BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Can't Buy me Love - Aflevering 19 (22-09-2008)

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 22 september 2008 - 20:46   quote  deeplink  
Video: Can't Buy me Love - Aflevering 19 (22-09-2008)

GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - maandag 22 september 2008 - 21:26   quote  deeplink  
Nou, kan ik er nóg steeds geen touw aan vastknopen... met de nieuwe Kabouter Wenkbrauw begint het spelletje wéér opnieuw! Het wordt strontvervelend inmiddels en het zooitje daar bárst van de herhaling van zetten..ik geloof dat alleen de laatste week misschien wat interesanter wordt omdat er dan éindelijk een soort winnaar komt, tenminste als het geld niet vroegtijdig op is dan, en iedereen mag oprotten met een boekje consumptiebonnen
draakje
 draakje - maandag 22 september 2008 - 21:38   quote  deeplink  
Dit bedoel ik niet vervelend, maar puur belangstellend. Waarom kijk je ernaar als je je er zo aan ergert?
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - maandag 22 september 2008 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 september 2008 - 21:38 schreef draakje het volgende:
Dit bedoel ik niet vervelend, maar puur belangstellend. Waarom kijk je ernaar als je je er zo aan ergert?
Tsja, dat lijkt me duidlijk hé? anders kan ik geen commentaar leveren, scheet!!
draakje
 draakje - maandag 22 september 2008 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 september 2008 - 21:43 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

Tsja, dat lijkt me duidlijk hé? anders kan ik geen commentaar leveren, scheet!!
Volgens mij ben jij een masochist. (Ik vind het ook een vreselijk programma hoor.)
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 23 september 2008 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 september 2008 - 21:26 schreef GherAhnAhmon het volgende:
Nou, kan ik er nóg steeds geen touw aan vastknopen... met de nieuwe Kabouter Wenkbrauw begint het spelletje wéér opnieuw! Het wordt strontvervelend inmiddels en het zooitje daar bárst van de herhaling van zetten..ik geloof dat alleen de laatste week misschien wat interesanter wordt omdat er dan éindelijk een soort winnaar komt, tenminste als het geld niet vroegtijdig op is dan, en iedereen mag oprotten met een boekje consumptiebonnen
Net als DGK, ze konden de vila winnen en een geld bedrag, nu de vila is dus al van Brian, die zat het langst. en het geld bedrag ging naar Jaap. mits hij het dag 52 terug zou storten. Nu je kent Jaap, die doet dat niet, dus nu zitten deze netniet seksgoden en godinnen voor altijd gevangen in LUST.
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - dinsdag 23 september 2008 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 - 00:03 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Net als DGK, ze konden de vila winnen en een geld bedrag, nu de vila is dus al van Brian, die zat het langst. en het geld bedrag ging naar Jaap. mits hij het dag 52 terug zou storten. Nu je kent Jaap, die doet dat niet, dus nu zitten deze netniet seksgoden en godinnen voor altijd gevangen in LUST.
Nee toch? die ex-bewoners zijn toch besodemieterd door RTL, door voortijdig het villa-winnen te cancelen?
Als ze slim zijn trappen ze die resterende koppels er ook uit over 6 weken "bij gebrek aan kijkcijfers" en allemaal oprotten met een kater en een Jodenfooi...net als toen!
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 23 september 2008 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 - 17:11 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

Nee toch? die ex-bewoners zijn toch besodemieterd door RTL, door voortijdig het villa-winnen te cancelen?
Als ze slim zijn trappen ze die resterende koppels er ook uit over 6 weken "bij gebrek aan kijkcijfers" en allemaal oprotten met een kater en een Jodenfooi...net als toen!
Mijn stem heb je.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Can't Buy me Love - Aflevering 19 (22-09-2008)









0.0062410