BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: slory beter verkopen

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
feyenoord-fr12info
 feyenoord-fr12info - zaterdag 13 september 2008 - 21:24   quote  deeplink  
ja... het is hard maar we kennen beter slory verkopen in de winterstop, i.v.m z'n blessures

Wat vind jij..??
AUB NIET BOOS WORDEN
agneovo
 agneovo - zaterdag 13 september 2008 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 - 21:24 schreef feyenoord-fr12info het volgende:
ja... het is hard maar we kennen beter slory verkopen in de winterstop, i.v.m z'n blessures

Wat vind jij..??
AUB NIET BOOS WORDEN
onzin..dan moet je hofs ook verkopen..slory heeft nog steeds een meerwaarde
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 13 september 2008 - 22:42   quote  deeplink  
Bij goed bod verkopen , maar goed bod komt niet dus dan maar houden , hij heeft als ie een keer fit is idd meerwaarde , al ben ik geen voorstander van spelers die elke x weer geblesseerd zijn. Moeilijk dus , maar voor 2 of 3 milj. mag ie van mij weg hoor!
fey21
 fey21 - zondag 14 september 2008 - 00:51   quote  deeplink  
slory heeft gewoon een terugslag.
net als vlaar.
moet hij dan ook meteen weg?
En bovendien, volgens mij was feyenoord nog winterkampioen toen Slory nog volop speelde.
hij doet gewoon zijn best om zo snel en goed mogelijk te spelen!
kan ik van Bruins niet zeggen...
met zijn zogenaamde speelstijl!
van mij mag je best een beetje arrogant zijn, maar dan moet je wel kwaliteit hebben.
En bruins heeft dat niet!
Die luie hond!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 september 2008 door fey21 --
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 14 september 2008 - 00:58   quote  deeplink  
ROTTERDAM - Andwélé Slory van Feyenoord staat waarschijnlijk voor langere tijd langs de kant. Trainer Gertjan Verbeek denkt niet dat de aanvaller eerder dan over zes weken weer kan spelen.

“Het zou mij meevallen als het sneller gaat”, zei Verbeek, die Slory zaterdag tegen Volendam (5-0) al na tien minuten moest wisselen. De blessure (hamstring) van de speler speelde weer op.

“Dit is zeer teleurstellend, vooral voor hem zelf”, verklaarde Verbeek. “De laatste acht weken heeft Slory er alles aan gedaan om voor deze wedstrijd fit te zijn. Dat was hij ook. Deze klap komt dan heel hard aan.”

Verbeek mist de komende tijd nog veel spelers. Tegen Volendam ontbraken ook Denny Landzaat, Karim el Ahmadi, Ron Vlaar, Roy Makaay en Luigi Bruins door blessures. Verbeek zei dat hij ook komende donderdag, als Feyenoord in de UEFA Cup tegen het Zweedse Kalmar speelt, niet over hen kan beschikken.

(de Telegraaf)
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 14 september 2008 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2008 - 00:51 schreef fey21 het volgende:
slory heeft gewoon een terugslag.
net als vlaar.
moet hij dan ook meteen weg?
En bovendien, volgens mij was feyenoord nog winterkampioen toen Slory nog volop speelde.
hij doet gewoon zijn best om zo snel en goed mogelijk te spelen!
kan ik van Bruins niet zeggen...
met zijn zogenaamde speelstijl!
van mij mag je best een beetje arrogant zijn, maar dan moet je wel kwaliteit hebben.
En bruins heeft dat niet!
Die luie hond!
Tot aan de laatste 3 zinnen kan ik helemaal met je meegaan , maar dat Bruins geen kaliteit heeft is natuurlijk geoon NIET WAAR! Luigi barst vd kwaliteit maar haalt alleen niet alles naar boven (wat ook weer een kwaliteit is) Ben met je eens dat Slory zéér bruikbaar is , maar wat moet je met een jongen die veel geld kost en weinig speelt?
FEYENOORD KAMPIOENEN
 FEYENOORD KAMPIOENEN - zondag 14 september 2008 - 09:28   quote  deeplink  
Slory nog een seizoen houden en kijken hoe het gaat. Iedereen kan een terugval hebben maar blijft hij met zijn hamstring kloten dan verkopen. anders kost hij teveel geld wat ze dan beter in de verdediging kunnen stoppen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 september 2008 door FEYENOORD KAMPIOENEN --
schiedam
 schiedam - zondag 14 september 2008 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2008 - 09:28 schreef FEYENOORD KAMPIOENEN het volgende:
Slory nog een seizoen houden en kijken hoe het gaat. Iedereen kan een terugval hebben maar blijft hij met zijn hamstring kloten dan verkopen. anders kost hij teveel geld wat ze dan beter in de verdediging kunnen stoppen.
dit zeggen we nu al 2 jaar
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 14 september 2008 - 12:28   quote  deeplink  
We hebben hem pas een jaar en 2 maanden....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 september 2008 door Phyxsius --
Joszef
 Joszef - zondag 14 september 2008 - 14:35   quote  deeplink  
Als we iedereen die geblesseerd is maar moeten verkopen houden we weinig meer over.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 14 september 2008 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2008 - 14:35 schreef Joszef het volgende:
Als we iedereen die geblesseerd is maar moeten verkopen houden we weinig meer over.
krijg je wel een FITTE selectie, haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 september 2008 door jantje 1974 --
craven
 craven - zondag 14 september 2008 - 18:21   quote  deeplink  
etnische zuivering? hahaha
van geil
 van geil - zondag 05 juni 2022 - 16:32   quote  deeplink  
.
MightyAce
 MightyAce - zondag 05 juni 2022 - 17:39   quote  deeplink  
Makaay weer geblesseerd, balen man

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: slory beter verkopen









0.0094320