BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat word het tegen 020?????

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - maandag 15 september 2008 - 16:54   quote  deeplink  
Ik denk een dat het 4-2 word. Denk dat de aanval van 020 te sterk is voor omze verdediging om de nul te houden maar als we zelf vooruit blijven denken net als afgelopen weekend moeten we er toch zeker twee meer kunnen maken. Onze ziekenboeg loopt ook leeg dus kan je misschien Makaay, Tomasson met daar achter Bruins opstellen en dan denk ik dat wij ook een hele goede aanval hebben waar die neuzen nu al bang voor zijn. Dus DIE JODEN GAAN ERAAN!!!!! DIE JODEN GAAN ERAAN!!!! DIE JODEN GAAN ERAAN OLE OLE!!!! Als Vlaar overigens terug is moeten we toch de nul kunnen houden of hooguit een tegen krijgen. Ben en blijf alleen voor die rechtsback positie bang maar Vlaar kan met zijn loopvermogen een hoop goed maken.
mrc
 mrc - maandag 15 september 2008 - 16:58   quote  deeplink  
2-1
hotjumper
 hotjumper - maandag 15 september 2008 - 17:34   quote  deeplink  
1-0 Mols in de laatste minuut.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 september 2008 door hotjumper --
vakkieQ
 vakkieQ - maandag 15 september 2008 - 17:36   quote  deeplink  
4-2 lijkt mij wel erg optimistisch. Ik hoop op 2-1. Lucius heeft het overigens tegen Volendam goed gedaan. Vlaar erbij scheelt wel dus hopen dat hij op tijd fit is en ook al in de basis kan starten
schiedam
 schiedam - maandag 15 september 2008 - 17:43   quote  deeplink  
ik denk dat we een goeie kans hebben !!!!!!!!!!!!!! 1-0
feyenoord-fr12info
 feyenoord-fr12info - maandag 15 september 2008 - 17:46   quote  deeplink  
3-0 voor FEYENOORD, als we kijken naar de selectie, kunnen wel met 3-0 winnen
FEYENOORD:
Timmer
lucius-------Vlaar(bahia)-------Hofland---------De Cler

fer------Manteiga--------Wijnaldum------Bronckhorst

Makaay---------Tomasson

Is tog een aardige selectie

AJAX(opstelling tegen RODA)

Stekelenburg
Emanuelson
Oleguer
Van der Wiel
Vermaelen
Sno
Sulejmani
Vertonghen
Huntelaar
Leonardo
Sarpong

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 september 2008 door feyenoord-fr12info --
appel
 appel - maandag 15 september 2008 - 17:48   quote  deeplink  
overdrijven is ook een vak,
ik denk 1-0
Guy (ki)
 Guy (ki) - maandag 15 september 2008 - 18:09   quote  deeplink  
Huh? Maduro bij ajax? en albert luque ? die maduro is weg en luque is in b selectie
fey vs 020
 fey vs 020 - maandag 15 september 2008 - 18:25   quote  deeplink  
ik denk dat we wel een goede kans maken, zkr als makaay en vlaar weer terug zijn. Als iedereen fit blijft (wedstrijd van donderdag) dan gok ik op 3-1 winst
Jentje
 Jentje - maandag 15 september 2008 - 18:44   quote  deeplink  
Euhm... Jij zet Fer, Wijnaldum EN Manteiga erin en laar Bruins op de bank...????
Landzaat is waarschijnlijk ook weer fit.
En bij Ajax heb je Ogaragu, Heitinga, aduro en Luque erin staan en ze voetballen alle 4 niet meer in Amsterdam:S
Lijkt me ook niet dat ze Silva, Oleguer, Vermaelen, Emanuelson, Gabri, Sno en sulejmani allemaal op de bank zullen laten.
Maar buiten dit moeten we zondag gewoon kunnen winnen! Ik zeg 3-1! COME ON FEYENOORD...!!!
fey21
 fey21 - maandag 15 september 2008 - 19:00   quote  deeplink  
1~1
fey21
 fey21 - maandag 15 september 2008 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 september 2008 - 18:09 schreef Guy (ki) het volgende:
Huh? Maduro bij ajax? en albert luque ? die maduro is weg en luque is in b selectie
luque is toch verhuurd
hotjumper
 hotjumper - maandag 15 september 2008 - 19:07   quote  deeplink  
gaat dit ff op een ander forum bespreken ja!
raveloekie
 raveloekie - maandag 15 september 2008 - 19:59   quote  deeplink  
nou we winnen met 3-1
Danny.K
 Danny.K - maandag 15 september 2008 - 22:11   quote  deeplink  
Om heel eerlijk te zijn zie ik Feyenoord niet winnen van Ajakkes maar diep in mijn hart hoop ik op een stunt liefst in de laatste minuut Janota die de 2-1 maakt.
Maar op de 1 of andere manier mogen wij nooit winnen van die .....!
Stel dat Feyenoord wint gaan ze vertrouwen oogsten en de gebleseerden komen terug kan het nog een heel mooi seizoen worden maar nu a.u.b geen punten morsen.
thewin
 thewin - maandag 15 september 2008 - 22:24   quote  deeplink  
luque zit toch in het buitenland,,, maar het zal lastig worden maar feyenoord heeft ee nbeter team het wordt 3/1
thewin
 thewin - maandag 15 september 2008 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 september 2008 - 17:46 schreef feyenoord-fr12info het volgende:
AJAX

Maarten Stekelenburg, George Ogararu, John Heitinga, Gregory Van der Wiel, Jan Vertonghen, Siem de Jong, Hedwiges Maduro, Robbert Schilder, Albert Luque, Klaas-Jan Huntelaar, Luis Suarez
hetinga is weg maduro luque ook

maar feyenoord wint
Danny.K
 Danny.K - maandag 15 september 2008 - 22:36   quote  deeplink  
Probleem is dat Ajax niet de beste vorm heeft maar altijd tegen Feyenoord de vorm weer terug krijgt er heerst lijkt wel een vloek op de klasieker, en meestal in het nadeel van Feyenoord. Ik houd me hart aanstaande zondag weer vast en zal opgelucht zijn als het scorebord in het voordeel van Feyenoord zal zijn.
sevillana
 sevillana - maandag 15 september 2008 - 22:54   quote  deeplink  
Zou niet weten welke uitslag ik moet voorspellen, maar ik denk (en hoop natuurlijk) dat 020 te pakken is. Dat zgn. "swingen" waar ze het daar altijd over hebben, dat is nog niet te vinden momenteel. Maar ja, het blijven toch altijd aparte wedstrijden tegen 020. Ik zie het iig niet zo somber in, denk dat het wel mogelijk is.
FR1908FR
 FR1908FR - dinsdag 16 september 2008 - 03:41   quote  deeplink  
ik zie het ook wel positief in ik denk 3-2 ofzoow of zo iets als 2-1 denk dat we met 1 doelpunt verschil winne ..

gr
Rowan
 Rowan - dinsdag 16 september 2008 - 08:12   quote  deeplink  
1-1
erwin berntssen
 erwin berntssen - dinsdag 16 september 2008 - 12:02   quote  deeplink  
maak me geen bal uit als we maar winnen.
ganboom
 ganboom - dinsdag 16 september 2008 - 14:10   quote  deeplink  
timmer keep
theo(2) .......Vlaar(3).......Bahia (4).......De cler (5)
Fer (6) Van bronkhorst (8)
Wijnaldum (7) Biseswar (17)

Tommason (11)
Makaay (9)
feyenoord-fr12info
 feyenoord-fr12info - dinsdag 16 september 2008 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 - 14:10 schreef ganboom het volgende:
timmer keep
theo(2) .......Vlaar(3).......Bahia (4).......De cler (5)
Fer (6) Van bronkhorst (8)
Wijnaldum (7) Biseswar (17)

Tommason (11)
Makaay (9)
geen biseswar op het middeveld
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 16 september 2008 - 17:04   quote  deeplink  
Ik vind dat we tegen Ajax best klein beetje mogen aanpassen,
Timmer , theo,bahia,hofland,fer,gio,landzaat,wijnaldum,tomasson,mols en dan als jokers: Makaay(voor Mols),Biseswar(Landzaat) en Janota (voor verdediger evt. als nodig is anders voor Wijnaldum of Fer) , op deze manier hebben we dus nog wat achter de hand voor na rust , je kan direct wel gokken met Makaay en Biseswar maar ik zou ze op de bank houden voor de 2e helft! Mols vooraf inlichtten dat ie alleen 1e helft speelt en dat ie zich leeg mag lopen!
ton
 ton - dinsdag 16 september 2008 - 17:57   quote  deeplink  
hoop natuurlijk dat feyenoord wint,maar het belangrijkste vind ik dat er elf feyenoorders het veld afkomen die gevochten hebben als leeuwen,en mochten we dan aan het eind van de wedstrijd aan het kortste eind getrokken hebben,wat ik natuurlijk niet hoop,dan kunnen we in ieder geval zeggen dat de spelers er echt alles aan gedaan hebben,strijdend ten onder en niet ons naar de slachtbank laten lijden als makke lammetje,maar ik teken bij deze voor een magere 1-0 overwinning voor ons feyenoord.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 16 september 2008 - 22:26   quote  deeplink  
en dat huntelaar zn been breekt
draakje
 draakje - dinsdag 16 september 2008 - 22:42   quote  deeplink  
Als je nou toch zo een wedstrijd moet winnen ...
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 16 september 2008 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 - 22:42 schreef draakje het volgende:
Als je nou toch zo een wedstrijd moet winnen ...
Ajax won ook met slechts 1-0 van Roda
En mocht je reageren op die opmerking over Huntelaar, dan meld ik je maar even dat Ajax in de nabije geschiedenis meer ervaring met smerige overtredingen heeft dan Feyenoord (of welke club in Nederland je maar wil noemen)

Maar ik vind het wel wat overdreven om Huntelaar een gebroken been toe te wensen
draakje
 draakje - dinsdag 16 september 2008 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 - 23:42 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Maar ik vind het wel wat overdreven om Huntelaar een gebroken been toe te wensen
Dat bedoel ik dus.
Danny.K
 Danny.K - woensdag 17 september 2008 - 00:07   quote  deeplink  
Om eerlijk te zijn ik erger me ook aan die haas, eerst loopt 020 te zeiken over Cruz maar stuntelaar nee kom niet aan hem hij mag zijn ellebogen ongelimiteert gebruiken van die neuzen en het ergste ook van de arbitrage die er niks aan doet.
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 17 september 2008 - 10:19   quote  deeplink  
Ik vind dat Huntelaar geen prettig voetbal speelt
Hij gebruikt vaak zijn ellebogen en als het niet loopt is hij niet bang om een hufterige overtreding te maken, zoals vorig seizoen tegen AZ (en dat is nog maar een willekeurig voorbeeld, ik kan er meer noemen)
Maar dat vind ik nog geen reden om hem een gebroken been toe te wensen
Er mag wel eens wat beter op hem gelet worden door de scheidsrechters en niet alles goedkeuren, maar omdat hij hufterig speelt hoeven wij dat nog niet te gaan doen
Er bestaat ook nog zoiets als spotiviteit
F.L.E
 F.L.E - woensdag 17 september 2008 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 september 2008 - 10:19 schreef Phyxsius het volgende:
Ik vind dat Huntelaar geen prettig voetbal speelt
Hij gebruikt vaak zijn ellebogen en als het niet loopt is hij niet bang om een hufterige overtreding te maken, zoals vorig seizoen tegen AZ (en dat is nog maar een willekeurig voorbeeld, ik kan er meer noemen)
Maar dat vind ik nog geen reden om hem een gebroken been toe te wensen
Er mag wel eens wat beter op hem gelet worden door de scheidsrechters en niet alles goedkeuren, maar omdat hij hufterig speelt hoeven wij dat nog niet te gaan doen
Er bestaat ook nog zoiets als spotiviteit
Valt inderdaad in de catagorie "spotiviteit"
feyenoord-fr12info
 feyenoord-fr12info - woensdag 17 september 2008 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 september 2008 - 18:25 schreef fey vs 020 het volgende:
ik denk dat we wel een goede kans maken, zkr als makaay en vlaar weer terug zijn. Als iedereen fit blijft (wedstrijd van donderdag) dan gok ik op 3-1 winst
Vlaar is g.v.d weer gebleseerd
cj
 cj - woensdag 17 september 2008 - 19:24   quote  deeplink  
Ik ben een ajacied maar ik hoop dat Feyenoord En ik zeg Feyenoord geen 010
Hoe kan ik nou haatgevoelend hebben voor een mooie voetbalclub
Hoe kan ik nou feyenoord supporters haten?Het kunnen me buren zijn het zijn ook gewoon vaders en moeders die op de tribune zitten,Hoe kan ik nou supporters haten omdat ze toevallig zijn opgegroeid netzoals ik met een club waar ze zijn aan gebonden
Hoe kan ik nou een stad haten Omdat feyenoord er voetbalt Rotterdam en amsterdam is tog veel meer dan alleen maar feyenoord en ajax,Maargoed dat terzijde

Ik hoop dat feyenoord door gaat Omdat in de groepsfase zijn ze meer op elkaar ingespeeld en dan kunnen ze mooie dingen doen!! Kalmar is al 20wedstrijden onderweg en staan bovenaan Dus hopelijk doen ze het goed uit zodat ze het thuis kunnen afmaken.Vibnd het top dat Verbeek daar zit die hoort echt bij zo'n club!

Zonder Feyenoord of Zonder Ajax is er geen mooie klassieker!!!!

Hopelijk gaat Feyenoord en Ajax ,Psv is een keer voorbij Ze zeggen dat Eindhoven de voetbal stad van nederland is Maar daar ben ik het niet mee eens!!
Jammer dat slory en vlaar weer gebleseerd zijn!

Succes Feyenoord!!
Hopelijk word het een mooie klassieker
Ik denk dat het 2-2 2-1 of 1-2 word

laterzzz
derq
 derq - donderdag 18 september 2008 - 01:42   quote  deeplink  
bravo voor die reactie maar rivaliteit blijft. en daar is niks mis mee

GODVERDOMME JONGENS WAAROM ZITTEN WE MAAR MET 20.000 MAN TEGEN ZWEDEN????
hotjumper
 hotjumper - donderdag 18 september 2008 - 03:55   quote  deeplink  
tis een beetje vroeg, geld is op na al die jubileumfestiviteiten, weinig vertrouwen etc...

ik ben er....
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - donderdag 18 september 2008 - 07:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2008 - 01:42 schreef derq het volgende:
bravo voor die reactie maar rivaliteit blijft. en daar is niks mis mee

GODVERDOMME JONGENS WAAROM ZITTEN WE MAAR MET 20.000 MAN TEGEN ZWEDEN????
20000 maar?????? Kan ik bijna niet geloven. Ik denk dat je wee een aardig volle kuip vanavond heb hoor!!!! Moet wel zeggen dat het een klote tijd is. Iedereen die van verder weg moet komen gaat het niet halen om om 1900 uur in Rotterdam te zijn. Zitten ook met werk bijvoorbeeld. Woon zelf tegenwoordig in zuid-limburg dus weet waar ik het over heb.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 18 september 2008 - 09:04   quote  deeplink  
animo bij beker en uefa cup wedstrijden is de laatste jaren toch al tanende beetje jammer allemaal
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - donderdag 18 september 2008 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2008 - 09:04 schreef hotjumper het volgende:
animo bij beker en uefa cup wedstrijden is de laatste jaren toch al tanende beetje jammer allemaal
In Europa kan ik dat wel een beetje begrijpen. Worden vaak bedragen gevraagd voor het bijwonen van zo'n wedstrijd!!!! Terwijl ik denk dat er genoeg supporters zijn die blij zijn dat ze met veel pijn en moeite een seizoenkaart bij mekaar gespaard krijgen. Feyenoord is een club van de hardwerkende mens en die hebben nou eenmaal geen bakken met geld. Ook altijd nog doordeweeks dus als je verder dan een uur weg woont denken ook genoeg mensen nog weleens na of ze gaan. Woon zelf in zuid-limburg en heb ook uurtjes vrij moeten nemen om de wedstrijd vanavond bij te wonen en hooe grote fan ik ook ben kan ik dat toch ook niet te veel doen want moet ook weleens vrije tijd met mijn gezin doorbrengen.
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 18 september 2008 - 15:44   quote  deeplink  
Volgens mij speelt Feyenoord tegen Ajax. Ik ken geen club die 020 heet. Wanneer houden Feyenoord supporters nu eens unilateraal op met dat J.... en 020 gedoe. Steun je eigen club dat is voldoende. Door dat aanhoudende stomme supportersgedrag heeft Feyenoord al bij voorbaat scheidsrechters, officials en media tegen.

Dus Richard Lagrouw en anderen matig het taalgebruik.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - vrijdag 19 september 2008 - 07:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2008 - 15:44 schreef sportdwaas het volgende:
Volgens mij speelt Feyenoord tegen Ajax. Ik ken geen club die 020 heet. Wanneer houden Feyenoord supporters nu eens unilateraal op met dat J.... en 020 gedoe. Steun je eigen club dat is voldoende. Door dat aanhoudende stomme supportersgedrag heeft Feyenoord al bij voorbaat scheidsrechters, officials en media tegen.

Dus Richard Lagrouw en anderen matig het taalgebruik.
Wat zit je nou man!!!!! Word zo moe van je. Zo lang ik het me kan heugen is het al 020, j...., neuzen!!!!! Ik gebruik het taalgebruik wat ik wil. Let je wel op? Is het ooit opgevallen hoe ze zich in 020 zelf noemen. Je heb steeds commentaar op supporters en over hun taalgebruik maar je kan beter je energie stoppen in het aanmoedigen van je club. Als je denkt dat ik mijn taalgebruik aanpas heb je het mooi mis, want het zijn gewoon KK J.....!!!!!
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 19 september 2008 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2008 - 15:44 schreef sportdwaas het volgende:
Volgens mij speelt Feyenoord tegen Ajax. Ik ken geen club die 020 heet. Wanneer houden Feyenoord supporters nu eens unilateraal op met dat J.... en 020 gedoe. Steun je eigen club dat is voldoende. Door dat aanhoudende stomme supportersgedrag heeft Feyenoord al bij voorbaat scheidsrechters, officials en media tegen.

Dus Richard Lagrouw en anderen matig het taalgebruik.
Ga je toch lekker in die frietpan in A'dam zitten mag je heel de wedstrijd ... zingen. Oprotten met die kankerjoden aan het gas met die tyfusleiers
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 19 september 2008 - 10:49   quote  deeplink  
Van mij mag iedereen roepen wat ie wil. Mijn punt is dat ik denk dat je de club er niet mee helpt maar dat het aanleiding geeft voor grotere problemen. Ik herhaal dat scheidsrechters, officials en media bij voorbaat anti-feyenoord zijn door dergelijke gedateerde uitlatingen over Joden en aggressief supportersgedrag. Dat sommige Ajax-supporters zichzelf Joden noemem moeten ze zelf maar weten toch.

En wat betreft de westrijd van aanstaande zondag verwacht ik een nederlaag voor Feyenoord omdat de ploeg niet goed ingespeeld is en Ajax in vorm lijkt te komen. Daarna duurt het seizoen nog 31 wedstrijden. Als GJ Verbeek en W. Jansen de tijd wordt gegeven is een 2e plaats wellicht haalbaar. De prestaties van alle elftallen onder Feyenoord 1 mogen bemoedigend genoemd worden.
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 19 september 2008 - 11:00   quote  deeplink  
Man scheidsrechters officials en al die andere bobo's zijn al bij voorbaad tegen Feyenoord ongeacht wat je roept. Kijk naar de NOS kijk naar de KNVB, dus hou toch op. Nee zondag 2x 3kwartier naar joden joden zitten luisteren een vak vol Israelische vlaggen zitten kijken en ik zingen Hup Feyenoord Hup. Nou echt niet.
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 19 september 2008 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 - 11:00 schreef F.L.E het volgende:
Man scheidsrechters officials en al die andere bobo's zijn al bij voorbaad tegen Feyenoord ongeacht wat je roept. Kijk naar de NOS kijk naar de KNVB, dus hou toch op. Nee zondag 2x 3kwartier naar joden joden zitten luisteren een vak vol Israelische vlaggen zitten kijken en ik zingen Hup Feyenoord Hup. Nou echt niet.
Hup Feyenoord 1 hup geen woorden maar daden leve Feyenoord 1 Misschien is het wel een idee, als de supporters de taktiek veranderen raakt Ajax van slag......

Geen woorden maar daden leve Feyenoord 1Volgens mij werd er in de succesjaren niet anders gezongen...

Klinkt ook zoveel gezelliger.. Probeer het nou eens jongens wie weet helpt het. Bloemetje mee voor de tegenstander etc
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 19 september 2008 - 11:18   quote  deeplink  
ik verwacht zondag een nederlaag omdat die gasten in het veld een stelletje karakterloze luie flikkers zijn. Het niet op elkaar ingespeeld zijn vind ik geen excuus voor het gebrek aan vechtlust dat ze lieten zien
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 19 september 2008 - 11:19   quote  deeplink  
Sorry ik ben nog geen 85 heb de gloriejaren niet meegemaakt. Een bus Cyclon B dat vak in helpt een stuk beter.
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 19 september 2008 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 - 11:19 schreef F.L.E het volgende:
Sorry ik ben nog geen 85 heb de gloriejaren niet meegemaakt. Een bus Cyclon B dat vak in helpt een stuk beter.
Als ze die bus teruggooien zul je nooit meer een gloriejaar meemaken sufferd
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 19 september 2008 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 - 11:50 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Als ze die bus teruggooien zul je nooit meer een gloriejaar meemaken sufferd
je bent wel meteen uit je lijden verlost

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat word het tegen 020?????









0.0138390