BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Puma wordt nieuwe kledingsponsor Feyenoord

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - donderdag 25 september 2008 - 18:53
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Puma wordt nieuwe kledingsponsor Feyenoord (Legioen Weblog)

Legioen Weblog
 Legioen Weblog - donderdag 25 september 2008 - 18:54   quote  deeplink  
Puma wordt nieuwe kledingsponsor Feyenoord

In de wandelgangen doet het gerucht de ronde dat Puma met ingang van het seizoen 2009-2010 de nieuwe kledingsponsor van Feyenoord zal zijn. Zij vervangen hiermee na negen seizoenen het Italiaanse Kappa.

Puma is na een aantal mindere jaren de laatste jaren weer sterk in opkomst en richt zich meer en meer op het voetbal. Overigens was Puma ook in de jaren tachtig kledingsponsor van Feyenoord.

Het is nu afwachten of de beoogde kledingsponsor naar aanleiding van de mediahype rond het opstootje van zondag en de spreekkoren voorafgaand aan de wedstrijd, die behalve de KNVB-waarnemer overigens niemand gehoord heeft, niet zal afhaken. In 1996 besloot het Amerikaanse Reebok namelijk op het laatste moment toch geen kledingsponsor van Feyenoord te worden, zogenaamd vanwege de gewelddadige aanhang van Feyenoord.

Legioen Weblog
Madhopfc
 Madhopfc - donderdag 25 september 2008 - 19:41   quote  deeplink  
Van mij mag het, Puma is qua stijl en kwaliteit toch een beetje beter dan Kappa.....en daarnaast heeft het ook een mooie casual lijn maar het belangrijkste is hoeveel het Feyenoord gaat opleveren. Was vroeger de Duitse mark ook niet waardevoller dan de Italiaanse lire???? Wat ook heel belangrijk is dat ze ons roodwitte shirt niet gaan verkrachten...........ze kunnen nu tenminste al zien hoe het niet moet met onze Europese thuisshirts.....als we dat tenminste nog mogen aanschouwen dit seizoen....
Bokito
 Bokito - donderdag 25 september 2008 - 20:02   quote  deeplink  
misschien gaan we dan ook weer terug naar normale maten
die italianen gaan wel uit van hele magere supporters (wat we uiteraard wel worden, als we ons maar genoeg "opvreten" op de tribune)
hotjumper
 hotjumper - donderdag 25 september 2008 - 22:39   quote  deeplink  
beter, kappa zuigt echt, alleen de polootjes zijn wel ok.
Marciano
 Marciano - donderdag 25 september 2008 - 22:49   quote  deeplink  
ik vind het best als er maar een Feyenoord logo op staat!
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 26 september 2008 - 12:21   quote  deeplink  
ik sluit mij aan bij Marciano

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Puma wordt nieuwe kledingsponsor Feyenoord









0.0071630