BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Ribas: Je moet er met je fucking poten vanaf blijven

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 12 september 2008 - 03:01   quote  deeplink  
Video: Ribas: Je moet er met je fucking poten vanaf blijven

Ribas is z'n kamsutra leerboekje kwijt en begint over diegene's moeder. Waar hebben we dat toch vaker gehoord??

Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 12 september 2008 - 03:32   quote  deeplink  
iedereen mag boos worden behalve Ribas.
patrick37
 patrick37 - vrijdag 12 september 2008 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 - 03:32 schreef Izz@headliner het volgende:
iedereen mag boos worden behalve Ribas.
Izz@headliner is Ribas grootste fan
mossa
 mossa - vrijdag 12 september 2008 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 - 03:32 schreef Izz@headliner het volgende:
iedereen mag boos worden behalve Ribas.
inderdaad! ze mogen wel zijn kamasutra-boek verstoppen, maar hij mag absoluut niet boos worden hierom.
mossa
 mossa - vrijdag 12 september 2008 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 - 12:03 schreef patrick37 het volgende:

[..]

Izz@headliner is Ribas grootste fan
nee hoor, ik ben zijn grootste fan en ik ben er heel trots op!
patrick37
 patrick37 - vrijdag 12 september 2008 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 - 12:21 schreef mossa het volgende:

[..]

nee hoor, ik ben zijn grootste fan en ik ben er heel trots op!
van harte gefeliciteerd daarmee!
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 12 september 2008 - 12:59   quote  deeplink  
ik kan je niet zeggen dat ik een fan ben van Ribas. ik kan je wel zeggen wie ik allemaal niet mag, en Ribas zit er niet bij. als dit voor sommige betekent dat ik fan ben? dan zij het zo. persoonlijk zie ik dat net iets anders.
patrick37
 patrick37 - vrijdag 12 september 2008 - 16:11   quote  deeplink  
beste izzheadliner,iedereen is vrij iemand te mogen of niet,maar puur uit nieuwsgierigheid,stoor jij je cht niet aan dat gedrag van ribas?
is zo moeilijk voor te stellen,door de wijze hoe hij zich gedraagt.
wil er wel nadrukkelijk bij vermelden dat alle heren in het huis zich belachelijk
gedragen t.o.v vrouwen.
Hoe er gesproken wordt is hét voorbeeld van neerkijken op vrouwen en ik notabene zelf een man.
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 12 september 2008 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 - 16:11 schreef patrick37 het volgende:
beste izzheadliner,iedereen is vrij iemand te mogen of niet,maar puur uit nieuwsgierigheid,stoor jij je cht niet aan dat gedrag van ribas?
is zo moeilijk voor te stellen,door de wijze hoe hij zich gedraagt.
wil er wel nadrukkelijk bij vermelden dat alle heren in het huis zich belachelijk
gedragen t.o.v vrouwen.
Hoe er gesproken wordt is hét voorbeeld van neerkijken op vrouwen en ik notabene zelf een man.
Beste patrick,
Ik kijk naar het totaal plaatje, daarin zie ik provocerend gedrag. men speelt in op de zwakke plekken, er word uitgedokterd hoe iemand zou kunnen reageren, en natuurlijk is dit een spel. 24 / 7 op zo'n plek? ik denk dat een heilige paranoide word. en heel anders ( lees veel feller) gaat regeren dan thuis. niet vergeten het zijn allemaal vreemden voor elkaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 september 2008 door Izz@headliner --
zot
 zot - vrijdag 19 september 2008 - 00:36   quote  deeplink  
Wat een obsolute TYFUS MONGOOL is die Ribas. Denkend dat hij er goed uit ziet en dekend dat hij wel met haar zal eindigen als vriendin.
Wat een Fucking LOSER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 03 oktober 2008 - 18:44   quote  deeplink  
dank Boudewijn voor het mogen uiten van vrije meningsuiting
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 03 oktober 2008 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 - 00:36 schreef zot het volgende:
Wat een obsolute TYFUS MONGOOL is die Ribas. Denkend dat hij er goed uit ziet en dekend dat hij wel met haar zal eindigen als vriendin.
Wat een Fucking LOSER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het is afwachten. Hij speelt zijn spel en ik denk Yasmin ook haar spel speelt. Mongool als scheldwoord gebruiken? niet netjes en hard.
Rudolf
 Rudolf - vrijdag 31 oktober 2008 - 11:24   quote  deeplink  
Wat een stomme en domme vent die Ribas, hij vertoon een gedrag die niet van deze tijd is, hij denkt dat hij als man beter is dan een vrouw. een echt losser, mongooolllll
madeleine
 madeleine - vrijdag 31 oktober 2008 - 13:42   quote  deeplink  
Ribas is ook een opgefokt Haantje. Met schelden en vloeken bereik je niets. Er zijn maar heel weinig vrouwen die dit
gedrag pikken van Ribas, het eeuwige gevloek en snel praten is niet leuk. Je verstaat hem niet, alleen fucking dit en
dat. Tyfus etc. `Het is ook geen mooie man, hij heeft niet de goeie lengte en is gedrongen en zit vol met frustraties, nu lokt
Yasmijn dat ook wel uit. Maar Yasmin is ook geen tiepje voor hem, Yasmin moet nog heeeel veel leren wat mannen betreft. Ziba ziet het allemaal heel goed, Ziba heeft
meer hersens dan Yasmin en Ribas samen. Hoe Ziba een interview geeft, is bijna professioneel. Een vrouw met een goede
kijk op haar medemens. Ziba zou nog wel eens ver kunnen komen in de Showbizz wereld. Misschien Fiona ook een beetje,
maar de rest is wel errrruugggg dom.
hersens, ver te zoeken bij Yasmin en
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 31 oktober 2008 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 - 00:36 schreef zot het volgende:
Wat een obsolute TYFUS MONGOOL is die Ribas. Denkend dat hij er goed uit ziet en dekend dat hij wel met haar zal eindigen als vriendin.
Wat een Fucking LOSER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
leuke nickname heb je gekozen, vandaar misschien ook hoe je je uitdrukt.
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 31 oktober 2008 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 - 11:24 schreef Rudolf het volgende:
Wat een stomme en domme vent die Ribas, hij vertoon een gedrag die niet van deze tijd is, hij denkt dat hij als man beter is dan een vrouw. een echt losser, mongooolllll
NOu Rudolf the rednose rendier, jij bent ook niet echt vandeze tijd, je komt verdomme gewoon 6 weken te vroeg.
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 31 oktober 2008 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 - 00:36 schreef zot het volgende:
Wat een obsolute TYFUS MONGOOL is die Ribas. Denkend dat hij er goed uit ziet en dekend dat hij wel met haar zal eindigen als vriendin.
Wat een Fucking LOSER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kolere das ook wat, een mongool, en of dat niet genoeg is heeft hij nog de tyfus ook. Krijg nou de tering.
madeleine
 madeleine - vrijdag 31 oktober 2008 - 18:07   quote  deeplink  
Denk niet dat hij zich beter voelt. Maar in zijn cultuur zijn vrouwen toch nog onderdanig, dat zal hij thuis genoeg meemaken!
Maar in ons land is het moeilijk om dit vol te houden, hij vergeet dat hij omgaat met vrije mensen met een vrije meningsuiting.
dus niet zoals bij hem thuis. Dit soort mannen hebben dus al een frustratie, zij moeten laten zien dat zij uberhaupt *MAN* zijn,
als je daarbij nog eens klein bent en niet echt heel mooi en ook niet echt weet hoe je met een vrouw moet omgaan, hij heeft
nooit samen gewoond. Zodra je het bed deelt Ribas, krijgt een vrouw ook rechten en zeker in Nederland.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 31 oktober 2008 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 - 17:53 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

NOu Rudolf the rednose rendier, jij bent ook niet echt vandeze tijd, je komt verdomme gewoon 6 weken te vroeg.
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 31 oktober 2008 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 - 18:07 schreef madeleine het volgende:
Denk niet dat hij zich beter voelt. Maar in zijn cultuur zijn vrouwen toch nog onderdanig, dat zal hij thuis genoeg meemaken!
Maar in ons land is het moeilijk om dit vol te houden, hij vergeet dat hij omgaat met vrije mensen met een vrije meningsuiting.
dus niet zoals bij hem thuis. Dit soort mannen hebben dus al een frustratie, zij moeten laten zien dat zij uberhaupt *MAN* zijn,
als je daarbij nog eens klein bent en niet echt heel mooi en ook niet echt weet hoe je met een vrouw moet omgaan, hij heeft
nooit samen gewoond. Zodra je het bed deelt Ribas, krijgt een vrouw ook rechten en zeker in Nederland.
DANK U DR.PHIL.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 31 oktober 2008 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 - 18:19 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

DANK U DR.PHIL.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Ribas: Je moet er met je fucking poten vanaf blijven









0.0103380