BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Can't Buy me Love - Aflevering 15 (17-09-2008)

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 18 september 2008 - 15:39   quote  deeplink  
Video: Can't Buy me Love - Aflevering 15 (17-09-2008)

GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - donderdag 18 september 2008 - 17:59   quote  deeplink  
Nog geen last met Talpa/RTL auteursrechten inbreuk? de filmpje schijnen op youtube verwijderd te worden...
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 18 september 2008 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2008 - 17:59 schreef GherAhnAhmon het volgende:
Nog geen last met Talpa/RTL auteursrechten inbreuk? de filmpje schijnen op youtube verwijderd te worden...
Deze komen rechtstreeks van hun site dus ik neem aan dat ze de rechten wel hebben ;)

Als je complete afleveringen 1 op 1 op youtube zet dan kan ik wel begrijpen dat ze eraf gehaald worden.
draakje
 draakje - donderdag 18 september 2008 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2008 - 18:51 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Deze komen rechtstreeks van hun site dus ik neem aan dat ze de rechten wel hebben ;)

Als je complete afleveringen 1 op 1 op youtube zet dan kan ik wel begrijpen dat ze eraf gehaald worden.
Maar kun je aan die filmpjes komen voordat de aflevering op tv is geweest? Want dit hebben we nog niet gezien. (Of ik moet in slaap gevallen zijn tijdens de uitzending.)
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 18 september 2008 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2008 - 19:04 schreef draakje het volgende:

[..]

Maar kun je aan die filmpjes komen voordat de aflevering op tv is geweest? Want dit hebben we nog niet gezien. (Of ik moet in slaap gevallen zijn tijdens de uitzending.)
Het zou de aflevering van gister moeten zijn, maar ik kijk de tv uitzendingen niet dus ik weet niet of het ook echt klopt
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 18 september 2008 - 19:41   quote  deeplink  
Maar ik hoor graag wat er op tv anders getoond wordt dan hier!
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 19 september 2008 - 01:39   quote  deeplink  
Bij deze weer een request voor ene too hot filmpje: Fiona en Joost die 'keihard' aan het neuken zijn... (12:05)
Al mijn vorige requests zijn nog online gezet :)

En die 24 uur aanvraag van Joost is grote onzin! Aandachtstrekkerij in het spel, meent hij echt niet!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5136
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Can't Buy me Love - Aflevering 15 (17-09-2008)









0.0343739