BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - FC Volendam

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
FR vak F
 FR vak F - donderdag 11 september 2008 - 17:04   quote  deeplink  
Zaterdag eerste competitie wedstijd in eigen KUIP!! een mooi moment voor een sfeeractie lijkt mij! en de valse start met een mooi resultaat doen vergeten misschien?? wat denken jullie?
Fr-1908
 Fr-1908 - donderdag 11 september 2008 - 17:08   quote  deeplink  
De valse start met een sfeeractie doen vergeten is in mijn ogen niet mogelijk. De valse start vergeten is mogelijk met goed degelijk voetbal met een ruime winst...
FR vak F
 FR vak F - donderdag 11 september 2008 - 17:10   quote  deeplink  
nee FR- 1908 dat klopt maar ik bedoel ook met een mooi resultaat en een sfeeractie lijkt mij wel mooi!
schiedam
 schiedam - donderdag 11 september 2008 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 september 2008 - 17:04 schreef FR vak F het volgende:
Zaterdag eerste competitie wedstijd in eigen KUIP!! een mooi moment voor een sfeeractie lijkt mij! en de valse start met een mooi resultaat doen vergeten misschien?? wat denken jullie?
ik vind dat je gelijk heb altijd ten alle tijde strijde voor je kluppie steunen door dik en dun
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 11 september 2008 - 17:31   quote  deeplink  
Helemaal mee eens
Je moet gewoon je best doen om die spelers naar een overwinning te slepen
Wij zijn de twaalfde man
Wij kunnen het voordeel voor Feyenoord zijn
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - donderdag 11 september 2008 - 19:50   quote  deeplink  
We moeten gewoon weer laten zien dat we het gezelligste stadion van Nederland hebben (dus geen nieuwe Kuip) en de beste supporters van Nederland en dan moeten we toch elke thuiswedstrijd kunnen winnen. Zeker nu de ziekenboeg langzaam leeg loopt.
Ben al vaker negatief geweest maar het is nu weer tijd om achter ons cluppie te gaan staan en ze naar de overwinning te schreeuwen!!!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 september 2008 door Richard Lagrouw --
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 11 september 2008 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 september 2008 - 19:50 schreef Richard Lagrouw het volgende:
We moeten gewoon weer laten zien dat we het gezelligste stadion van Nederland hebben (dus geen nieuwe Kuip) en de beste supporters van Nederland en dan moeten we toch elke thuiswedstrijd kunnen winnen. Zeker nu de ziekenboeg langzaam leeg loopt.
Ben al vaker negatief geweest maar het is nu weer tijd om achter ons cluppie te gaan staan en ze naar de overwinning te schreeuwen!!!!!!!
Helemaal mee eens!!!
Maar kun jij me uitleggen wat jij tegen een nieuwe Kuip hebt?
Het kan het financiele gat met PSV en Ajax in één keer dichten
Dat is toch juist positief?
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 11 september 2008 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 september 2008 - 19:50 schreef Richard Lagrouw het volgende:
We moeten gewoon weer laten zien dat we het gezelligste stadion van Nederland hebben (dus geen nieuwe Kuip) en de beste supporters van Nederland en dan moeten we toch elke thuiswedstrijd kunnen winnen. Zeker nu de ziekenboeg langzaam leeg loopt.
Ben al vaker negatief geweest maar het is nu weer tijd om achter ons cluppie te gaan staan en ze naar de overwinning te schreeuwen!!!!!!!
Halleloeja!!! de heer R. Lagrouw reageert een keer niet negatief!!!! Bel de krant!!! Richard jongen, een woord: geweldig. Dat er vele mogen volgen ;-)
Sebbe
 Sebbe - donderdag 11 september 2008 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 september 2008 - 20:49 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Halleloeja!!! de heer R. Lagrouw reageert een keer niet negatief!!!! Bel de krant!!! Richard jongen, een woord: geweldig. Dat er vele mogen volgen ;-)
Brandt hem nou niet ineenns af en koester zijn positiviteit. Verbeek heeft nu 2 weken de tijd gehad na het debacle Heracles, het zal mij benieuwen. Maar een klinklare overwinning moet er toch wel inzitten. Ik doe niet aan een prognose maar 3 punten en na de wedstrijd een ruim positief doelsaldo zal leuk zijn.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 11 september 2008 - 22:51   quote  deeplink  
ik hoop dat het niet te gezellig wordt!!!! er moet "haat" van de tribunes afrollen. de tegenstander moet het dun door de broek lopen als ze het veld op komen!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 september 2008 door hotjumper --
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 12 september 2008 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 september 2008 - 21:52 schreef Sebbe het volgende:

[..]

Brandt hem nou niet ineenns af en koester zijn positiviteit. Verbeek heeft nu 2 weken de tijd gehad na het debacle Heracles, het zal mij benieuwen. Maar een klinklare overwinning moet er toch wel inzitten. Ik doe niet aan een prognose maar 3 punten en na de wedstrijd een ruim positief doelsaldo zal leuk zijn.
Afbranden?? Ik ben oprecht blij!! Ik vind het een doorbraak voor iedereen die tegen hem aan gepraat heeft.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - maandag 15 september 2008 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 - 08:32 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Afbranden?? Ik ben oprecht blij!! Ik vind het een doorbraak voor iedereen die tegen hem aan gepraat heeft.
Fijn dat je het zo ziet maar ik ben wel nog steeds van mening dat supporteren van je club niet alleen positief is. Als je het met dingen niet eens bent moet je dat gewoon kunnen zeggen. Zeker als je dezelfde berichten van vele kanten hoort. Maar nu is wel weer de tijd aangebroken om die jongens op het veld naar de overwinning te schreeuwen. JODEN GAAN ERAAN!!! JODEN GAAN ERAAN!!! JODEN GAAN ERAAN OLE OLE!!!!!
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - maandag 15 september 2008 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 september 2008 - 20:39 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Helemaal mee eens!!!
Maar kun jij me uitleggen wat jij tegen een nieuwe Kuip hebt?
Het kan het financiele gat met PSV en Ajax in één keer dichten
Dat is toch juist positief?
We hebben het mooiste en gezelligste stadion van Nederland dus waarom zou je daar weggaan. Denk ook niet dat er elke week 80000 man komen dus lijkt de kuip me veel gezelliger dan een half leeg stadion. Hoor in de plannen over Olympische spelen, evenementen maar Feyenoord komt er niet in voor. Ja we spelen er uiteindelijk maar daar is ook alles mee gezegd. De Kuip is natuurlijk ook nostalgisch. Denk met een nieuw stadion dat het alleen maar ten koste kan gaan van de sfeer. Het stadion is niet van Feyenoord zelf dus zullen ze 040 en 020 ook niet voorbijstreven in de financiele situatie. Zal alleen meer huur beteken en zoals ik al zei denk ik dat je het grootste gedeelte van de wedstrijden heb je er echt niet meer dan 50000 mensen zitten dus kost het je alleen maar meer geld. Hoop het zo genoeg toegelicht te hebben
Pietje1
 Pietje1 - maandag 15 september 2008 - 16:56   quote  deeplink  
Volgens mij is de kuip ook niet van Feyenoord en betalen ze nu ook ruim 3 miljoen (inmiddels misschien zefls 4) per jaar huur.... De eigenaar is Stadion Feijenoord NV en exploiteert het stadion voor van alles en nog wat. Wat dat betreft zal het niet uitmaken. Ik snap echter wel wat je bedoelt. Het is nog maar de vraag of de "nieuwe kuip" dezelfde sfeer zal ademen als de huidige kuip. ik denk dat het financieel wel een vooruitgang zsal betekenen voor Feyenoord. Zeker als ze een deel van de aandelen krijgen (niet zeker maar heb ik horen zeggen). Er zullen sowieso meer mensen komen kijken. Wellicht niet elke wedstrijd, maar iig tijdens EC wedstrijden wel. En de business club is nu uit zijn voegen gegroied en kan dan uitermate lucratief zijn voor de club.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 september 2008 door Pietje1 --
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 15 september 2008 - 17:06   quote  deeplink  
Ik ben het een met Pietje1
Het is een feit dat de Kuip niet meer uitgebreid kan worden
En aangezien het de laatste jaren wel steeds op de een of andere manier meer geld uit het stadion is gekomen, denk ik dat er wel degelijk mogelijkheden zijn om meer te verdienen met een groter stadion
hotjumper
 hotjumper - maandag 15 september 2008 - 17:37   quote  deeplink  
dan mogen ze wel heel snel wat aan klantenbinding gaan doen...Hoewel de eerste stapjes gezet lijken te zijn...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - FC Volendam









0.0114920