BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Vers bloed in CBML?

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 19 september 2008 - 08:41   quote  deeplink  


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 september 2008 door Mrs.B@headline --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 19 september 2008 - 08:50   quote  deeplink  
weer gepikt natuurlijk.
Las dat hunk hierboven genaamd Sebastiaan, a.s. zondag zijn intrede maakt. !!??**##

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 september 2008 door Mrs.B@headline --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 19 september 2008 - 08:52   quote  deeplink  


aaahaahaaah, een baby.
adelaar
 adelaar - vrijdag 19 september 2008 - 10:41   quote  deeplink  
haha dan heb je niet goed gelezen want er werd schreven op www.goldenpage dat ze er zelf wel 1 uit zochten haha en dat werden deze haha
dus deze 2 komen er niet in


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 september 2008 door adelaar --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 19 september 2008 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 - 10:41 schreef adelaar het volgende:
haha dan heb je niet goed gelezen want er werd schreven op www.goldenpage dat ze er zelf wel 1 uit zochten haha en dat werden deze haha
dus deze 2 komen er niet in
[ .gif]afbeelding ]
Chips. Misschien wordt er naar ze geluisterd?
adelaar
 adelaar - vrijdag 19 september 2008 - 23:35   quote  deeplink  
ja wie weet het zou niet verkeerd zijn deze haha
Sas
 Sas - zaterdag 20 september 2008 - 08:19   quote  deeplink  
jeetje... die bovenste foto! lekkerding hoor.
adelaar
 adelaar - zaterdag 20 september 2008 - 09:36   quote  deeplink  
haha het zijn beide dezelfde jongens dus laat maar komen zou ik zeggen toch haha
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 20 september 2008 - 13:20   quote  deeplink  
Ben heel benieuwd naar de nieuwe. Het klein beetje dat van hem te zien was, was niet echt van "wow".En nu hopen dat de voorkant het helemaal is.
Beetje klein lijkt hij. Maar klein kan ook fijn zijn
draakje
 draakje - zaterdag 20 september 2008 - 13:30   quote  deeplink  
Hij heeft een tepelpiercing!
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 20 september 2008 - 13:39   quote  deeplink  
Foto hierboven is niet van de nieuwe.
Natuurlijk hoop ik dat het hem wel is, maar is hem niet. Jammer.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 20 september 2008 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 - 13:39 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Foto hierboven is niet van de nieuwe.
Natuurlijk hoop ik dat het hem wel is, maar is hem niet. Jammer.
de foto boven lijkt meer op een CBML de Gay versie. kan ook leuk zijn maar niet voor mij, dat gaat mij weer net iets te ver.
Belinea
 Belinea - zaterdag 20 september 2008 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 - 13:30 schreef draakje het volgende:
Hij heeft een tepelpiercing!
Ja en zijn haar komt boven zijn onderbroek uit! :):):)
draakje
 draakje - zaterdag 20 september 2008 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 - 17:30 schreef Belinea het volgende:

[..]

Ja en zijn haar komt boven zijn onderbroek uit! :):):)
Lekker toch?
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 20 september 2008 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 - 17:30 schreef Belinea het volgende:

[..]

Ja en zijn haar komt boven zijn onderbroek uit! :):):)
whahahahahahah, dus geen brazilian voor hem.
Belinea
 Belinea - zondag 21 september 2008 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 - 17:32 schreef draakje het volgende:

[..]

Lekker toch?
Daar zeg ik geen nee op!
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 21 september 2008 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 - 17:33 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

whahahahahahah, dus geen brazilian voor hem. [ afbeelding ]
Misschien s het de acteur uit Fur, van MTV.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 21 september 2008 - 21:27   quote  deeplink  


Hier is hij dan Sebastiaan. Wie o wie zal voor hem vallen.
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 22 september 2008 - 02:01   quote  deeplink  
ik zweer het, het is net een ietwat slankere Jaap.
Belinea
 Belinea - dinsdag 23 september 2008 - 10:17   quote  deeplink  
Nou de meiden uit CBML zouden echt niet voor deze man kiezen, is echt hun type niet.
pauline
 pauline - dinsdag 23 september 2008 - 16:00   quote  deeplink  
Ik ben (in alle nederigheid) van mening dat dit toch een jongeman is die er goed verzorgd uitziet, en ook wel een bepaalde intelligentie bezit. Dus voor een ( normale) nederlands vrouw kan dit best een aantrekkelijke man zijn.
Dus de quote van Belinea zou best wel kunnen betekenen dat de dames in de villa niet voldoen aan het predikaat normaal ( neem aan dat ze dan ook niet was uit gekozen).
Waarom zijn er bij dit soort programma's type's nodig die of allerhande nepitems aan hun lichaam hebben hangen, of een iq hebben van een ééndagsvlinder.
Waarom maken ze niet een programma waar de deelnemers meer gemeen hebben met het kijkend publiek?
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 23 september 2008 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 - 16:00 schreef pauline het volgende:
Waarom maken ze niet een programma waar de deelnemers meer gemeen hebben met het kijkend publiek?
Dan kunnen jij en ik onze gal niet meer spuwen en dat zou jammer zijn!
draakje
 draakje - dinsdag 23 september 2008 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 - 16:00 schreef pauline het volgende:
Ik ben (in alle nederigheid) van mening dat dit toch een jongeman is die er goed verzorgd uitziet, en ook wel een bepaalde intelligentie bezit. Dus voor een ( normale) nederlands vrouw kan dit best een aantrekkelijke man zijn.
Dus de quote van Belinea zou best wel kunnen betekenen dat de dames in de villa niet voldoen aan het predikaat normaal ( neem aan dat ze dan ook niet was uit gekozen).
Waarom zijn er bij dit soort programma's type's nodig die of allerhande nepitems aan hun lichaam hebben hangen, of een iq hebben van een ééndagsvlinder.
Waarom maken ze niet een programma waar de deelnemers meer gemeen hebben met het kijkend publiek?
Omdat ze dan geen jeugdige kijkers meer trekken. Die gaan blijkbaar voor "hoe extremer, hoe beter". Ik persoonlijk zou ook graag deelnemers zien met wie ik me meer kan identificeren.

Je ziet het, Pauline, alweer eens.
Tuintje
 Tuintje - dinsdag 23 september 2008 - 17:03   quote  deeplink  
Ik kan me nauwelijks een voorstelling maken van een stel kandidaten met enig I.Q. in dit programma...
Geen enkel normaal mens wil toch met z'n hele hebben en houwen op tv in zo'n setting als dit? Joh, je kan na zo'n optreden in geen jaren meer over straat, dat wil je toch niet?Ik denk dat je behoorlijk naief of juist compleet narcistisch moet zijn om aan iets dergelijks mee te willen doen. Niet dat ik niet geniet van het pottenkijken, trouwens, zo'n voyeuristische inslag heb ik echt wel...
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 23 september 2008 - 17:59   quote  deeplink  
Ik denk dat een CBML voor mensen met Midlife crisis en Meno pauze niet echt aantrekkelijk zal blijken te zijn. misschien een Gay CBML. Ook dat gaat het niet redden, in Nederland. Dus maakt JDM een programma, waar niemand naar wil kijken, wat iedereen stiekum wel doet, omdat ze anders niet meer mee kunnen praten op diverse forums. en slaan ze de bal volledig mis. net als met de nieuwkomer Sebastiaan. verder er naast, en je had een gat in het universum gekwakt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 september 2008 door Izz@headliner --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 24 september 2008 - 18:02   quote  deeplink  
Di 23-09-2008 16:47 Willem85
Re: De mannen
Sebastiaan is eruit...helaas. Hij heeft het geprobeert maar tegen een meerderheid kan je soms niet op.
dit stond op het cbml forum.

Bron: gepikt van Goldenpage.
joortje
 joortje - donderdag 25 september 2008 - 09:51   quote  deeplink  
WAAAAAAT? Ooooh,wat jammer. Ik vond hem echt humor. CBML werd zowaar spannend.Al die slijmerige acties van de mannen. darco met z'n 11 rozen: hilarisch!

Nou ja....wachten op de volgende twee mannen naar ik hoop?
amy
 amy - donderdag 25 september 2008 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2008 - 18:02 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Di 23-09-2008 16:47 Willem85
Re: De mannen
Sebastiaan is eruit...helaas. Hij heeft het geprobeert maar tegen een meerderheid kan je soms niet op.
dit stond op het cbml forum.

Bron: gepikt van Goldenpage.
He, jammer om dat al met zekerheid te weten bij het kijken. Mss niet de aantrekkelijkste man (die wenkbrauwen..jammer), maar ik denk dat hij zeker niet de zwakste spelpartner zou zijn geweest
Belinea
 Belinea - vrijdag 26 september 2008 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 - 17:59 schreef Izz@headliner het volgende:
Ik denk dat een CBML voor mensen met Midlife crisis en Meno pauze niet echt aantrekkelijk zal blijken te zijn. misschien een Gay CBML. Ook dat gaat het niet redden, in Nederland. Dus maakt JDM een programma, waar niemand naar wil kijken, wat iedereen stiekum wel doet, omdat ze anders niet meer mee kunnen praten op diverse forums. en slaan ze de bal volledig mis. net als met de nieuwkomer Sebastiaan. verder er naast, en je had een gat in het universum gekwakt.
Nou dan ga ik je iets moois vertellen, ik ben een vrouw van bijna 46 jaar (zit al in de menopauze) en kijk graag naar CBML, Waarom? Dat is heel makkelijk, je komt in dit spel het dagenlijkse leven van man en vrouw goed tegen, het jaloers zijn van de vrouw tegenover hun partner, de angst van de man tegenover hun partner (en wie dat heel goed toont is Ribas), dit spel is echt hoe het gaat tussen man en vrouw, kom veel dingen tegen die je in je eigen relatie mee maakt (jalozie, angst, etc) en wees nou eens eerlijk, toen de man het voor het zeggen had (in dit spel) waren ze zo sterk en de king, maar nu de vrouw het voor het zeggen heeft, schijten ze alle kleuren van de regenboog in hun onderbroek.
Dat is toch echt iets wat je tegen komt in een relatie, of het dagenlijkse leven!
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 28 september 2008 - 20:44   quote  deeplink  


En bedankt voor het spelen.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 28 september 2008 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 - 09:14 schreef Belinea het volgende:

[..]

Nou dan ga ik je iets moois vertellen, ik ben een vrouw van bijna 46 jaar (zit al in de menopauze) en kijk graag naar CBML, Waarom? Dat is heel makkelijk, je komt in dit spel het dagenlijkse leven van man en vrouw goed tegen, het jaloers zijn van de vrouw tegenover hun partner, de angst van de man tegenover hun partner (en wie dat heel goed toont is Ribas), dit spel is echt hoe het gaat tussen man en vrouw, kom veel dingen tegen die je in je eigen relatie mee maakt (jalozie, angst, etc) en wees nou eens eerlijk, toen de man het voor het zeggen had (in dit spel) waren ze zo sterk en de king, maar nu de vrouw het voor het zeggen heeft, schijten ze alle kleuren van de regenboog in hun onderbroek.
Dat is toch echt iets wat je tegen komt in een relatie, of het dagenlijkse leven!
alle kleuren van de regenboog, en de laatste kleur is nog licht groen, haahahaha. ja van ij mag het, de heren even in hn broek laten jetsen. Mijn comment was ook spottend bedoeld hoor. maar werd een beetje geflit van het afkraken, en dacht, ik zeg er wat van.
nane
 nane - maandag 29 september 2008 - 01:09   quote  deeplink  
en wat gebeurt er nu dat sabastian weg is nu zetten de heren hun vrouwtjes buiten ,let maar op kelly zal als eerste gaan
Belinea
 Belinea - maandag 29 september 2008 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2008 - 23:04 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Mijn comment was ook spottend bedoeld hoor. maar werd een beetje geflit van het afkraken, en dacht, ik zeg er wat van.
????Afkraken????? Heb ik jou lopen af te kraken dan nee toch?
Was even een klein verhaal over iemand die in de menopauze zit, dus niet echt op jou gericht hoor gekkie.
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 29 september 2008 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2008 - 09:20 schreef Belinea het volgende:

[..]

????Afkraken????? Heb ik jou lopen af te kraken dan nee toch?
Was even een klein verhaal over iemand die in de menopauze zit, dus niet echt op jou gericht hoor gekkie.
Nou gelukkig dan maar, misverstand mijnerzijds, moet kunnen, SOLLY
Belinea
 Belinea - maandag 29 september 2008 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2008 - 13:51 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Nou gelukkig dan maar, misverstand mijnerzijds, moet kunnen, SOLLY
Misverstand kan gebeuren toch, je bent ook maar een mens.;)
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 29 september 2008 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2008 - 14:32 schreef Belinea het volgende:

[..]

Misverstand kan gebeuren toch, je bent ook maar een mens.;)
dank u. hahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5140
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Vers bloed in CBML?









0.0113310