BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Can't Buy me Love - Aflevering 21 (24-09-2008)

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 24 september 2008 - 20:59   quote  deeplink  
Video: Can't Buy me Love - Aflevering 21 (24-09-2008)

pauline
 pauline - woensdag 24 september 2008 - 22:08   quote  deeplink  
hebben we hier ook al een sanctie beleid??
Zou dit betekenen EXIT ribas??
Sas
 Sas - woensdag 24 september 2008 - 22:14   quote  deeplink  
Ik hoop het maar, wat een eikel zeg. geloof toch ook niet dat ribas en jasmine voor eeuwig is
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 25 september 2008 - 01:32   quote  deeplink  
Was te verwachten van Ribas, die is te opvliegend. Als iemand hem goed uitdaagd dan wordt hij agressief en Sebastiaan is daar de perfecte kandidaat voor!
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - donderdag 25 september 2008 - 11:20   quote  deeplink  
Uiteraard, Ribas is agressief, iedere jongen die iets meer temperament heeft dan de gemiddelde Nederlander is agressief in jullie ogen. Eerst maar eens kijken als 1 van jullie in exact dezelfde situatie komt, nee ik hoef geen antwoord, want daar kan je niet op antwoorden. jullie zijn nooit in deze setting geweest. Toen Marco & joost kop aan kop stonden ging het slechts om haantjes, toch?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 september 2008 door Xanne@headliner --
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 25 september 2008 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2008 - 11:20 schreef Xanne@headliner het volgende:
Uiteraard, Ribas is agressief, iedere jongen die iets meer temperament heeft dan de gemiddelde Nederlander is agressief in jullie ogen. Eerst maar eens kijken als 1 van jullie in exact dezelfde situatie komt, nee ik hoef geen antwoord, want daar kan je niet op antwoorden. jullie zijn nooit in deze setting geweest. Toen Marco & joost kop aan kop stonden ging het slechts om haantjes, toch?
Amen. ( dacht al waar blijf je zolang?)
mossa
 mossa - donderdag 25 september 2008 - 12:30   quote  deeplink  
Helemaal mee eens met wat je schrijft, is geen speld tussen te krijgen. Zodra het om antillianen/arabieren gaat dan worden alle vooroordelen van stal gehaald en worden de messen geslepen. Er is totaal geen ruimte voor symphatie wat so ever ze zijn bij voorbaat al afgeschreven en alleen de slechte aspecten worden belicht. Ze kunnen volgens sommigen hier helemaal niets goed doen.
Ik kan er gewoon niet bij met mijn hoofd als ik iets goed vind dan zeg ik dat ook gewoon, zouden jullie ook moeten doen dat zal je goed doen.

Is best triest eigenlijk, als je er dieper over nadenkt, dat je bij voorbaat al zoveel wrok kan hebben en afgunstig kan zijn jegens een ander, kan 1 van jullie gefrustreerden mij dat misschien uitleggen hoe dat komt? Waarschijnlijk toch niet ,he? Nee, zelfreflectie is ver te zoeken hier bij dit zooitje triestelingen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 september 2008 door mossa --
mossa
 mossa - donderdag 25 september 2008 - 12:34   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 september 2008 door mossa --
mc-bjorn
 mc-bjorn - donderdag 25 september 2008 - 12:52   quote  deeplink  
dat is heus geen exit water in iemand zijn gezicht gooien als die het glas ook gooide dan was het natuurlijk een ander verhaal maar water gooien is volgens mij niet verboden maar sabasitaan of hoe die sukkel ook heet heeft een zender meschien moet die een geld bedrag betalen voor de zender maar ik denk dat zelfs nog niet
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 25 september 2008 - 13:56   quote  deeplink  
Het is heus geen exit, maar het kan van kwaad tot erger gaan, dat hebben we al eerder gezien bij DGK!
amy
 amy - donderdag 25 september 2008 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2008 - 12:30 schreef mossa het volgende:
Helemaal mee eens met wat je schrijft, is geen speld tussen te krijgen. Zodra het om antillianen/arabieren gaat dan worden alle vooroordelen van stal gehaald en worden de messen geslepen. Er is totaal geen ruimte voor symphatie wat so ever ze zijn bij voorbaat al afgeschreven en alleen de slechte aspecten worden belicht. Ze kunnen volgens sommigen hier helemaal niets goed doen.
Ik kan er gewoon niet bij met mijn hoofd als ik iets goed vind dan zeg ik dat ook gewoon, zouden jullie ook moeten doen dat zal je goed doen.

Is best triest eigenlijk, als je er dieper over nadenkt, dat je bij voorbaat al zoveel wrok kan hebben en afgunstig kan zijn jegens een ander, kan 1 van jullie gefrustreerden mij dat misschien uitleggen hoe dat komt? Waarschijnlijk toch niet ,he? Nee, zelfreflectie is ver te zoeken hier bij dit zooitje triestelingen.
Zelfreflectie? Zou dat ook geen competentie zijn die ons aller Ribas niet zou misstaan?

Temperament is 1 ding, stompzinnig machogedrag wat anders.
Ik heb zelf een suri/anti afkomst, en met wat 'soulla' of passie vind ik niks mis. Dat ópgefokte'gedrag kan best cute zijn, mits er ook een soort reflectiemoment op volgt waarbij de heer in kwestie vatbaar is voor rede. En dat is wat ik bij Ribas toch mis. Met zijn houding tov 'zijn vrouwtje'kan ik toch echt niet zijn. Het arme ding mag nog niet eens normaal rondkijken als Sebastiaan in de buurt is. Ik vind dat ronduit kinderachtig, en niet getuigen van veel zelfvertrouwen, of vertrouwen in Yasmin. Ik vind het behoorlijk respectloos naar haar toe, hoe hij aan haar hele persoonlijkheid en eigen mening voorbij gaat.
pauline
 pauline - donderdag 25 september 2008 - 15:55   quote  deeplink  
Ik denk dat een ieder zich een uitspatting kan verantwoorden, echter blijkt uit het hele gedrag van ribas dat hij moeite heeft met zijn gedrag,, niet alleen in agressie maar ook in omgangsvormen met anderen.
En dan komt er een mossa om de hoek met een opmerking alsof wij dicrimineren!
Nee mossa het maakt niet uit waar je vandaan komt... maar je behoort je te gedragen.
Dus of je nu anti of een moslim of een christen bent,, je moet je gewoon gedragen, zeker tenopzichte van diegene waar je of zogenaamd van houd of het spel mee speelt!
Sas
 Sas - donderdag 25 september 2008 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2008 - 15:55 schreef pauline het volgende:
Ik denk dat een ieder zich een uitspatting kan verantwoorden, echter blijkt uit het hele gedrag van ribas dat hij moeite heeft met zijn gedrag,, niet alleen in agressie maar ook in omgangsvormen met anderen.
En dan komt er een mossa om de hoek met een opmerking alsof wij dicrimineren!
Nee mossa het maakt niet uit waar je vandaan komt... maar je behoort je te gedragen.
Dus of je nu anti of een moslim of een christen bent,, je moet je gewoon gedragen, zeker tenopzichte van diegene waar je of zogenaamd van houd of het spel mee speelt!
en daar zeg ik Amen op.
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 25 september 2008 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2008 - 14:23 schreef amy het volgende:

[..]

Zelfreflectie? Zou dat ook geen competentie zijn die ons aller Ribas niet zou misstaan?

Temperament is 1 ding, stompzinnig machogedrag wat anders.
Ik heb zelf een suri/anti afkomst, en met wat 'soulla' of passie vind ik niks mis. Dat ópgefokte'gedrag kan best cute zijn, mits er ook een soort reflectiemoment op volgt waarbij de heer in kwestie vatbaar is voor rede. En dat is wat ik bij Ribas toch mis. Met zijn houding tov 'zijn vrouwtje'kan ik toch echt niet zijn. Het arme ding mag nog niet eens normaal rondkijken als Sebastiaan in de buurt is. Ik vind dat ronduit kinderachtig, en niet getuigen van veel zelfvertrouwen, of vertrouwen in Yasmin. Ik vind het behoorlijk respectloos naar haar toe, hoe hij aan haar hele persoonlijkheid en eigen mening voorbij gaat.
Ik ga ervan uit dat jij streams bekijkt die wij niet hebben? en als jij Van Anti/ suri afkomst bent, dan zou juist jij, dit 'gedrag' moeten herkennen als normaal temperament, of ben jij zo'n wanna be witie?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 september 2008 door Izz@headliner --
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 25 september 2008 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2008 - 15:55 schreef pauline het volgende:
Ik denk dat een ieder zich een uitspatting kan verantwoorden, echter blijkt uit het hele gedrag van ribas dat hij moeite heeft met zijn gedrag,, niet alleen in agressie maar ook in omgangsvormen met anderen.
En dan komt er een mossa om de hoek met een opmerking alsof wij dicrimineren!
Nee mossa het maakt niet uit waar je vandaan komt... maar je behoort je te gedragen.
Dus of je nu anti of een moslim of een christen bent,, je moet je gewoon gedragen, zeker tenopzichte van diegene waar je of zogenaamd van houd of het spel mee speelt!
dank je wel Dr. Phaul.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 25 september 2008 - 19:29   quote  deeplink  
Natuurlijk zal Ribas zijn gedag iets te maken hebben met zijn achtergrond.
In bepaalde culturen is de man de baas en laten dat merken ook. Letwel, zeker niet alle mannen uit een ander cultuur dan de Nederlandse cultuur. Maar zijn gehele gedrag in CBML heeft vast niet alleen daarmee te maken maar zeker ook, zelfs het merendeel van zijn gedrag, met onmacht en onzekerheid. De gedachten dat Yasmin misschien zou kunnen kiezen voor een ander roept paniek reactie bij hem op. Dat uit hij op verschillende manieren o.a., door Yasmin alleen voor zichzelf te claimen en zoals wij straks zullen zien door rivaal te kleineren.

Hoe opgefokt gedrag cute kan zijn is voor mij een raadsel. Wat komt er na het opgefokt zijn? Juist, duwen, trekken, slaan en dan Boem. Het loopt gigantisch uit de hand en wordt het dan crime passionel genoemd. Vervolg in de meeste gevallen is dan reflectie, maar dan te laat.

Ik heb nog nooit een uitspatting van Ribas in CBML gezien. Ribas heeft behoorlijk wat negatief/irritant/vervelend gedrag laten zien maar losbandig? Nee, dat heb ik niet gezien. Of misschien interpreteer ik “uitspatting” verkeerd?

Er zullen vast forumers zijn die discrimineren maar dat heb ik hier (nog) niet kunnen ontdekken.

Ik kan wel een boek schrijven over wat mijn mening, bevindingen zijn wat betreft CBML, maar zal ik maar niet doen. Ik ga nu lekker achterover zitten kijken naar CBML.
pauline
 pauline - donderdag 25 september 2008 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2008 - 17:38 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

dank je wel Dr. Phaul.
ben blij dat jij mij ziet als je redding, al zal het zwaar worden jou weer op het rechte pad te krijgen
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 25 september 2008 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2008 - 19:29 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Natuurlijk zal Ribas zijn gedag iets te maken hebben met zijn achtergrond.
In bepaalde culturen is de man de baas en laten dat merken ook. Letwel, zeker niet alle mannen uit een ander cultuur dan de Nederlandse cultuur. Maar zijn gehele gedrag in CBML heeft vast niet alleen daarmee te maken maar zeker ook, zelfs het merendeel van zijn gedrag, met onmacht en onzekerheid. De gedachten dat Yasmin misschien zou kunnen kiezen voor een ander roept paniek reactie bij hem op. Dat uit hij op verschillende manieren o.a., door Yasmin alleen voor zichzelf te claimen en zoals wij straks zullen zien door rivaal te kleineren.

Hoe opgefokt gedrag cute kan zijn is voor mij een raadsel. Wat komt er na het opgefokt zijn? Juist, duwen, trekken, slaan en dan Boem. Het loopt gigantisch uit de hand en wordt het dan crime passionel genoemd. Vervolg in de meeste gevallen is dan reflectie, maar dan te laat.

Ik heb nog nooit een uitspatting van Ribas in CBML gezien. Ribas heeft behoorlijk wat negatief/irritant/vervelend gedrag laten zien maar losbandig? Nee, dat heb ik niet gezien. Of misschien interpreteer ik “uitspatting” verkeerd?

Er zullen vast forumers zijn die discrimineren maar dat heb ik hier (nog) niet kunnen ontdekken.

Ik kan wel een boek schrijven over wat mijn mening, bevindingen zijn wat betreft CBML, maar zal ik maar niet doen. Ik ga nu lekker achterover zitten kijken naar CBML.
Mrs B, wel nummertje pakken he? voor je jouw boek uitgeeft, Dr Phaul was eerst, tenslotte is dat een eerste lijns psychologe, ( of was het nu jurist?) en kan zij veel beter in schatten dat Ribas een verkapte wifebeater is, dan iemand als jij. dus oogjes open en mondje dicht, kan je nog wat van leren.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 25 september 2008 - 20:13   quote  deeplink  
ai ai sir!!
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 25 september 2008 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2008 - 20:13 schreef Mrs.B@headline het volgende:
ai ai sir!!
Kijk jij bent nou een topwijf. luistert gelijk, als je een opdracht krijgt. wel oppassen dat Dr Phaul niet voor je valt, is een stalkster.
pauline
 pauline - donderdag 25 september 2008 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2008 - 20:15 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Kijk jij bent nou een topwijf. luistert gelijk, als je een opdracht krijgt. wel oppassen dat Dr Phaul niet voor je valt, is een stalkster.
ben jij echt niet natasia uit de gouden kooi??
Kan me namelijk niet voorstellen dat een ander zo kan zijn als jij.. maar kan er ook wel naast zitten
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 25 september 2008 - 21:00   quote  deeplink  
Dat zou leuk zijn, Natasja in ons midden.
Krijgen wij eindelijk antwoord from the diva herself.
pauline
 pauline - donderdag 25 september 2008 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2008 - 20:15 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Kijk jij bent nou een topwijf. luistert gelijk, als je een opdracht krijgt. wel oppassen dat Dr Phaul niet voor je valt, is een stalkster.
en stel dat ik een stalkster zou zijn,, dan hoef jij geen angst te hebben hoor, laten we daar maar duidelijk over zijn. Denk dat het merendeel nu wel in de gaten heeft hoe jij inelkaar zit, maar het siert je hoor , alles op de persoon spelen, echter zullen jou beledegingen mij niet raken, dus kan je daar wel mee stoppen.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 25 september 2008 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2008 - 21:18 schreef pauline het volgende:

[..]

en stel dat ik een stalkster zou zijn,, dan hoef jij geen angst te hebben hoor, laten we daar maar duidelijk over zijn. Denk dat het merendeel nu wel in de gaten heeft hoe jij inelkaar zit, maar het siert je hoor , alles op de persoon spelen, echter zullen jou beledegingen mij niet raken, dus kan je daar wel mee stoppen.
Als de "beledigingen" jou niet raken waarom reageer je dan.
Moet je dan simpelweg negeren.
Hoe meer je op ingaat, hoe heftiger het wordt.
Ik denk dat er velen zich suf zitten te lachen door het lezen van de reacties. Ik weet dat ik er soms ontzettend om moet lachen. Feed me and I will eat.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Can't Buy me Love - Aflevering 21 (24-09-2008)









0.0086989