BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: WEER WEER DIE GREENE IN DE FOUT BIJ 1e GOAL

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Ronald W
 Ronald W - donderdag 18 september 2008 - 20:34   quote  deeplink  
Dumpen die vent
Melvin_FR
 Melvin_FR - donderdag 18 september 2008 - 21:09   quote  deeplink  
Misschien hebben ze nog een plek bij de amateurtake van excelsior ik wil hem nooit meer in een feyenoordshirt zien. En heel veel respect voor Bahia en ook voor hofland allebei een goede partij gespeeld.
agneovo
 agneovo - donderdag 18 september 2008 - 21:13   quote  deeplink  
wat een kut mongool zeg..ze zouden hem gewoon weg moeten geven..maar zelfs dan raken ze hem niet kwijt..
fr9
 fr9 - donderdag 18 september 2008 - 21:14   quote  deeplink  
wat een kansloze voetballer die greene hij maakt fouten tegen psv (jcs) tegen heracles en nu weer tegen kalmar je hebt toch gewoon niks aan zo een vent
schiedam
 schiedam - donderdag 18 september 2008 - 21:40   quote  deeplink  
nee die fer was lekker bezig kansloze
Jeli
 Jeli - donderdag 18 september 2008 - 21:54   quote  deeplink  
Fer gaf in eerste instantie op een hele domme manier een vrije trap cadeau!
Lucius en Tomasson waren trouwens ook dramatisch slecht. Dit zijn toch ervaren spelers!? Fer was ook niet best, maar die is nog onervaren.
Peer
 Peer - donderdag 18 september 2008 - 22:14   quote  deeplink  
Greene hoort in het op te richten dames team. Ook Lucius was weer lekker ombeholpen bezig. Geen pass die aankomt. Peter Bosz; alvasty weer bedankt hoor!!!!!!!!!!!!!
thewin
 thewin - donderdag 18 september 2008 - 22:20   quote  deeplink  
Als hij werkelijk zo slecht zou zijn waarom speelt hij dan voor feyenoord 1 het is wel een goede verdediger ...

maar als feyenoord eerder gescoord had hadde we gewoon gewonnen maar ze misten alles,, en feyenoord kwam gewoon niet door die muur,,, over 2 weken gaan we wel winnen zijn we beter ingespeeld makaay tomasson de guzman landzaat gio miss hofland de cler timmer in het elftal dus we maken dan wel korte metten met hun
Fr Bas
 Fr Bas - donderdag 18 september 2008 - 22:38   quote  deeplink  
Green te koop!

http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//diversen.marktplaats.nl/rommelmarktspullen/194742168-nu-te-koop-serginho-greene.html%3Faction%3DbidPlacedOkNewUser%26bid_id%3D175047283%26bid%3D0%2C14%26xref%3D1
ares
 ares - donderdag 18 september 2008 - 23:02   quote  deeplink  
Deze hele achterste lijn faalt al Jaren.Helaas.
Helaas.
Bijna alle kopduels worden verloren en de ingrepen zijn helaas onvoloende.Kijk maar naar de beelden van de laatste Jaren stees de zelfde mensen in de fout.
Helaas Helas.
hoop dat men het gedoe eens in gaat zien bij de techn. Staf.

Jammer van zo'n mooie Klup.
thewin
 thewin - donderdag 18 september 2008 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
sow iemand vin die speler aardig goed als ik feyenoord ws zal k hm gelij kverkope voor da bedrag
TT
 TT - donderdag 18 september 2008 - 23:20   quote  deeplink  
Peter bosz wil contract green verlengen! bosz neem greene,slory,vincken en nog wat meer van die feijenoord onwaardige spelers mee! wordt er doodziek van dat we niks voorstellen
pat
 pat - donderdag 18 september 2008 - 23:26   quote  deeplink  
wat een drama zeg wat voor middenveld was er nou , fer die te lui uit zijn ogen kijkt wijnaldum ook drama en als dan ook gio ook een klote wedstrijd speelt dan houd het op , feyenoord schaam je
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - vrijdag 19 september 2008 - 07:00   quote  deeplink  
Greene was inderdaad was gewoon weer kut. Weg met die gozer. Haal gewoon een A-junior bij de selectie en laat die Greene nooit geen Feyenoord-shirt aantrekken. Andere kant is er nog niets verloren. We hebben nog een tweede wedstrijd. Snap ook niet warom Gert-Jan niet Biseswar voor Fer brengt. De creaviteit die er was kwam haast allemaal van de Guzman af. Biseswar vond ik trouwens weer aardig tot goed invallen. Nou maar weer da aandacht op zondag vestigen en met alle supporters die jongens naar de overwinning schreeuwen
feyenoord-fr12info
 feyenoord-fr12info - vrijdag 19 september 2008 - 07:44   quote  deeplink  
opzouten met GREENE
PVDD
 PVDD - vrijdag 19 september 2008 - 08:14   quote  deeplink  
Ik vind het ook een flinke fout om Greene die vaak zijn tegenstander gewoon vergeet in het centrum terecht te laten komen. Kan hij gewoon niet. Een beetje backen gaat nog af en toe. Ik vind de totale verdediging toch al heel gemakkelijk uit positie te krijgen en vrees daar een beetje voor, voor a.s. zondag. Maar een extra gebedje doen en die jongens van ons een beetje opnaaien.
Roel Wuite
 Roel Wuite - vrijdag 19 september 2008 - 09:38   quote  deeplink  
Het is een zeer grote blamage wat Feyenoord is overkomen tegen Kalmar,een schandalige prestatie, met zeer kwade en dramatische gevolgen. Ons geliefde Feyenoord is niet meer te redden,behalve wanneer er iemand is die Feyenoord wil overnemen en er veel geld in gaat pompen.Ik heb in augustus al gezegd dat Feyenoord is afgedaald tot een grijze muis in Europa en moet er nu voor waken niet het lachertje van Europa te gaan worden. Met de huidige selectie bereik je niets meer, het zijn veel verzadigde spelers, die alleen maar afbouwen bij Feyenoord en de laatste jaren nog even de zakken willen gaan vullen. Tevens zijn ze steeds geblesseerd,misselijk of ziek, onvoorstelbaar, werklust is er niet , ze hebben niet het schuim op de bek staan. Hoe is het in vredesnaam mogelijk, dat Greene nog steeds wordt opgesteld, het is knudde met hem, zie ook tegen Heracles, een Feyenoord speler onwaardig, hij dient in de zaal te gaan voetballen of op ballet te gaan, maar NOOIT weer het Feyenoord gaan dragen, het is een stumper. Ook het spel van Lucius is dramatisch, de voorhoede is ook geen stuiver waard en met al deze tekortkomingen dreigt een fiasco, met name voor de wedstrijd van komende zondag tegen 020, dreigt het ergste gevreesd te worden, een complete afslachting zou niet ondenkbaar zijn en dan volgen de wedstrijden tegen Groningen, NEC en weer Kalmar, je moet er niet aan gaan denken ,dat dit allemaal afstraffingen gaan worden.
Eventueel worden dit afstraffingen voor een totaal falend beleid, het WANBELEID VAN EEN VOORMALIGE TOPCLUB,Feyenoord is helaas geen topclub meer, het stelt momenteel niets meer voor, practisch ieder team kan nu van Feyenoord winnen.Dit geeft voor de echte Feyenoordsupporters heel veel verdriet, wanneer je weet dat je club naar de knoppen gaat. Wie stopt nu eens deze ellende, dat op ons allen afkomt, alleen een overname van onze geliefde club, is nog een uitkomst. Wie staat op????
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 19 september 2008 - 10:57   quote  deeplink  
Greene is op zijn best een goede wisselspeler als back, maar liever op het middenveld. We kunnen hem wel van alles de schuld geven maar feit is dar er in het veld niet gecoached wordt. Spelers zijn bang om fouten te maken en zijn niet bereidt voor elkaar door het vuur te gaan. De Cler speelde ook een dramatische wedstrijd (net als in zijn Ajax-tijd) en verwaarloost steeds vaker zijn verdedigende taken. Hofland speelt een wedstrijd en staat er dan weer 3 aan de kant. Bahia lijkt mij beter geschikt als linksback en voor wat betreft het centrum denk ik dat we over moeten gaan naar een A-junior en Landzaat want Vlaar en Hofland zijn te blessuregevoelig.

Met Makaay terug in de aanval is het wellicht minder erg dat er in de verdediging af en toe een fout wordt gemaakt. De nederlaag van gisteren is met name te wijten aan het gebrek aan initiatief in de aanval en de goede taktiek van de Zweden. Kalmar is dus gewoon wel een goed team wat in Zweden de dubbel kan pakken.
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 19 september 2008 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 - 10:57 schreef sportdwaas het volgende:
Greene is op zijn best een goede wisselspeler als back, maar liever op het middenveld. We kunnen hem wel van alles de schuld geven maar feit is dar er in het veld niet gecoached wordt. Spelers zijn bang om fouten te maken en zijn niet bereidt voor elkaar door het vuur te gaan. De Cler speelde ook een dramatische wedstrijd (net als in zijn Ajax-tijd) en verwaarloost steeds vaker zijn verdedigende taken. Hofland speelt een wedstrijd en staat er dan weer 3 aan de kant. Bahia lijkt mij beter geschikt als linksback en voor wat betreft het centrum denk ik dat we over moeten gaan naar een A-junior en Landzaat want Vlaar en Hofland zijn te blessuregevoelig.

Met Makaay terug in de aanval is het wellicht minder erg dat er in de verdediging af en toe een fout wordt gemaakt. De nederlaag van gisteren is met name te wijten aan het gebrek aan initiatief in de aanval en de goede taktiek van de Zweden. Kalmar is dus gewoon wel een goed team wat in Zweden de dubbel kan pakken.
Ja praat het maar weer goed met die Green, misschien een optie om aan Bosz te vragen of het al opschiet met die contractverlenging want volgens proffesor Bosz heeft hij waarde voor dit elftal.
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 19 september 2008 - 11:11   quote  deeplink  
Ze spelen toch met zijn elven. Je kunt wel altijd naar 1 speler wijzen. Kijk Greene is niet geworden wat we ervan verwacht hebben. Mijn inschatting is dat die helikoptervlucht iets stuk maakt in de geest van de nieuwe spelers...
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 19 september 2008 - 11:14   quote  deeplink  
Ja maar het is wel iedere keer dezelfde van die elf die in de fout gaat. Gewoon opzouten met die Greene. Maar aan wie he?
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 19 september 2008 - 11:22   quote  deeplink  
echt een kansloze...
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 19 september 2008 - 11:46   quote  deeplink  
Verontrustender gisteravond was dat Feyenoord nauwelijks kansen wist af te dwingen. Daarnaast vraag ik me af waarom Biseswar, de man in vorm, niet in de basis stond. Ook Makaay had beter kunnen starten in plaats van Mols uit hoofde van psychologie.

Fer,toch een van mijn favorieten stond een beetje te slapen als rechtsbuiten, rechtshalf. Wat deed ie daar nou eigenlijk. Mols, Tomasson onzichtbaar. De Cler ging gisteravond wel 5 of 6 keer in de fout en had geluk dat dit niet werd afgestraft. Lucius traag traag traag in de opbouw en Hofland speelde de lange bal te laag in plaats van over de verdediging heen.

Dus FLE het probleem zit niet alleen in Greene ben ik bang.
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 19 september 2008 - 11:52   quote  deeplink  
Ben ik ook bang voor, maar Greene loopt iedere week te schutteren, zie de Wllem van Hanegem schaal, Heracles en nu weer tegen die Zweden. Zie dan toch liever een jeugdspeler de fout in gaan ,die kan er nog van leren. Ik denk dat dat bij Greene nooit meer gaat lukken.
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 19 september 2008 - 12:01   quote  deeplink  
Greene heeft het Drenthe complex... Het zit hem ook een beetje in dat haar denk ik wel eens. Als ze koppen schiet die staart er misschien uit en wellicht had Elm Greene aan zijn staart getrokken en dat ie daarom niet meeliep laat staan sprong, die hoogblonde Zweden vinden een knappe negerin niet lelijk weet je. Bij de NY Yankees, ok honkbal, moeten ze verplicht het haar kort dragen om mee te mogen doen. Edgar Davids met kort haar was ook beter. Kan iemand Wijnaldum overtuigen dat haar te knippen want die jongen heeft wel talent
ELVIS
 ELVIS - vrijdag 19 september 2008 - 12:04   quote  deeplink  
GREENE, wat een triestfiguur....samen met Buijs weg ermee.
Iedere week fout naar fout. Als Hofland t niet haalt zondag en hij speelt dan vrees ik t ergste. OPZOUTEN met die gozer.Eerst moet die weg en dan contractverlenging...Bosz waar ben je mee bezig man.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: WEER WEER DIE GREENE IN DE FOUT BIJ 1e GOAL









0.0083549