BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: weer hofland geblesseerd

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
feyenoord-fr12info
 feyenoord-fr12info - vrijdag 19 september 2008 - 07:46   quote  deeplink  
ongeloofelijk....
nou zeg het maar....
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 19 september 2008 - 11:03   quote  deeplink  
Hofland is sinds zijn zware blessure bij PSV nooit meer de oude geworden en het was derhalve een groot risico hem te contracteren. Daarnaast lijkt het zo te zijn dat de pijngrens bij Kevin laag ligt.

Er zit niets anders op dan voor het centrum van de verdediging over te schakelen naar een A-junior en Landzaat en wellicht moeten ze eens een sterke Scandinavier contracteren. De verdediging van Kalmar was goed.

Afgezien van Giovanni heeft Feyenoord nog niet zoveel plezier beleefd aan de aankopen van vorige zomer. De Cler speelt dramatisch. Ik vestig mijn hoop op Makaay en terugkerende vorm bij Landzaat
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 19 september 2008 - 11:24   quote  deeplink  
ja zo ver zijn we gezakt dat we afhankelijk zijn van lamzaad
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 19 september 2008 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 - 11:03 schreef sportdwaas het volgende:
Hofland is sinds zijn zware blessure bij PSV nooit meer de oude geworden en het was derhalve een groot risico hem te contracteren. Daarnaast lijkt het zo te zijn dat de pijngrens bij Kevin laag ligt.
Ik weet ook niet wat er met Hofland is
Maar wat je hier zegt is onzin
Hofland heeft na PSV 3 jaar zonder blessures in Duitsland gespeeld, een fysiek veel zwaardere competitie dan de eredivisie.
Nogmaals, ik weet ook niet wat wel het probleem met hem is, maar wat jij zegt slaat nergens op gezien zijn periode bij Wolfsburg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 september 2008 door Phyxsius --
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 19 september 2008 - 12:24   quote  deeplink  
In het 2e seizoen bij Wolfsburg speelde hij 19 wedstrijden. Was ie de rest geschorst zeker..
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 19 september 2008 - 13:02   quote  deeplink  
Blessure schijnt mee te vallen en hij kan zondag waarschijnlijk gewoon mee doen. Maar het is inderdaad wel kwakkelen met hem sinds hij bij Feyenoord is. Erg jammer want hij begint net goed te spelen de laatste wedstrijden. Hij kan nu Vlaar er weer een tijd uit is niet gemist worden.

____________
rbmb.tk

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: weer hofland geblesseerd









0.0092520