BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zondag 19 minuten en 8 seconden "mijn Feyenoord" zingen!!!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - donderdag 18 september 2008 - 07:30   quote  deeplink  
Dat is nou eens een goede!!!! Laat die neuzen maar eens zien en horen wat echt clubliefde is!! Daar krijgen de spelers denk ook een hele grote boost van. Leuk bedacht refererend aan het oprichtingsjaar. Alleen is de vraag hoeveel supporters, echte supporters zijn en dit ook volhouden. Groot gedeelte zingt uberhaupt niet. Hoop echt dat dit een actie is die gaat slagen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 september 2008 door Richard Lagrouw --
hotjumper
 hotjumper - donderdag 18 september 2008 - 09:08   quote  deeplink  
gezongen wordt er bijna niet meer, helaas. begint steeds meer op oranje publiek te lijken..
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - donderdag 18 september 2008 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2008 - 09:08 schreef hotjumper het volgende:
gezongen wordt er bijna niet meer, helaas. begint steeds meer op oranje publiek te lijken..
Als de harde kern maar doorzet dan gaan ze hopelijk vanzelf mee!!!! En anders moeten de supporters het maar doen die echt komen voor hun club te steunen. Laat de rest maar lekker voor Sport1 kruipen. Ben die (zogenaamde) supporters zat. Ben op dit forum vaak negatief geweest maar ben er elke thuiswedstrijd en dan schreeuw ik de longen uit mijn lijf. als je je club niet aanmoedigt kan je netzo goed thuis blijven.
derq
 derq - donderdag 18 september 2008 - 12:56   quote  deeplink  
goedzo
hotjumper
 hotjumper - donderdag 18 september 2008 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2008 - 12:43 schreef Richard Lagrouw het volgende:

[..]

Als de harde kern maar doorzet dan gaan ze hopelijk vanzelf mee!!!! En anders moeten de supporters het maar doen die echt komen voor hun club te steunen. Laat de rest maar lekker voor Sport1 kruipen. Ben die (zogenaamde) supporters zat. Ben op dit forum vaak negatief geweest maar ben er elke thuiswedstrijd en dan schreeuw ik de longen uit mijn lijf. als je je club niet aanmoedigt kan je netzo goed thuis blijven.
precies, ben bijna klaar met werken, ff thuis eten en dan naar Rotterdam, heb er al weer zin in. Prettige wedstrijd straks!
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 18 september 2008 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2008 - 13:00 schreef hotjumper het volgende:

[..]

precies, ben bijna klaar met werken, ff thuis eten en dan naar Rotterdam, heb er al weer zin in. Prettige wedstrijd straks!
oooohhhhhhh jij ben die gek die altijd voor me die wartaal loopt te schreeuwen.................
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 19 september 2008 - 13:00   quote  deeplink  
ja

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zondag 19 minuten en 8 seconden "mijn Feyenoord" zingen!!!!!









0.0140018