BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Can't Buy me Love - Aflevering 13 (15-09-2008)

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 15 september 2008 - 23:35   quote  deeplink  
Video: Can't Buy me Love - Aflevering 13 (15-09-2008)



of



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 september 2008 door Boudewijn --
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - dinsdag 16 september 2008 - 03:53   quote  deeplink  
Jaja.. voorhoofies tegen elkaar en brulléé.. typisch een dronken Huubscriptjes om de boel wat op te leuk..jammer dat het zo overacted is...
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 16 september 2008 - 03:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 - 03:53 schreef GherAhnAhmon het volgende:
Jaja.. voorhoofies tegen elkaar en brulléé.. typisch een dronken Huubscriptjes om de boel wat op te leuk..jammer dat het zo overacted is...
Het is inderdaad wel heel erg toevallig. Hopelijk komt er een lang 'too hot' filmpje beschikbaar!
Sas
 Sas - dinsdag 16 september 2008 - 09:57   quote  deeplink  
word er nou weeral alleen de tweede helft getoond?
Sas
 Sas - dinsdag 16 september 2008 - 10:09   quote  deeplink  
he jammer zeg dat alleen het inderdaad alleen de tweede helft is. Ik moet wel lachen hoor om die Marco die snapt helemaal niks van het spel. maargoed ben benieuwd naar de schreeuwsessie want heb geen idee waar dat nou weer over gaat!
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 16 september 2008 - 12:37   quote  deeplink  
Pff, prachtig, Stoer van Joost, had ik niet achter hem gezocht. Ik hoop dat ie zijn strot afbijt. Die donkere Marco denkt dat hij het spel heeft uitgevonden. wat een Lul is dat zeg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 september 2008 door Izz@headliner --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 16 september 2008 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 - 12:37 schreef Izz@headliner het volgende:
Pff, prachtig, Stoer van Joost, had ik niet achter hem gezocht. Ik hoop dat ie zijn strot afbijt. Die donkere Marco denkt dat hij het spel heeft uitgevonden. wat een Lul is dat zeg.
Ik heb liever Marco dan Joost. Joost toont teveel Huub trekjes.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Can't Buy me Love - Aflevering 13 (15-09-2008)









0.0077478