BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Calimero-gedrag van Ajax

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 22 september 2008 - 11:34
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Het Calimero-gedrag van Ajax (Legioen Weblog)

Legioen Weblog
 Legioen Weblog - maandag 22 september 2008 - 11:35   quote  deeplink  
Het Calimero-gedrag van Ajax

Wat mij gister opviel tijdens de samenvatting en interviews op Studio Sport van de Klassieker Feyenoord - Ajax was dat er ruim aandacht werd besteedt aan de strafschop die Suarez had moeten krijgen. Het vasthouden van Roy Makaay en Diego Biseswar werd daarrentegen niet eens behandeld. Ook in het zogenaamde 'objectieve programma' Studio Voetbal werd opnieuw veel aandacht besteedt aan het vasthouden van Suarez en wederom werd er door de NOS over het vasthouden op Makaay en Biseswar geen woord gesproken. Ook De Telegraaf kopte vanmorgen op de voorpagina met ''Mols wel!, Suarez niet!'' In Amsterdam zijn ze er ook nog steeds niet over uitgesproken. Dan zijn ze zeker die wedstrijd in 2002 vergeten in de aRENa toen Jol in de fopduik van Nikos Machlas tuimelde en daar een penalty voor gaf?

Legioen Weblog

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 september 2008 door Legioen Weblog --
r
 r - maandag 22 september 2008 - 12:32   quote  deeplink  
corrupte bende
moa
 moa - maandag 22 september 2008 - 14:52   quote  deeplink  
Gewoon negeren die joden media ;)
http://www.ad.nl
PVDD
 PVDD - maandag 22 september 2008 - 15:16   quote  deeplink  
Als alles volgens de exacte regels gespeeld had geworden. Dan was het vasthouden van Makaay al bestraft met een penalty en een rode kaart voor een van de tegenstanders. Maar ja met een soort Luinge dan wordt het wel erg kaal op het veld tijdens een mannelijke wedstrijd. Ik weet niet zeker of ik het helemaal objectief zie maar doen andere ook niet en al zeker niet tegenover de pers.
Nop
 Nop - maandag 22 september 2008 - 15:19   quote  deeplink  
de wedstrjd had er heel anders uit gezien als wij al na 5 minuten voor hadden gestaan, 020 heeft nl 2 mogelijkheden gehad en 2x knullig uit gescoord.
De kuip was nog gekker geworden bij een voorsprong, knikkende knieen nog meer chaos bij die joden. ik zeg laten we idd beginnen bij het begin. en ja doelpunt van stuntelaar, ging er vooraf geen 2 overtredingen op voor op tomasson???? etc etc etc

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5955
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Calimero-gedrag van Ajax









0.0089638