BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Kandidaat Sebastiaan Siderius - 24 uit Amsterdam - EXIT

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 22 september 2008 - 16:41   quote  deeplink  
Kandidaat Sebastiaan Siderius - 24 uit Amsterdam

“Ik heb nu al een hekel aan Ribas”



Sebastiaan is op zoek naar een vrolijke meid, met een mooie zachte huid die niet al te dom is. “Ik kan me irriteren aan mensen die dom zijn en de Nederlandse taal niet volledig beheersen.” De 24-jarige Amsterdammer heeft in een feestcafé gewerkt, maar is nu ondernemer. Van eenmalige avontuurtjes met meisjes weet hij alles. Tijdens zijn werk in het café kwam ‘van het een nu eenmaal vaak het ander'.

In zijn vrije tijd hangt Sebastiaan graag in de kroeg en doet hij aan wakeboarden en surfen. Zijn ideale vakantiebestemming is een plek waar hij sporten en feesten kan combineren. Hij is dan ook reislustig, een van zijn grootste wensen is om ooit alle landen ter wereld te bezoeken. “Ook lijkt het mij spannend om een triootje met twee vrouwen te heben”, zegt hij.

Sebastiaan denkt naar huis te gaan met een vriendin aan zijn arm en een gevulde zak met geld. Zijn intelligentie, kracht en vermogen om psychologische spelletjes te spelen gaan daar zeker aan bijdragen. Sebastiaan heeft van tevoren al een idee met wie hij gaat botsen. “Ik heb nu al een hekel aan Ribas”, zegt hij. Echt op de vuist zal hij echter niet gaan, tenzij hij aangevallen wordt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 september 2008 door Boudewijn --
draakje
 draakje - maandag 22 september 2008 - 17:01   quote  deeplink  
En dan heb je meteen al een punt tegen! Het is "ergeren aan", niet "irriteren aan". Maar wat Ribas betreft, geef ik je gelijk. Dat dan weer wel.
pauline
 pauline - maandag 22 september 2008 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 september 2008 - 17:01 schreef draakje het volgende:
En dan heb je meteen al een punt tegen! Het is "ergeren aan", niet "irriteren aan". Maar wat Ribas betreft, geef ik je gelijk. Dat dan weer wel.
een gedenkwaardig moment. Ik ben het met je eens!!
Wie weet zijn er toch momenten dat we het met elkaar eens zijn.
Hoop dat ribas wat vaker tegengas krijgt. vind hem over the top
draakje
 draakje - maandag 22 september 2008 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 september 2008 - 17:09 schreef pauline het volgende:

[..]

een gedenkwaardig moment. Ik ben het met je eens!!
Wie weet zijn er toch momenten dat we het met elkaar eens zijn.
Hoop dat ribas wat vaker tegengas krijgt. vind hem over the top
We zijn het wel eens vaker eens geweest hoor.
Tjonge
 Tjonge - maandag 22 september 2008 - 18:38   quote  deeplink  
Ik had gehoopt dat Kelly Marco voor een nieuweling ging dumpen, maar geloof ik nu ik Sebasje heb gezien niet echt meer, totaal haar type niet....jammer
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 22 september 2008 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 september 2008 - 18:38 schreef Tjonge het volgende:
Ik had gehoopt dat Kelly Marco voor een nieuweling ging dumpen, maar geloof ik nu ik Sebasje heb gezien niet echt meer, totaal haar type niet....jammer
Dat is nu lullig, het ademt nog wel.
pauline
 pauline - maandag 22 september 2008 - 20:03   quote  deeplink  
die ribas is echt zo'n kereltje die een vrouw als zijn eigendom beschouwd..
Soms zie ik al angst in de ogen van yasmin.
Kan best wel eens een gevaarlijk kereltje zijn, indien sebastiaan zijn pijlen op yasmin richt.
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 23 september 2008 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 september 2008 - 18:38 schreef Tjonge het volgende:
Ik had gehoopt dat Kelly Marco voor een nieuweling ging dumpen, maar geloof ik nu ik Sebasje heb gezien niet echt meer, totaal haar type niet....jammer
ja kijk, hadden ze de Roteb erin moeten zetten, dan kun je tenminste dumpen.
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 26 september 2008 - 01:30   quote  deeplink  
Z'n hyves is: http://s-siderius.hyves.nl/ met als vriendin: http://kimberly-blomvliet.hyves.nl/

deze Kimberly:


hoe toevallig!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 september 2008 door Boudewijn --
JinX
 JinX - vrijdag 26 september 2008 - 10:51   quote  deeplink  
Ik hoop dat Sebastiaan erin blijft , dat zal mooie tv opleveren die ruzies met hem en Ribas , heerlijk !
john37
 john37 - vrijdag 26 september 2008 - 11:49   quote  deeplink  
wat een misselijke gast is dat zeg, hij vindt zichzelf geweldig maar het is gewoon een misbaksel met een te groot ego.
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 26 september 2008 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 - 10:51 schreef JinX het volgende:
Ik hoop dat Sebastiaan erin blijft , dat zal mooie tv opleveren die ruzies met hem en Ribas , heerlijk !
Krijgt het misschien iets van DGK, iedereen klaagt erover, maar iedereen blijft wel kijken, pracht TV dit.
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 26 september 2008 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 - 11:49 schreef john37 het volgende:
wat een misselijke gast is dat zeg, hij vindt zichzelf geweldig maar het is gewoon een misbaksel met een te groot ego.
echt een kwalletje. voelt zich onze lieve heer, maar ja moeder Maria zit er ook al.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Kandidaat Sebastiaan Siderius - 24 uit Amsterdam - EXIT









0.0086781