BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord wint met grote cijfers

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
feyenoord-fr12info
 feyenoord-fr12info - zaterdag 13 september 2008 - 22:37   quote  deeplink  
HEEEL MOOI
Uitslag 5-0
Biseswar echt goed in de 2e helft, ik ben blij met de uitslag.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 september 2008 door feyenoord-fr12info --
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 13 september 2008 - 22:45   quote  deeplink  
Goede uitslag , zonder echt goed te spelen trouwens maar dat terzijde.
Biseswar was geinig maar laten we nu niet gaan denken dat hij een blijvertje is , daarentegen zie ik wel blijvertjes in Fer en Wijnaldum , klasse gespeeld die jonkies!
hotjumper
 hotjumper - zondag 14 september 2008 - 05:49   quote  deeplink  
alstie ze er komend zondag zo in peert mag ie van mij blijven
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - zondag 14 september 2008 - 09:09   quote  deeplink  
Zeer verrast door het getoonde spel. We speelden vooruit dus we speelden om te winnen. Is beter dan aldoor dat tikkie breedt op het middenveld van vorig seizoen. Kan natuurlijk nog genoeg verbeteren maar de automatismes komen vanzelf wel. Biseswar mag als hij zo blijf spelen van mij blijven. Kan nog veel verbeteren maar heb de wil om te winnen weer gezien en ik denk dat dat de grootste stap in de goede richting is. Je moet er altijd een meer dan de tegenstander maken en met dit spel moet dat lukken. Zeker als straks een Bruins, Makaay enz weer terug is. Fijn om weer positief te kunnen gaan denken
moa
 moa - zondag 14 september 2008 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2008 - 09:09 schreef Richard Lagrouw het volgende:
Fijn om weer positief te kunnen gaan denken
Fijn he ;)
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 14 september 2008 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 - 22:45 schreef jantje 1974 het volgende:
Goede uitslag , zonder echt goed te spelen trouwens maar dat terzijde.
Biseswar was geinig maar laten we nu niet gaan denken dat hij een blijvertje is , daarentegen zie ik wel blijvertjes in Fer en Wijnaldum , klasse gespeeld die jonkies!
Ik zie ook wel een blijvertje in Biseswar
Hij is al jaren sterk aan de bal, balvast en gezegend met een goede actie
Alleen scoorde hij veel te weinig
Dat is de laatste stap die hij moet maken
En hopelijk maakt hij die stap dit seizoen
Ik zeg niet dat het zeker is maar de kans is wel aanwezig

Affelay is/was hetzelfde verhaal
Die jongen is 22 en hij heeft nu in 2 wedstrijden meer rendement dan zijn hele vorige seizoen
Affelay heeft de tijd gekregen, laten we Biseswar ook de tijd geven
Overigens wil ik niet zeggen dat Biseswar even goed is Affelay, maar het is wel een feit dat Affelay meer tijd heeft gekregen. Maar bij PSV was er ook meer tijd
Ook al scoorde hij weinig, ze werden kampioen
Chucky
 Chucky - zondag 14 september 2008 - 16:42   quote  deeplink  
Biseswar komt denk ik kwaliteit te kort. Maar mooi voor die jongen dat hij er twee maakte. Ik heb het idee dat de hand van Verbeek zichtbaar wordt. hopelijk kunnen we komend weekend echt een vuist maken en de drie punten pakken!!
Johnny_Sonic
 Johnny_Sonic - zondag 14 september 2008 - 16:55   quote  deeplink  
Goed gedaan tegen Volendam. Fer, Biseswar, Hofland, de Cler en Tomasson vielen me in het bijzonder op. Natuurlijk zijn die glibberalen 1 van de zwakste ploegen in de ere-divisie, maar het zag er bij vlagen toch prima uit!

Biseswar, Fer en Wijnaldum zijn de grote winstpunten in de verder nare blessuregolf. Ben er voor om die jongens zowiso te handhaven in de basis. El Ahmadi, De Guzman en Vlaar moeten er ook weer in zodra ze kunnen. Dan heb je 6 echte talenten van 23 jaar en jonger. Van de 'oude' jongens neig ik er naar om de Cler, Hofland en van Bronkhorst in de basis te houden. Timmer voorlopig ook maar, totdat we een beter en jongere keeper hebben. Het is niet anders. Verder zou ik of met Tomasson of met Makaay gaan spelen. En regelmatig doorwisselen met gasten als Manteiga, Janota, Bruins, Slory en Bahia. Landzaat, Lucius en Mols alleen laten spelen in het geval er blessures zijn of schorsingen zijn. En Greene en Buijs naar het 2e, terwijl Tiendalli volgens mijn terug moet naar het 1e.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 september 2008 door Johnny_Sonic --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord wint met grote cijfers









0.0057461