wel gelijk in wat je zegt, maar waarom zijn ze niet eerlijk geweest.
Dat is wat mij heel erg steekt. Eerlijkheid zorgt voor begrip.
Nu veel valse hoop gegeven door leugens. (bijv. oorlogskas)
Ik sta straks ook gewoon weer in de Kuip 100% mijn club te steunen.
Denk alleen wel dat Feyenoord elke verbinding met zijn supporters kwijt is.
schrijf zoiets ook niet alleen als ik dat zelf vind maar als ik dat al van aardig wat mensen heb gehoord. Wil dan graag weten wat anderen daar van vinden.
Vandaar deze topic. Zoals ik al zei ben ik straks gewoon weer in de Kuip om mijn cluppie te steunen maar zou het toch wel leuk vinden als wij daar ook eens waardering voor krijgen van de club uit.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - donderdag 11 september 2008 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 september 2008 - 21:11 schreef Phyxsius het volgende:
En ik denk trouwens ook dat jij een haatzaaier bent
Net weer bijvoorbeeld
Ik kom een topic tegen wat nieuw leven heeft gekregen
Het lag al 3 dagen dood
En dan ga ik kijken hoe het weer op gang is gekomen
En dan komt dat weer door een hartstikke negatieve reactie van jouw
Dus ik denk inderdaad dat jij bewust haat aan het zaaien bent
Jij krijgt blijkbaar een kick van het afzeiken van je clubje
Jij sluit je ogen voor al het positieve en ik hoor je enkel over het negatieve
Je heb gelijk in wat je schrijft. Kan er niks aan doen maar heb op dit moment gewoon een heel erg negatief gevoel over het reilen en zeilen binnen de club en als je dat gevoel heb mag je daar gewoon voor uitkomen. ik had me in ieder geval een veel leukere voorstelling gehad van ons 100 jarig bestaan. wij geven de club zoveel steun maar waar blijft die waardering van de club naar ons toe. Ik zal proberen me wat positiever op te stellen maar je moet niet denken dat ik de enige ben die zo denkt want hoor heel veel negatieve berichten. Hoop in ieder geval dat we weer prijzen gaan pakken dit seizoen en dat we weer de Rotterdamse mentaliteit terug krijgen bij Feyenoord. Werken voor wat je waard bent, Ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg (dus geen leugens) en Geen woorden maar daden natuurlijk.
girdie
 girdie - donderdag 11 september 2008 - 19:30   quote  deeplink  
he Lagrouw,
ik ben OOK Feyenoord, en ik vind je gewoon een jankerd. Je doet net alsof we al van Volendam hebben verloren, wat ben je nou voor een schuitluis?? Wees een man! Rug recht en blijf vertrouwen in de toekomst van JOUW Feyenoord! Maar trap niet in de valkuil dat mensen van Feyenoord (voetballers, bestuur) JOUW wat schuldig zijn ofzo. Ga niet lopen meejanken met de wolven in het bos, daar help je je clubbie toch niet mee. KOM OP!!
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - donderdag 11 september 2008 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 september 2008 - 19:30 schreef girdie het volgende:
he Lagrouw,
ik ben OOK Feyenoord, en ik vind je gewoon een jankerd. Je doet net alsof we al van Volendam hebben verloren, wat ben je nou voor een schuitluis?? Wees een man! Rug recht en blijf vertrouwen in de toekomst van JOUW Feyenoord! Maar trap niet in de valkuil dat mensen van Feyenoord (voetballers, bestuur) JOUW wat schuldig zijn ofzo. Ga niet lopen meejanken met de wolven in het bos, daar help je je clubbie toch niet mee. KOM OP!!
Schuldig zijn ze ons niets maar wel zichzelf als je bij een club als Feyenoord zit. En ze mogen wel laten blijken dat ze er waardering voor hebben dat we elke thuiswedstrijd met 45000 duizend man aanwezig zijn en elke uitwedstrijd met het maximaal toegestane aantal mensen. Dus laat de Tifo lekker hun gang gaan en haal niet elk spandoek wat maar een beetje ludiek naar de tegenstander is gelijk weg. Nu genoeg gezeken. Dit is mijn gedachte en ik ga me nu alleen nog met het komende seizoen bezig houden. Zie mijn topic of we dit seizoen prijzen gaan pakken met deze selectie.
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 11 september 2008 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 september 2008 - 19:22 schreef Richard Lagrouw het volgende:

[..]

Je heb gelijk in wat je schrijft. Kan er niks aan doen maar heb op dit moment gewoon een heel erg negatief gevoel over het reilen en zeilen binnen de club en als je dat gevoel heb mag je daar gewoon voor uitkomen. ik had me in ieder geval een veel leukere voorstelling gehad van ons 100 jarig bestaan. wij geven de club zoveel steun maar waar blijft die waardering van de club naar ons toe. Ik zal proberen me wat positiever op te stellen maar je moet niet denken dat ik de enige ben die zo denkt want hoor heel veel negatieve berichten. Hoop in ieder geval dat we weer prijzen gaan pakken dit seizoen en dat we weer de Rotterdamse mentaliteit terug krijgen bij Feyenoord. Werken voor wat je waard bent, Ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg (dus geen leugens) en Geen woorden maar daden natuurlijk.
Sorry Richard, maar vind jij dit steun? Jij bent echt alleen maar negatief, ik heb hier nog nooit een positieve reactie van je mogen ontdekken. Jij bent geen trouwe supporter, jij wil alleen maar supporter zijn als het goed gaat. Terwijl onze jongens jouw en ieders steun juist nu hard nodig hebben. Zonder onze steun gaan ze het zeker niet redden. Zeik niet over je "leugens" en je gejank, maar doe er iets aan. Ga naar de wedstrijd en schreeuw je longen verrot in het stadion!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 september 2008 door Pietje1 --
hotjumper
 hotjumper - donderdag 11 september 2008 - 23:14   quote  deeplink  
Richard, waarom zou jij je positiever opstellen? Je maakt je zorgen om de club en de koers die ze voeren. Bewaar je haat maar voor de 21ste, maar blijf wel kritisch naar je club. Als ik als een blije eikel in een stadion wil zitten ga ik wel naar oranje, boeit me niet als ze verliezen, hoef ik me ook niet kwaad te maken. wordt een beetje misselijk van die gelijkschakeling...
F.L.E
 F.L.E - donderdag 11 september 2008 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 september 2008 - 23:14 schreef hotjumper het volgende:
Richard, waarom zou jij je positiever opstellen? Je maakt je zorgen om de club en de koers die ze voeren. Bewaar je haat maar voor de 21ste, maar blijf wel kritisch naar je club. Als ik als een blije eikel in een stadion wil zitten ga ik wel naar oranje, boeit me niet als ze verliezen, hoef ik me ook niet kwaad te maken. wordt een beetje misselijk van die gelijkschakeling...
Ben ik volledig met je eens, blijkbaar worden kritische suporters alleen maar gezien als haatzaaiers , mensen zonder clubliefde of weet ik wat niet meer. Ik word een beetje moe van al die mensen die mij en met mij nog vele anderen, een grote goednieuwsshow willen voorschotelen.
Er zijn echter genoeg suporters die de mooie praatjes en loze beloftes inmiddels al wel genoeg keren gehoord hebben. Dat wil niet zeggen dat dit mindere suporters zijn. En zoals jij al refereerd moet ik dan maar met een bos wortels op mijn kop bij oranje gaan zitten want daar boeit het toch niemand wat er gebeurd, als het maar gezellig is.
Het lijkt mij toch heel legetiem om te vragen waarom de suporters niet warm lopen voor een eeuwfeest, of waarom het maar niet lukt om grote sponsoren aan onze club te binden, waarom de huidige raad van commisarissen en bestuur uit jongens uit de bouwwereld bestaat met een nieuw te bouwen stadion in het verschiet.
Deze vragen stellen wil niet zeggen dat ik zaterdag of volgende week mijn longen niet uit mijn lijf zal schreeuwen voor Feyenoord.
Blijkbaar mag je op fora alleeen je mening geven als deze positief is . Nou jammer dan zolang er in mijn ogen dingen zijn die niet door de beugel kunnen zal ik daar op blijven reageren.
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 12 september 2008 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 september 2008 - 19:30 schreef girdie het volgende:
he Lagrouw,
ik ben OOK Feyenoord, en ik vind je gewoon een jankerd. Je doet net alsof we al van Volendam hebben verloren, wat ben je nou voor een schuitluis?? Wees een man! Rug recht en blijf vertrouwen in de toekomst van JOUW Feyenoord! Maar trap niet in de valkuil dat mensen van Feyenoord (voetballers, bestuur) JOUW wat schuldig zijn ofzo. Ga niet lopen meejanken met de wolven in het bos, daar help je je clubbie toch niet mee. KOM OP!!
Fyenoord is MIJ wel wat schuldig. 9 euro om precies te zijn. Want ik ben wel een van die debielen die zo'n mooie gouden seizoenkaart gekocht hebben. En dan niet omdat ik dan dacht er lekker goedkoop bij te zitten, maar omdat ik wist dat ik toch overal bij zou zijn. En als die kaart je dan voordeel op zou leveren verwacht ik ook dat het gebeurd. Net zo goed als ik dat van een auto, televisie of weet ik wat voor verkoper verwacht. Alleen bij die gasten verwacht ik wel eerder dat ze "me belazeren" dan bij mijn eigen club.
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 12 september 2008 - 08:43   quote  deeplink  
F.L.E.: zeik niet zo met je 9 euro. Als je dat al belazeren noemt... Het is trouwens niet zo dat hier supporters zijn die alleen maar een beetje kritisch zijn die afgebrand worden. Kritisch is prima, super zelfs, maar veel hier, en jij en hotjumper ook bij tijd en wijlen, zijn ronduit negatief en zeiken over pietluttige zaken. Ik geef alleen maar aan dat er dan meteen geroepen wordt: Bosz moet oprotten terwijl er niet eens gekeken wordt of hij er iets aan kan doen, of wanbeleid, of weetikveel wat. Dat is niet kritisch dat is negatief gejank. Deze topic van Richard is ook slap gejank. Gezeik over het eeuwfeest, dat Willem er niet was is ook meteen maar de schuld van alles en iedereen bij Feyenoord terwijl de beste man zelf afgezegd heeft. Er wordt meteen iets gesuggereerd en dan ook maar voor waarheid aangenomen zonder eerst te onderzoeken waarom iets gebeurt zoals het gebeurt. Dat is het trieste aan alles. Sorry, maar dat is niet kritisch!
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 12 september 2008 - 10:12   quote  deeplink  
Betaald voetbal is een verliesgevende onderneming. De enige die eraan verdienen zijn spelers, trainers, makelaars, technisch directeuren en dergelijke. Als je geld in voetbal steekt ben je dat kwijt. Het enige genot dat je terugkrijgt is een goed gevoel als een serieuze tegenstander wordt verslagen.

Bij supporters is er nog wel clubliefde maar bij spelers pas in de herfst van hun carriere. Daar moeten we maar mee leren leven.

Ik vind dat een club als Feyenoord jaarlijks 2 tot 3 talenten uit de A1 moet laten doorstromen naar het eerste en dat er maximaal 1 of 2 gerichte aankopen moeten worden gedaan die echt een versterking zouden kunnen betekenen zoals met El Ahmadi het geval kan zijn (een zeker gokelement blijft er altijd in zitten met aankopen). Als je het zo doet heb je binnen 3 jaar een financieel gezonde betaald voetbal organistatie die quitte kan draaien. Op zo´n wijze kun je ook af en toe echt een bepalende speler kopen en een topsalaris geven. Ik denk hier aan een speler van het kaliber Defour.

Dat hele helikoptergedoe moeten ze nu ook maar eens afschaffen alsmede die eindeloze festiviteiten rond het 100jarig bestaan. Het is milieu onvriendelijk en kost veel geld.

Het beleid moet ook duidelijk naar buiten worden gebracht, maar je kunt niet van de Technisch Directeur verwachten dat hij elke dag vertelt welke spelers hij zou willen aantrekken.

Ik begrijp de frustatie van Richard wel maar het is voor Feyenoord nu beter als de rust bewaard wordt. Continu transfergeruchten werken mijns inziens ook demotiverend op spelers van de selectie etc. Om Feyenoord aan de top te brengen is geduld nodig en geluk. En bedenk wel dat de concurrentie ook niet stil zit.
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 12 september 2008 - 10:21   quote  deeplink  
@ sportdwaas, in dat geval voldoet Feyenoord op dit moment exact aan jouw verwachtingen. 2 gerichte aankopen en een aantal talenten doorgestroomd. Ik ben het met een heel groot gedeelte met jou eens, alleen niet met het eerste. Betaald voetbal hoeft geen verlieslijdende ondernemening te zijn. als je een goede bedrijfsvoering hanteerd kun je wel degelijk winst maken. Je spelers (product) koop je en verkoop je. Als je het goed doet, maak je winst en kan je weer meer investeren. Zo groei je en kan je alleen maar meer winst maken op den duur. Twente en Heerenveen hebben dat inmiddels bewezen. Die clubs hebben echt winst gemaakt afgelopen seizoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 september 2008 door Pietje1 --
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 12 september 2008 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 - 08:43 schreef Pietje1 het volgende:
... en jij en hotjumper ook bij tijd en wijlen, zijn ronduit negatief en zeiken over pietluttige zaken. ...
Tsja, noem het verkwanselen van de clubcultuur maar pietluttig.
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 12 september 2008 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 - 11:30 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Tsja, noem het verkwanselen van de clubcultuur maar pietluttig.
Stel je niet aan man. verkwanselen van de clubcultuur... doe nou eens normaal, waar uit haal je dat uit dan?
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 12 september 2008 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 - 08:43 schreef Pietje1 het volgende:
F.L.E.: zeik niet zo met je 9 euro. Als je dat al belazeren noemt... Het is trouwens niet zo dat hier supporters zijn die alleen maar een beetje kritisch zijn die afgebrand worden. Kritisch is prima, super zelfs, maar veel hier, en jij en hotjumper ook bij tijd en wijlen, zijn ronduit negatief en zeiken over pietluttige zaken. Ik geef alleen maar aan dat er dan meteen geroepen wordt: Bosz moet oprotten terwijl er niet eens gekeken wordt of hij er iets aan kan doen, of wanbeleid, of weetikveel wat. Dat is niet kritisch dat is negatief gejank. Deze topic van Richard is ook slap gejank. Gezeik over het eeuwfeest, dat Willem er niet was is ook meteen maar de schuld van alles en iedereen bij Feyenoord terwijl de beste man zelf afgezegd heeft. Er wordt meteen iets gesuggereerd en dan ook maar voor waarheid aangenomen zonder eerst te onderzoeken waarom iets gebeurt zoals het gebeurt. Dat is het trieste aan alles. Sorry, maar dat is niet kritisch!
Nou dan maak jij toch fijn die 9 euro aan mij over, ik zal mijn rekeningnummer ff geven. Je moet ook eens leren lezen , mij belazeren staat tussen haakjes, is dus niet letterlijk bedoeld. Het gaat mij ook niet om die 9 euro,maar om het feit dat er iets beloofd word maar waar in werkelijkheid niets van terecht komt. Misschien vind jij het normaal als iemand je iets beloofd en het vervolgens niet doet maar bij mij is een man een man, een woord een woord.
En als jij alles zo goed weet geef dan ook eens antwoord op de vragen die ik stelde in de vorige posting. Nee dat doe je niet alleen suporters afzeiken die een andere, dus kritische mening hebben. Nou ik heb fijn het scheit aan jou en al de superpositivo's.Het bestuur , de raad van comissarisen en nog wat meer van die omhooggevallen zakenvullers zijn maar op een ding uit. Vooraan in de rij staan als er een nieuw stadion gebouwd kan worden en het omringend gebied geexploiteerd en volgebouwd moet worden.
En al die dikke winsten die ze daar dan mee verdienen stoppen ze geheel belangeloos in de clubkas van Feyenoord.
Geloof je het zelf? Droom jij maar lekker verder.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 15 september 2008 - 08:39   quote  deeplink  
Is het zo raar dat Feyenoord wilt exploiteren, ik wou dat ze dat deden. Het is alleen niet het Feyenoord bestuur, het is de gemeente tezamen met de ontwikkelaars die dat stuk land gaat exploiteren. Zij gaan het stadion namelijk bouwen. Maar jij bent natuurlijk zo'n mannetje dat tegen elke vorm van leiding is. Op je werk trek je zeker ook elke beslissing in twijfel en denk dat ze dat alleen maar doen om je te pesten. Maar ik zal je antwoord geven op de vraag waar de grote sponsors blijven als je dat bedoelt: het overgrote deel van de supporters wil dat de clubcultuur behouden wordt, dat is natuurlijk prima. Dat wil dan wel zeggen dat Feyenoord niet in handen mag komen van investeerders. dit brengt te weeg dat niemand vee lgeld in Feyenoord wil pompen. Dat is logisch, als je veel geld ergens in pompt wil je er iets voor terug, is het geen dikke winst at is het zeggenschap. dikke winst zal neit gebeuren met een voetbalclub, dus willen ze zeggenschap. Volgens het rapport dat gemaakt is vlak voor de "afzetting" van vd Herik mag dat niet gebeuren. De bedrijfsvoering is nu zo opgesteld dat geen enkele persoon buiten de huidige raad van commissarissen en de voorzitter mag beleid voeren binnen Feyenoord. Onze supporters vereniging in de persoon van Van Dorp heeft dit ook als harde eis gesteld bij de reorganisatie. Dus ik weet niet waar je zo over zeikt met wanbeleid, want onze supportersvereniging heeft ook iets te melden in de huidige opzet, ga daar dan lekker heen en zorg dat er iets veranderd. Kortom het slaat nog steeds nergens op om Bosz overal deschuld van te geven, dat wil ik alleen maar zeggen. en het stoort mij inderdaad als er van die domme koeien zijn die maar meteen beginnen te schreeuwen dat Bosz op moet rotten en zelfs dat hij dood moet. Die man die doet tenminste nog iets voor Feyenoord, ik zou niet graag zijn baan willen hebben en met mij nog heel veel andere mensen!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 september 2008 door Pietje1 --
F.L.E
 F.L.E - maandag 15 september 2008 - 09:22   quote  deeplink  
Jij blijft maar doorzeiken over die Bosz, je weet wel die verkondigde dat Bieseswar weg moet,en ik denk dat heel veel mensen die baan wel willen hebben. Er zijn genoeg mensen die veel harder moeten werken voor een veel lager salaris. En wat jij over mij en mijn werk denkt te moeten melden is op het bespottelijke af. En hoe jij bij het lulverhaal komt dat de Feyenoord suporters vereniging wat te vertellen heeft binnen Feyenoord is helemaal van de gekke.
En de heren project ontwikkelaars hebben Feyenoord wel degelijk nodig,is het niet de proffesionele afdeling dan wel de amateurttak.Die zijn n.l. eigendom van zowel het stadion alsmede de amateurvelden en die grond hebben ze toch echt nodig voor al die fantastische plannen.
Nee, de ware reden waarom er geen grote investeerders zich melden in de kuip is omdat er niemand zin heeft geld te steken in een organisatie waar iedere keer de lijken uit de kast komen vallen en die "geleid' door ?? ja door wie eigenlijk.
Prachtige plannen van talentenpools en dergelijke is alleen maar verder borduren op geleend geld.
En hoe staat het daar mee, zijn ze allemaal uitverkocht en hebben we dus geld in kas? Dacht het niet.
En inderdaad Bosz doet wel iets voor Feyenoord, mensen eruit werken en vervangen door familie en vriendjes.
Maar ook deze charlatan zalover een aantal jaar zijn biezen pakken nadat hij zijn bankrekening gespekt heeft.
Dus lul jij maar lekker door geloof alle fabeltjes van Coca Cola Chrisje en vazal Bosz maar en je zult een heel gelukkig leven leiden.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 15 september 2008 - 09:30   quote  deeplink  
Veel verstand van beleggen en zakendoen heb je niet merk ik wel. Enne..., gewoon lekker blijven kankeren en schelden op alles wat hoger zit bij Feyenoord dan een voetballer, dan zal je vast wel een gelukkig leven hebben...
Laten we het er op houden dat we in deze gewoon van mening verschillen en nu er mee stoppen anders blijven in herhaling vallen. Ik ben het gewoonweg niet met jou eens en jij niet met mij. Prima. Houden zo en doorgaan met een ander topic. We draven veel te veel door over het feit dat dit een belachelijk topic is (dat blijf ik vinden).
F.L.E
 F.L.E - maandag 15 september 2008 - 11:09   quote  deeplink  
Nou het enige wat ik weet over beleggen en zakendoen is dat er niemand geld in een bodemloze put stopt, zowel niet in de zakelijkewereld alswel de beleggingswereld. En dat investeren inderdaad zeggenschap met zich meebrengt, maar dat wil niet zeggen dat je dan automatisch je clubcultuur verliest. En dat er zich op dit moment geen grote investeerders melden kan een aantal dingen betekenen. Feyenoord is niet interessant als investering, er is geen geloof in de huidige leiding of het is voor de investeerders onduidelijk hoe de huidige financiele situatie bij Feyenoord is. Ik kan me levendig voorstellen dat een investeerder er geen zin in heeft om zijn geld zien te verdwijnen in de afbetaling van de schulden uit het verleden. En daar heb jij dan gelijk in, daar kan Bosz niets aan doen. Maar ff ontopic, deze gaat niet over het functioneren van Bosz maar over het suportertje voor de gek houden.
Ik heb in ieder geval bij mijn gratis kaartje voor Kalmar toch een excuus brief gekregen over het feit dat het met de gouden jubileum kaarten toch niet zo is gegaan als zij zelf beloofd hadden. Da's in ieder geval iets.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 15 september 2008 - 14:47   quote  deeplink  
Dat is zeker iets. Heb je je 9 euro er ook weer uit ;-)
Voorlopig moeten we gewoon vooruit kijken en (zoals gewoonlijk de laatste jaren) per wedstrijd zien wat er gebeurt. Een "zekere overwinning" is er niet meer, we hebben wel gemerkt dat iedereen van Feyenoord kan winnen tegenwoordig. Maar niet getreurd we hebben een nieuwe ster speler: Diego Biseswar!! hij gaat Feyenoord eigenhandig kampioen maken, de beker winnen de de EUFA cup binnehalen!! (Tenminste als ik sommige mensen hoor jubelen over hem dan moet dat haast wel). Dus zo zie je wat de juiste mentaliteit je kan brengen, eerst afgedankt door Heracles en de Graafschap en nu de ster bij Feyenoord. Ik vind het alleen maar mooi en ik hoop dat de supporters nu weer niet te veel van die jongen gaan eisen, want dat kan hij wel eens in elkaar storten als een pudding. Ik vind het ook wel mooi hoe Verbeek er mee omgaat, heel anders weer dan een Van Marwijk zou doen. Verbeek wijst hem niet op zijn fouten in de rust, maar laat hem ballen. Het is de juiste manier gebleken. Geeft de burger moed!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 september 2008 door Pietje1 --
hotjumper
 hotjumper - maandag 15 september 2008 - 15:23   quote  deeplink  
Inderdaad, hij weet goed met die jonge gasten om te gaan. Nu maar hopen dat ie hetzelfde weet te bereiken met tiendalli, ik zou een stuk geruster zijn als hij, in goede doen, weer bij de selectie komt.

valt me overigens op dat sinds Feyenoord gewonnen heeft het weer ook een stuk beter is geworden..... dat kan toch geen toeval zijn. ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 september 2008 door hotjumper --
Pietje1
 Pietje1 - maandag 15 september 2008 - 15:33   quote  deeplink  
Als dat zo is, laat de zon dan maar elk weekend (en tijdens eropacup weken ook doordeweeks) schijnen!!
draakje
 draakje - maandag 15 september 2008 - 15:44   quote  deeplink  
Helaas hotjumper, ik vrees dat het toeval is.
hotjumper
 hotjumper - maandag 15 september 2008 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 september 2008 - 15:44 schreef draakje het volgende:
Helaas hotjumper, ik vrees dat het toeval is.
tssss, ongelovige...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bestuur doet alleen maar supportertje pesten en heeft niets voor ons over!!!!!!









0.0113279