BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hand van Verbeek zichtbaar!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Madhopfc
 Madhopfc - donderdag 25 september 2008 - 09:00   quote  deeplink  
Ik vond Feyenoord gisteren gedreven en redelijk goed voetballen, ze misten alleen een klein beetje geluk dat je nodig hebt om vroeg te scoren. Indien dit was gebeurd dan was het een gemakkelijke avond geworden en niet zoals nu een vooral inspannende avond. Ik was en ben geen fan van Van Marwijk maar ik durf te stellen dat er onder zijn leiding minder was gevoetbald dan gisteren onder Verbeek. Onder Verbeek speelt er een team om te winnen en wil het het klasseverschil laten zien, onder Van Marwijk hadden we wellicht ook wel gewonnen maar dan was de oorzaak waarschijnlijk de klasse van één van de Feyenoorders geweest.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 september 2008 door Madhopfc --
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 25 september 2008 - 09:24   quote  deeplink  
Sorry hoor, maar het was gisteren niet om aan te zien... Slap spel, langzaam, trage spelers, geen strijd... Ik denk dat je echt een andere wedstrijd gezien hebt.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 25 september 2008 - 09:37   quote  deeplink  
was echt weer een zaadwedstrijd, nu maar hopen dat ze tegen groningen wat beter dr best doen
Gillesfr
 Gillesfr - donderdag 25 september 2008 - 09:52   quote  deeplink  
Madhopfc, jij snapt er egt helemaal NIKS van!!!
Madhopfc
 Madhopfc - donderdag 25 september 2008 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2008 - 09:52 schreef Gillesfr het volgende:
Madhopfc, jij snapt er egt helemaal NIKS van!!!
wellicht heb jij het beter gezien voor de tv dan ik op de tribune....Ik zie alle wedstrijden van Feyenoord, en dat al jaren lang, en vond dit geen slechte wedstrijd.
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 25 september 2008 - 10:12   quote  deeplink  
Je vraagt je soms af of mensen de hele wedstrijd wel gezien hebben. Het was een vermakelijke pot voetbal. Feyenoord dwong veel kansen af maar de keeper zat er telkens goed tussen. Ik vond het wel een leuke wedstrijd en heb geen moment het gevoel gehad dat ze zouden verliezen.

Een zaadwedstrijd was het zeker niet al was het alleen maar omdat Leroy Fer met de uitschuifbare benen meedeed. Ik begrijp Juventus wel. Leroy maakt die Tifosi gek man. Wijnaldum was ook klasse. Af en toe maken onze jonge Suris wel een foutje maar ze gingen maar door. 1e doelpunt drijven van Fer, overstapje Wijnaldum en dan de knal van Makaay. Zat je in het stadion kon je het live meemaken want bij RTL7 liep er nog een reclame door terwijl de verlenging begon.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 september 2008 door sportdwaas --
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 25 september 2008 - 10:16   quote  deeplink  
Luister ik zat in het stdion, maar ik vond het geen goede pot voetbal. Ok we zijn niet veel gewend de laatste tijd, maar ik snap werkelijk waar niet hoe je dit een goede pot voetbal kon noemen. Ik heb met zo vreselijk zitten ergeren aan het langzame spel. Niemand bewoog. Het leek wel schaken. Alles stond stil en er werd maar steeds weer achteruit gevoetbald. elke aanval waar snelhied in dreigde te zittne werd weer vertraagd omdat de verdedigers of middenvelders de bal neit kwijt kon. De enige die ik echt gedreven vond spelen was Biseswar. die probeerde nog tenminste iets. Maar geed we hebben gewonnen, dat is het belangrijkste. Snel vergeten dit en door naar zondag.
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 25 september 2008 - 10:21   quote  deeplink  
Luister misschien verwacht je er teveel van. Als je voor de buis ligt zoals ik gisteren dan oogt het misschien wat sneller. Dat buikje van Zafarin en dat hoofd van 1 van die TOP verdedigers die geel kreeg kijk dat zie je niet vanuit vak B
Nop
 Nop - donderdag 25 september 2008 - 11:37   quote  deeplink  
Heel veel kansen, heel veel corners, heel veel aanslagen op spelers, heel veel balbezit, heel veel op de helft van de tegenstander, 3 flinke mogelijkheden voor Top Oss, en toch ene kut wedstrijd. Makaay heeft wel 8 kansen gehad die er normaal wel inzouden zitten.

Ik zeg kom op Feyenoord!!! zondag wordt het weer voor het eggie dan moet je binnen 70 minuten de wedstrijd aub beslist hebben!!
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - donderdag 25 september 2008 - 17:24   quote  deeplink  
Draait nu gewoon om automatismes!!!! Als die er zijn dan volgen de doelpunten vanzelf wel. Word eindelijk weer inzet getoond en dat is voor mij al heel belanrijk. Ik treur niet als die jongens hun uiterste best hebben gedaan en toch verliezen (figuurlijk dan). iedereen zit wel over noodgedwongen jeugdspelers opstellen, maar is alleen maar goed want als ze presteren leveren ze uiteindelijk geld op. In vijftien of twintig minuten kan je je naar mijn mening niet bewijzen. Zeg daar wel gelijk bij dat het niet de hand van Verbeek is, want het is noodgedwongen. Zeg niet dat het een verkeerde trainer is want we tonen weer inzet, maar het seizoen is nog lang.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 september 2008 door Richard Lagrouw --
hotjumper
 hotjumper - donderdag 25 september 2008 - 17:54   quote  deeplink  
vond eigenlijk alleen Bieseswar en Wijnaldum gedreven spelen, verder was het weinig creatief. Dieptepunt was Green....
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - donderdag 25 september 2008 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2008 - 17:54 schreef hotjumper het volgende:
vond eigenlijk alleen Bieseswar en Wijnaldum gedreven spelen, verder was het weinig creatief. Dieptepunt was Green....
Greene is en blijft een dieptepunt!!!!!
girdie
 girdie - donderdag 25 september 2008 - 18:41   quote  deeplink  
goh, normaal gesproken ben ik ook niet zon greene fan (to say the least) maar gisteren vond ik 't nog wel gaan... maar had ook te maken met zwakke aanvallers van ons aller TOP Oss natuurlijk....
hotjumper
 hotjumper - donderdag 25 september 2008 - 22:43   quote  deeplink  
hij had wel weer de gebruikelijke "stuiter bal" over zich heen. hij heeft echt de timing van een uit thailand geimporteerde nep rolex.
girdie
 girdie - donderdag 25 september 2008 - 23:03   quote  deeplink  
haha, ja - het blijft een risico als je 'em opstelt. lucius is al tikkie beter, maar ook nog niet geweldig... bahia valt me laatstse wedstrijden wel in positieve in op trouwens
Joszef
 Joszef - vrijdag 26 september 2008 - 11:52   quote  deeplink  
Hoe voorspelbaar toch dat Greene weer aangevallen wordt. Niet dat ik een groot fan van hem ben, maar het is wel schrijnend om te zien dat hij het telkens moet ontgelden. Ik zie nergens iets staan over dat vreselijk slechte wegwerken van De Cler wat ik hem al een paar wedstrijden heb zien doen. Hij mag verder dan wel goed zijn, maar als je Greene aanvalt moet je ook anderen bekritiseren. En zolang Greene speelt zeg ik: steunen die man. Hij speelt wel voor ons en doet zijn best.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 26 september 2008 - 12:01   quote  deeplink  
dat doet Danny Buijs ook als hij in het veld staat. Green is op dit moment de zwakste schakel.
Joszef
 Joszef - vrijdag 26 september 2008 - 12:14   quote  deeplink  
Dat is waar, maar het helpt niet echt als iedereen maar op hem loopt te zeiken. Daar wordt hij niet beter van. En volgens mij moeten we het doen met wie we hebben. Dus een beetje steun op zijn tijd kan ook geen kwaad.
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 26 september 2008 - 12:32   quote  deeplink  
Ik vond het wel een redelijk mooie pot
Feyenoord controleerde de wedstrijd
De bal wilde er alleen niet in
Onze aanvallers mistten scherpte, die was er wel in de verlenging
Dat is ook een goed gegeven, Toen het echt moest kon het wel
En we moeten ook niet vergeten dat die keeper van Top Oss een aantal reddingen heeft gemaakt waar menig eredivisie keeper jaloers op kan zijn
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 26 september 2008 - 13:12   quote  deeplink  
het was niet van hoogstaand nivo , maar ze bleven wel continu de aanval zoeken en das wel anders geweest , verder keepte die keeper van Top de wedstrijd van zijn leven , gaan er 4 ballen wel in zegt iedereen: t was fantastisch , op naar zondag!
Jeli
 Jeli - vrijdag 26 september 2008 - 23:18   quote  deeplink  
Ik heb Feyenoord ook wel eens slechter zien spelen. Volgens de kranten maakte Feyenoord een lusteloze indruk. Was ik het totaal niet mee eens. T.o.v. de UEFA-cup wedstrijd tegen die Zweden was dit al een stap voorwaarts. Sommige (bepalende)spelers speelden wel erg onder hun niveau; De Cler (maar die was niet fit) en Mackaay (miste nog ritme, maar scoorde uiteindelijk toch nog). Daarentegen wel genoten van de tieners. Aan de gemakzuchtige Bruins begin ik mij af en toe te ergeren. Die mag zich denk ik serieus zorgen gaan maken. De jongere concurenten zijn momenteel zeker niet minder.
Fr-1908
 Fr-1908 - vrijdag 26 september 2008 - 23:28   quote  deeplink  
Het was een wedstrijd waar het leek dat de spelers van Feyenoord de avond van tevoren te veel gezopen hadden, geen peper in de reet maar toch vrij veel kansen die er uiteindelijk pas in de verlening ingingen. Mijn complimenten gaan toch uit naar Biseswar die in mijn ogen het beste was in de 1e en 2e helft. En natuurlijk naar ons talent: Janota, snelle, degelijke en gevaarlijke voetballer, hij kan ver komen bij Feyenoord. Maar voor de rest was het bagger!!!

Als Feyenoord zondag niet beter gaat voetballen ben ik bang dat Feyenoord van de mat geveegd wordt...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hand van Verbeek zichtbaar!









0.0095779