BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Yasmin: Ik mag van Ribas niet met Sebastiaan praten

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 23 september 2008 - 20:14   quote  deeplink  
Video: Yasmin: Ik mag van Ribas niet met Sebastiaan praten

JinX
 JinX - vrijdag 26 september 2008 - 10:54   quote  deeplink  
Meisje meisje toch , nou mag je niet praten,dadelijk loop je met een hoofddoek op !
madeleine
 madeleine - vrijdag 26 september 2008 - 14:19   quote  deeplink  
Daar heb je het al. Zo snel het bed gedeeld is, krijgen de mannen en vrouwen pretenties.
Ze zijn elkaars eigendom niet. Ook Ribas denkt nu, zij is mijn vrouw. Over Liefde wordt niet gesproken.
Ribas is zooooo onzeker, ook weer snel met zijn handjes wapperen. Tiepje Brian misschien, hij zal
misschien geen vrouwen slaan, maar toch erg jaloers en super, super onzeker.
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - vrijdag 26 september 2008 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 - 14:19 schreef madeleine het volgende:
Daar heb je het al. Zo snel het bed gedeeld is, krijgen de mannen en vrouwen pretenties.
Ze zijn elkaars eigendom niet. Ook Ribas denkt nu, zij is mijn vrouw. Over Liefde wordt niet gesproken.
Ribas is zooooo onzeker, ook weer snel met zijn handjes wapperen. Tiepje Brian misschien, hij zal
misschien geen vrouwen slaan, maar toch erg jaloers en super, super onzeker.
Misschien is het handiger eerst een keer goed te kijken en bovenal luisteren, HEEL VAAK, hebben juist deze 2 ( Yasmin & Ribas) het over de gevoelens voor elkaar, die zij delen. En onzeker? dat lijkt mij heel normaal in deze setting.
brahim
 brahim - donderdag 02 oktober 2008 - 18:01   quote  deeplink  
volgens mij krijgen we hier een beetje inzicht in de cultuur
want als ribas iets zegt dan of hij heeft je gisteren nog een hand gegeven als alibi n beetje haantjes gedrag ja en je ziet ook dat yasmin er maar moeilijk mee omkan je mag niet met die praten je mag dit niet dat niet eisen gaan stellen
zelf mag hij dat wel he omdat hij niet tegen zn verlies kan dat maakt hem sterk
pff van geur ja .lekker dominant in een paar weken tijd maar ze zit goed onder de duim voor zolang ze het toe wil laten maar het lijkt me vermoeiend om zo 24 uur gegijzeld te zitten in je relatie spreekverbod en vooral niet stotteren als het je teveel word ze hebben het wel heel vaak over hun gevoelens en dus zijn wil is momenteel wet en dat zien menig kijker tot dat ze er genoeg van heeft erg dat je je spel op laat leggen en dan als afsluiting lieve woordjes gaan zeggen
ze ging niet voorniks huilen toenze de opdracht verloor

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Yasmin: Ik mag van Ribas niet met Sebastiaan praten









0.0066170