BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: offtopic topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 20 december 2008 - 12:22   quote  deeplink  
ach hoe minder er gereageerd word hoe minder bonje, er komt heus wel weer wat aan. wat een ontiegelijke rel veroorzaakt, zullen we het nog ff over de filofax gaan hebben Cher? Ik heb er weer 2 bij. 1 voor mijn PDA en 1 voor mijn Pinpassen. zeik er ff over kunnen we weer verder
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zaterdag 20 december 2008 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 - 12:22 schreef Izz@headliner het volgende:
ach hoe minder er gereageerd word hoe minder bonje, er komt heus wel weer wat aan. wat een ontiegelijke rel veroorzaakt, zullen we het nog ff over de filofax gaan hebben Cher? Ik heb er weer 2 bij. 1 voor mijn PDA en 1 voor mijn Pinpassen. zeik er ff over kunnen we weer verder [ afbeelding ]
Yup, en daar zit 'm nou nét het probleem.. geen bonje!

Blij met je Debielofax hé?
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 20 december 2008 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 - 12:28 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

Yup, en daar zit 'm nou nét het probleem.. geen bonje!

Blij met je Debielofax hé? [ afbeelding ]
ben helemaal de fax kwijt.
ben er helemaal kutjedol van.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 december 2008 door Izz@headliner --
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 20 december 2008 - 22:46   quote  deeplink  
anders nog iets?
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zaterdag 20 december 2008 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 - 22:46 schreef Izz@headliner het volgende:
anders nog iets? [ afbeelding ]
Ehh.. tsja nou je 't zegt.. ik ben nogal pissed-off over dat vreselijke DJ-Jerkoff programma Serious Request waar vele eigengeilers zogenaamd meedoen aan "Een Goed Doel.." nl geld inzamelen voor verse machine-olie voor wapens van die geweldadige apen.. specifiek die aggresieve gorrilla's...



Een gemiste kans hier?
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 21 december 2008 - 01:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 - 22:54 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

Ehh.. tsja nou je 't zegt.. ik ben nogal pissed-off over dat vreselijke DJ-Jerkoff programma Serious Request waar vele eigengeilers zogenaamd meedoen aan "Een Goed Doel.." nl geld inzamelen voor verse machine-olie voor wapens van die geweldadige apen.. specifiek die aggresieve gorrilla's...

[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Een gemiste kans hier?

Stel bloedverziekende kolere leiers zijn het, ( geen woord baskisch bij)
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 21 december 2008 - 01:24   quote  deeplink  
ik ken het programma overigens niet, maar als ik jou zo lees, is het maar goed ook dat ik niet kijk.
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zondag 21 december 2008 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2008 - 01:24 schreef Izz@headliner het volgende:
ik ken het programma overigens niet, maar als ik jou zo lees, is het maar goed ook dat ik niet kijk.
Maar dat moet je juist wél doen, ga kijken naar die zelfbevrediger DJ Giel en zijn companen in hun glazen kooitje, met daar buiten het even mediageile klootjesvolk dat voor de zoveelste keer voor het "goeie doel" weer ff met zijn kop op TV wil...

Hier de link eerlijk is eerlijk, al je 't leuk vind mag je het ook zeggen natuurlijk..
http://powersmash.nl/powerstreams/glazenhuis/stream10.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 december 2008 door GherAhnAhmon --
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zondag 21 december 2008 - 16:37   quote  deeplink  
Oeii.. het is écht crisis zeg...
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 21 december 2008 - 17:06   quote  deeplink  
pff pakken geld word er door die brievenbus gegooid, waarom heeft die giel dit niet voor de voedselbank gedaan.
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zondag 21 december 2008 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2008 - 17:06 schreef Moha R. de Vries het volgende:
pff pakken geld word er door die brievenbus gegooid, waarom heeft die giel dit niet voor de voedselbank gedaan.
Tsja, dáár is geen score te behalen.. die arme zwervers in éigen land een beetje gaan helpen zeg!! Dáár krijgen ze zieltogende 3FM niet mee terug op de kaart, nee vluchtelingen, verdreven door een moordend, verkrachtend en mishandelend regiem scoort beter! En het rode kruis moet tenslotte óók bestaansecht houden na het ongevraagd exporteren van ons bloed naar aggresieve Gorilla-landen!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 21 december 2008 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2008 - 17:16 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

Tsja, dáár is geen score te behalen.. die arme zwervers in éigen land een beetje gaan helpen zeg!! Dáár krijgen ze zieltogende 3FM niet mee terug op de kaart, nee vluchtelingen, verdreven door een moordend, verkrachtend en mishandelend regiem scoort beter! En het rode kruis moet tenslotte óók bestaansecht houden na het ongevraagd exporteren van ons bloed naar aggresieve Gorilla-landen!
echt ik word daar niet goed van, miljoenen worden er aan andere landen uitgegeven, ipv dat ze eerst zorgen dat in eigen land alles op orde is. nee zoveel mensen liggen hier aan de tering, maar dat boeit ze niet.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 21 december 2008 - 18:32   quote  deeplink  
Iemand "Wit Licht" gezien??
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zondag 21 december 2008 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2008 - 17:52 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

echt ik word daar niet goed van, miljoenen worden er aan andere landen uitgegeven, ipv dat ze eerst zorgen dat in eigen land alles op orde is. nee zoveel mensen liggen hier aan de tering, maar dat boeit ze niet.
Waarom is er hier eigenlijk geen 3FM-Zelfbevredigingsshow??
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zondag 21 december 2008 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2008 - 18:32 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Iemand "Wit Licht" gezien??
Nee, en wat Congo met ZIJN kindertjes doet laat me nu ff koud já? En ook nog Marco Borshitto's nieuwe carriëre als filmacteur daarmee steunen?? ff óprotten daarmee..
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 21 december 2008 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2008 - 18:37 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

Nee, en wat Congo met ZIJN kindertjes doet laat me nu ff koud já? En ook nog Marco Borshitto's nieuwe carriëre als filmacteur daarmee steunen?? ff óprotten daarmee.. [ afbeelding ]
Een groot deel van de wapens zijn toevallig wel van onze euries gekocht. Oprotten? niks oprotten. Iedereen moet zien wat er met onze giften wordt gedaan.
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zondag 21 december 2008 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2008 - 18:42 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Een groot deel van de wapens zijn toevallig wel van onze euries gekocht. Oprotten? niks oprotten. Iedereen moet zien wat er met onze giften wordt gedaan.
Iedereen met intresse weet waar al dat wapentuig vandaan komt! uit diezelfde werelden die de slachtofferhulp aanzwengeld steeds... en dan gaat Marco Borshitto nog ff lekker daarop cashen als filmacteur... ja óprotten zeg ik dan nog maar eens...
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 21 december 2008 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2008 - 18:32 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Iemand "Wit Licht" gezien??
nog niet, maar bedoel je dat ik dan heel anders hier tegen aan zou kijken?

ik vind het vreselijk voor die mensen begrijp me niet verkeerd, zo vond ik dat ook vreselijk voor Mampa, zo heette mijn foster parent kind. jaren stuurde ik 50 gulden p.m. met brieven en foto's en wat kreeg ik terug, 1x in het jaar een tekening met een getypte brief hoe blij Mampa hier mee was. ja de directeur bedoelde ze.

nu weet ik niet eens of zij wel echt bestaat, er kwam aan het licht dat de directeur een heel rijk leventje erop na hield en sinds dien, vertrouw ik niet zo snel meer dit soort actie's.

pas geleden hoorde ik op tv dat er bij een of andere actie ook weer zoveel geld verdwenen was.

nee ik zorg liever eerst voor nederlanders waarvan ik denk dat het geld goed terecht komt, zoals kwf kankerbestrijding en de voedselbank. en als uitkomt dat dat geld ook verdwenen is dan kap ik er helemaal mee.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 21 december 2008 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2008 - 18:49 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

nog niet, maar bedoel je dat ik dan heel anders hier tegen aan zou kijken?

ik vind het vreselijk voor die mensen begrijp me niet verkeerd, zo vond ik dat ook vreselijk voor Mampa, zo heette mijn foster parent kind. jaren stuurde ik 50 gulden p.m. met brieven en foto's en wat kreeg ik terug, 1x in het jaar een tekening met een getypte brief hoe blij Mampa hier mee was. ja de directeur bedoelde ze.

nu weet ik niet eens of zij wel echt bestaat, er kwam aan het licht dat de directeur een heel rijk leventje erop na hield en sinds dien, vertrouw ik niet zo snel meer dit soort actie's.

pas geleden hoorde ik op tv dat er bij een of andere actie ook weer zoveel geld verdwenen was.

nee ik zorg liever eerst voor nederlanders waarvan ik denk dat het geld goed terecht komt, zoals kwf kankerbestrijding en de voedselbank. en als uitkomt dat dat geld ook verdwenen is dan kap ik er helemaal mee.
Goede Doelen worden flink gepromoot. Men geeft grof en vergeet wat er met het geld van “de goede doelen” is gebeurd, waar het uiteindelijk naar toe is gegaan.
Dat Marco Borsato in de film speelt interesseert mij geen zier. Waar het mij omgaat, is dat de film een eye opener is voor degene die vergeten zijn dat wij ellende hebben gesteund en steunen.
Laten wij beginnen met ons eigen ellende. Er zijn genoeg mensen die onze hulp nodig hebben. Wij zijn zelf een goed doel. Heel veel kinderen staan op wachtlijsten van hulpverleners/Jeugdzorg. Een groot deel van deze kinderen moeten jammer genoeg uit huis geplaatst worden. Die moeten naar een pleeggezin of kunnen geadopteerd worden.
Maar worden ze geadopteerd? Nee, natuurlijk niet. Het zijn blanke kinderen. Hey, in het dorp vallen ze niet op!! Wij waren, ik herhaal WAREN, ook foster parents en niet van 1 maar van 3. Ja, ik vind het verschrikkelijk voor die arme kinderen daar in Afrika, maar zolang ik geen garantie heb en krijg dat MIJN geld daadwerkelijk een kind in het buitenland helpt, blijft MIJN geld in eigen land. Mijn mening.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 21 december 2008 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2008 - 19:16 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Goede Doelen worden flink gepromoot. Men geeft grof en vergeet wat er met het geld van “de goede doelen” is gebeurd, waar het uiteindelijk naar toe is gegaan.
Dat Marco Borsato in de film speelt interesseert mij geen zier. Waar het mij omgaat, is dat de film een eye opener is voor degene die vergeten zijn dat wij ellende hebben gesteund en steunen.
Laten wij beginnen met ons eigen ellende. Er zijn genoeg mensen die onze hulp nodig hebben. Wij zijn zelf een goed doel. Heel veel kinderen staan op wachtlijsten van hulpverleners/Jeugdzorg. Een groot deel van deze kinderen moeten jammer genoeg uit huis geplaatst worden. Die moeten naar een pleeggezin of kunnen geadopteerd worden.
Maar worden ze geadopteerd? Nee, natuurlijk niet. Het zijn blanke kinderen. Hey, in het dorp vallen ze niet op!! Wij waren, ik herhaal WAREN, ook foster parents en niet van 1 maar van 3. Ja, ik vind het verschrikkelijk voor die arme kinderen daar in Afrika, maar zolang ik geen garantie heb en krijg dat MIJN geld daadwerkelijk een kind in het buitenland helpt, blijft MIJN geld in eigen land. Mijn mening.
je bent een vrouw naar mijn hart skattie.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 21 december 2008 - 19:21   quote  deeplink  
is die film wit licht trouwens online tegen betaling te zien?
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 21 december 2008 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2008 - 19:21 schreef Moha R. de Vries het volgende:
is die film wit licht trouwens online tegen betaling te zien?
Dat weet ik niet. Wat ik wel weet is dat het heel moeilijk is niet in huilen uit te barsten.
En een wijzende vinger naar het rijke westen is heel duidelijk.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 21 december 2008 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2008 - 19:29 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Dat weet ik niet. Wat ik wel weet is dat het heel moeilijk is niet in huilen uit te barsten.
En een wijzende vinger naar het rijke westen is heel duidelijk.
ik ga hem ff zoeken wil hem zien
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 22 december 2008 - 00:29   quote  deeplink  
Nou cher je hebt inderdaad iets wakker gemaakt. nou een eurie voor Giel debiel? Hij kan wel iets anders van mij krijgen. een ebolaatje ofzo
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - maandag 22 december 2008 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2008 - 00:29 schreef Izz@headliner het volgende:
Nou cher je hebt inderdaad iets wakker gemaakt. nou een eurie voor Giel debiel? Hij kan wel iets anders van mij krijgen. een ebolaatje ofzo
Ik heb niets tegen goeie doelen, maar wel tegen diegene die daar uitgebreidt huichelachtig hun carriëre aan gaan ophangen cq uitbreiden, of nog erger, hun politieke loopbaan leuk in het zonnetje zetten op kosten van de belastingbetaler. Of dacht je dat Hr Koenders het bedrag van SR wat hij gaat verdubbelen uit zijn eigen zak ging betalen??? Van dat dus...
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 22 december 2008 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2008 - 09:04 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

Ik heb niets tegen goeie doelen, maar wel tegen diegene die daar uitgebreidt huichelachtig hun carriëre aan gaan ophangen cq uitbreiden, of nog erger, hun politieke loopbaan leuk in het zonnetje zetten op kosten van de belastingbetaler. Of dacht je dat Hr Koenders het bedrag van SR wat hij gaat verdubbelen uit zijn eigen zak ging betalen??? Van dat dus...
Uit zijn zak, komen alleen losse flodders.
Jacqueline
 Jacqueline - donderdag 25 december 2008 - 09:57   quote  deeplink  
goedenmorgen ik ga nog naar wit licht heb nl een kaartje ervoor ik was naar het concert geweest ...

goede doelen tja moeilijk omdat ik ook vind dat er eerst in nederland zelf gekeken moet worden of we met elkaar ons eigen landje volk kids kunnen helpen er heerst veel stile armoe hoor in nederland
en de voedselbank enz dat zijn goede doelen de zorg voorzieningen verbeteren dat zijn goede doelen voor ons eigen land
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - donderdag 25 december 2008 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 december 2008 - 09:57 schreef Tijger het volgende:
goedenmorgen ik ga nog naar wit licht heb nl een kaartje ervoor ik was naar het concert geweest ...

goede doelen tja moeilijk omdat ik ook vind dat er eerst in nederland zelf gekeken moet worden of we met elkaar ons eigen landje volk kids kunnen helpen er heerst veel stile armoe hoor in nederland
en de voedselbank enz dat zijn goede doelen de zorg voorzieningen verbeteren dat zijn goede doelen voor ons eigen land
Die vluchtelingen zijn niet voor niets op de vlucht, en als die foute gorilla's daar met dat opgehaalde SR-geld eens goed te pakken genomen zouden worden, hou je zelfs nog miljoenen ontwikkelingsgeld over!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: offtopic topic









0.0338869