BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Kandidate Wendy - 21 jaar - EXIT

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 15 september 2008 - 01:20   quote  deeplink  
Kandidate Wendy - 21 jaar

“Ik hou van flirten en de hele avond van drankjes te worden voorzien”



De 21-jarige Wendy is werkzaam als kapster. Ze is dan ook echt een roddeltante, die soms dingen zegt die harder aankomen dan ze denkt. Als iemand achter haar rug over haar praat, wordt Wendy giftig. Geïrriteerd wordt ze van kleine dingen, bijvoorbeeld als ze in bed ligt met een jongen die zijn kop niet kan houden. Ze omschrijft zichzelf als een avontuurlijk persoon, die vaak wisselvallig is maar ook charmant en gezellig.

Wendy ziet haar ex niet meer, omdat ze die al lang genoeg heeft gezien. Ze stelt hoge eisen aan een man en aan een relatie. “Als de aantrekkingskracht er niet meer is of door jaloezie zou ik een relatie verbreken”, zegt ze. “Verder zoek ik een man die een beetje exotisch is, lief voor mij is en van avontuur houdt. Het liefst half Surinaams, half Nederlands.”

Wendy heeft alleen maar leuke ervaringen gehad op het gebied van seks. “Behalve de eerste keer, toen deed het vooral zeer!” Haar fantasie is om het nog een keer met een vrouw en twee mannen te doen. De gekste plek waar Wendy ooit seks heeft gehad is een spookhuis. Ze heeft een keer een one-night-stand gehad en is dol op stappen. Ook is ze gek op schrijven, lekker eten, waterskiën en lang uitslapen.

Wendy doet mee met Can’t Buy Me Love om de liefde van haar leven te vinden en om geld te winnen. “Ik hou ervan de hele avond te flirten met mannen om kosteloos van drankjes te worden voorzien.” Ze geniet van haar vrijgezellenleven, maar heeft het geld nodig om haar eigen kapperszaak op te richten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 september 2008 door Boudewijn --
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 15 september 2008 - 01:25   quote  deeplink  
filmpje Wendy en Charlene:

Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 15 september 2008 - 14:26   quote  deeplink  
Weet Wendy echt van wanten, of zit zij volgende week zondag weer lekker thuis.
Tjonge
 Tjonge - maandag 15 september 2008 - 18:19   quote  deeplink  
ik hoop het, vind het nu al een gemaakt neppertje
fem-k
 fem-k - dinsdag 16 september 2008 - 20:39   quote  deeplink  
Ik vind haar behoorlijk ordinair overkomen
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 16 september 2008 - 20:46   quote  deeplink  
Alles aan haar is ordinair.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 21 september 2008 - 22:05   quote  deeplink  


Bedankt voor het spelen en tot nooit meer ziens.
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 22 september 2008 - 02:00   quote  deeplink  
ach Ze kon goed ouderwets ordinair bekken, vertelde Kale Marco.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Kandidate Wendy - 21 jaar - EXIT









0.0083179