BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat vinden we van het nieuwe feyenoord?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - donderdag 25 september 2008 - 20:19   quote  deeplink  
Ben toch wel onder de indruk!!! Gisteren dan wel pas in de verlenging maar ik geniet meer van het voetbal dan de afgelopen jaren!!! Zit tenminste strijd en spanning in. Kwalitatief misschien niet hoogstaand maar de wil om te winnen is er weer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 september 2008 door Boudewijn --
hotjumper
 hotjumper - donderdag 25 september 2008 - 22:35   quote  deeplink  
tegen de joden wel, verder nog niet echt... zien we zondag wel of het beter gaat..
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 26 september 2008 - 12:16   quote  deeplink  
ook tegen Top Oss was het leuk om te zien
Het was dominant, mag ook wel tegen een club uit de jupilerleage, en de verlenging was prachtig. Heel mooi voor Janota
Thijs
 Thijs - vrijdag 26 september 2008 - 12:18   quote  deeplink  
ik vind ze inderdaad beter voetbal spelen dan vorig seizoen. Dus ik denk dat we met dit feyenoord best wel mee kunnen doen om het kampioenschap vinden jullie ook niet?
Joszef
 Joszef - vrijdag 26 september 2008 - 12:19   quote  deeplink  
In ieder geval goed dat, al is het door blessures, er weer eens wat jeugd aan de bak komt.
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 26 september 2008 - 12:34   quote  deeplink  
Kampioenschap is wat overdreven
Maar PSV overtuigd mij totaal niet
Ajax draait ook nog alles behalve lekker
Als het meezit met blessures en scjorsingen
EN we halen in de winterstop wat versterkingen
Dan is een tweede plek denk ik wel haalbaar
Maar met een paar blessures en schorsingen kan het ook weer helemaal niks worden
FR1908FR
 FR1908FR - zondag 28 september 2008 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 - 12:16 schreef Phyxsius het volgende:
ook tegen Top Oss was het leuk om te zien
nou mooi zeg :S

tegen die kk jode dat was mooi voetbal de rest was eigenlijk nog wel een beetje brandhout ....
FR1908FR
 FR1908FR - zondag 28 september 2008 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 - 12:34 schreef Phyxsius het volgende:
Kampioenschap is wat overdreven
Maar PSV overtuigd mij totaal niet
Ajax draait ook nog alles behalve lekker
Als het meezit met blessures en scjorsingen
EN we halen in de winterstop wat versterkingen
en dan worden we gewoon kampioen als het een beetje mee zit ;)
hotjumper
 hotjumper - zondag 28 september 2008 - 19:58   quote  deeplink  
er lijkt in ieder geval een stuk meer beleving te zijn....
fr9
 fr9 - zondag 28 september 2008 - 20:08   quote  deeplink  
nu is het nog niet alles maar ze knokken er tenminste voor en als el ahmadi landzaat slory en lucius weer terug zijn heb je weer wat meer mogelijkheden om een goed elftal neer te zetten en dan moet het lukken om mee te spelen voor de plaatsen 2 t/m 5
Jeli
 Jeli - zondag 28 september 2008 - 21:10   quote  deeplink  
De resultaten zijn nog niet geweldig (mede door de rode kaarten), maar in de competitie wordt er leuker en beter gespeeld. In de UEFA-cup was het wel heel slecht, maar misschien dat ze zich deze week gaan revancheren. Met name de inbreng van de jonge spelers is verrassend positief.
girdie
 girdie - zondag 28 september 2008 - 23:26   quote  deeplink  
ik denk dat de eerste periode in de competitie en in europa toch een kwestie van overleven wordt. het is effe knokken nu. het zou mooi zijn als Feyenoord tegen Kalmar doorgaat naar de volgende ronde, dan zijn we in ieder geval nog in de race. dan mogen we blij zijn. we moeten tijd kopen... hoe meer tijd, hoe meer progressie in het team (zowel voetbaltechnisch als fysiek, qua blessures) en hoe meer kans op succes. maar na groningen is conclusie toch dat feyenoord nog een lange weg te gaan heeft, denk ik...
Danny.K
 Danny.K - maandag 29 september 2008 - 03:34   quote  deeplink  
Wat ik van Feyenoord vind, simpel echt heel erg om dit te zeggen middenmoter, mijn hart huild. Hoe haalt een ervaren speler ala Hofland het in zijn hoofd om in de 10e minuut een speler onderuit te halen, hij weet hoe Feyenoord geplaagt wordt met blesures en andere stomiteiten ala Guzman. Hofland altijd ziek kleine pijntjes en hij zegt al af, ik wordt echt moe van hem, 1 ding is Feyenoord kampioen in en dat is het aantrekken van blesuregevoelige spelers, bij psv was hij ook altijd ziek misselijk of moe. Dit wordt veel bier voor me vanavond om deze domper doen te vergeten.
hotjumper
 hotjumper - maandag 29 september 2008 - 09:10   quote  deeplink  
wat een gejank allemaal om die kaart van Hofland, ik zie dit liever dan dat ie em gewoon laat lopen, zoals in de afgelopen seizoenen regelmatig gebeurde. nu doen ze tenminste hun best om hun fouten te herstellen
F.L.E
 F.L.E - maandag 29 september 2008 - 10:20   quote  deeplink  
De instelling is in ieder geval goed. Kunnen ze het donderdag ook opbrengen om er vol in te ketsen geef ik ze nog wel een kans. En ik ben trouwens benieuwd hoeveel van de zogenaamde nieuwe "topploegen" er gaan winnen bij groningen.
We zijn 4 wedstrijden ver en iedereen heeft ons al afgeschreven, vind ik verder prima laat ons maar in de luwte verder werken aan dfit elftal.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - maandag 29 september 2008 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2008 - 09:10 schreef hotjumper het volgende:
wat een gejank allemaal om die kaart van Hofland, ik zie dit liever dan dat ie em gewoon laat lopen, zoals in de afgelopen seizoenen regelmatig gebeurde. nu doen ze tenminste hun best om hun fouten te herstellen
STAANDE OVATIE VOOR HOTJUMPER!!!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat vinden we van het nieuwe feyenoord?









0.0074491