BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Ribas tegen Marco: Ik ga je breken!

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 16 september 2008 - 17:12   quote  deeplink  
Video: Ribas tegen Marco: Ik ga je breken!

Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 16 september 2008 - 20:10   quote  deeplink  
Jammer dat je zijn tandjes niet uit zijn bekkie ramt. maar ja dat mag niet.Ribas want dan ben jij weer agressief. Joost mag met zijn hoofd tegen Marco aanbeuken en is een haantje, als jij dat doet ben je een tering Buitenlander.
Sas
 Sas - dinsdag 16 september 2008 - 20:30   quote  deeplink  
Wat een gezeik zeg. Het is een vreselijk flauw geintje maar ribas moet er gewoon boven staan. Hij heeft toch gewonnen? hij zou moeten weten dat het toch niet uitmaakt wat marco doet want hij staat veel sterker!
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 16 september 2008 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 - 20:30 schreef Sas het volgende:
Wat een gezeik zeg. Het is een vreselijk flauw geintje maar ribas moet er gewoon boven staan. Hij heeft toch gewonnen? hij zou moeten weten dat het toch niet uitmaakt wat marco doet want hij staat veel sterker!
Wat hem dwars zit(denk ik) is dat hij het aan Marco had gevraagd, maar die ontkende.Hij vond het sneu voor Marco dat Nana hem kaalgeplukt heeft. Om daarna te horen dat Marco zijn boek had verstopt maakt hem pissed. Begrijpelijk. Hij voelt zich genaaid en dat is hij ook.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Ribas tegen Marco: Ik ga je breken!









0.0059790