BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Mooie wedstrijd gisteren. Utrecht en Ajax niks te klagen over scheidsrechter

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 26 september 2008 - 10:49   quote  deeplink  
Alle ballen op Huntelaar en Suarez en wachten op actie en schoten. Het was een prachtig om te zien en Feyenoord verdient ex post facto complimenten dat het de Amsterdammers afgelopen zondag op 2-2 hield.

Maar zowel Ajax als Utrecht hadden niet te klagen over de scheidsrechter wat betreft smerige overtredingen van Suarez, Cornellisse en de rest.

Verder hoor je daar in de media niet veel over nu. Waar winst al niet goed voor is als het Ajax betreft. Maar het was wel een dik verdiende winst. Het is heerlijk te zien dat Suarez en Huntelaar er echt continu voor gaan en niet bang zijn fouten te maken. Ben bang dat ze in de winterstop vertrekken
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 26 september 2008 - 13:07   quote  deeplink  
mooi stukje sportdwaas , al denk ik niet dat Ajax deze spelers laat gaan in de winter, betreft dat gezeur over die scheidsrechters : het wordt ook wel overdreven hoor! het voetbal gaat zo snel dat het onmogelijk is om altijd alles juist te zien.

We doen ook net of hier de slechtste scheidsrechters van de wereld rondlopen wat gewoon niet waar is , iedereen mag hier fouten maken behalve scheidsrechters! BEETJE KORTZICHTIG!
erik
 erik - vrijdag 26 september 2008 - 20:40   quote  deeplink  
Je hebt gelijk dat ajax het verdiende te winnen maar je moet ook toe geven als de scheidrechter rood had gegeven aan suarez (wat eigenlijk wel had gemoeten) dat weet je niet hoe het zou zijn gegeaan
www.ajax-blog.nl
 www.ajax-blog.nl - vrijdag 26 september 2008 - 20:44   quote  deeplink  
Utrecht heeft geluk dat ze de wedstrijd met slechts 10 man beeindigd hebben, hadden er net zo goed 8 kunnen zijn, scheids had soms zijn oogkleppen op, maargoed, dikverdiend gewonnen
Fr-1908
 Fr-1908 - vrijdag 26 september 2008 - 21:29   quote  deeplink  
en in de 8e minuut een donkerrode kaart voor die kwal, voor de rest leuke wedstrijd
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - zaterdag 27 september 2008 - 11:50   quote  deeplink  
wat een flauwekul over die door velen genwenst rode kaart voor Suarez....als je nou gewoon eens goed kijkt naar de actie zie je dat hij licht uit balans wordt gebracht en daar door (en dat is wellicht wel wat aangezet) zijn been laat zwieberen...persoonlijk vind ik dat kleine tikkie op het gezicht van Suarez een veel rodere kaart, maar daar hoor ik helemaal niemand over....hoezo heksenjacht??!!
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 27 september 2008 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 - 11:50 schreef Patrick Buisman het volgende:
wat een flauwekul over die door velen genwenst rode kaart voor Suarez....als je nou gewoon eens goed kijkt naar de actie zie je dat hij licht uit balans wordt gebracht en daar door (en dat is wellicht wel wat aangezet) zijn been laat zwieberen...persoonlijk vind ik dat kleine tikkie op het gezicht van Suarez een veel rodere kaart, maar daar hoor ik helemaal niemand over....hoezo heksenjacht??!!
buisman,buisman , je laat je wel erg leidden door de woorden van Marco v Basten! , deze jongen schopt echt wel expres , maar toch vind ik dat hier idd niet zo een probleem van gemaakt moet worden , het schorsen via tv beelden is uit de hand gelopen , ze hebben het ooit ingevoerd om echt mega-zware overtredingen alsnog te kunnen bestraffen , dit is gewoon een "mooi trucje" en dat hoort toch ook wel weer bij t voetbal.......ik ben géén Ajaxcied maar wel al 3 jaar groot fan van Suarez , deze spelers maken het voetbal en we moeten niet elk dingetje aanvoeren om maar weer iemand te schorsen!
bully
 bully - zondag 28 september 2008 - 17:24   quote  deeplink  
ik zeg niks over het uit balans brengen
maar weet wel als het echt overtreding was
zou ik dat zeer knap vinden
in je loop zo`n trap met je been geven expres
ik heb zelf gevoetbalt
maar ik doe hem dat niet na[als het wel expres was verdient hij schorsing]
ik geloof daarom ook niet dat de tuchtcommisie dit kan hard maken
en over tv beelden
vind dat ze tegenwoordig wel veel meer gebruik mogen maken van moderne techniek
want zoals nu dat er gewoon hier in nederland meerdere wedstrijden teveel beinvloed worden door scheidsrechters kan ook niet
en zeggen dat het spel tesnel gaat vind ik ook onzin
want het nederlandse voetbal is de laatste jaren zo achteruit gegaan
dat het te snel gaat geld misschien voor italie engeland of spanje maar zeker niet voor nederland
in voetbal horen geen ellenboog stoten doodtrappen enz bij
kan me wel eens indenken dat je als spits constant word getrapt dat je je boekje tebuiten gaat
maar dan moet je ook de conseqensies zelf dragen
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 28 september 2008 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2008 - 17:24 schreef bully het volgende:
ik zeg niks over het uit balans brengen
maar weet wel als het echt overtreding was
zou ik dat zeer knap vinden
in je loop zo`n trap met je been geven expres
ik heb zelf gevoetbalt
maar ik doe hem dat niet na[als het wel expres was verdient hij schorsing]
ik geloof daarom ook niet dat de tuchtcommisie dit kan hard maken
en over tv beelden
vind dat ze tegenwoordig wel veel meer gebruik mogen maken van moderne techniek
want zoals nu dat er gewoon hier in nederland meerdere wedstrijden teveel beinvloed worden door scheidsrechters kan ook niet
en zeggen dat het spel tesnel gaat vind ik ook onzin
want het nederlandse voetbal is de laatste jaren zo achteruit gegaan
dat het te snel gaat geld misschien voor italie engeland of spanje maar zeker niet voor nederland
in voetbal horen geen ellenboog stoten doodtrappen enz bij
kan me wel eens indenken dat je als spits constant word getrapt dat je je boekje tebuiten gaat
maar dan moet je ook de conseqensies zelf dragen
het gaat hierover een topspeler met hele gemene trekjes (wat ik heerlijk vind) maar ga ten 1e jezelf niet vergelijken met een topvbler door te zeggen : ik heb zelf ook gevoetbald.......... deze jongen is echt wel zo getruct dat ie dit express deed , zijn fopduiken doet ie zeker ook per ongeluk. nogmaals : ik geniet van hem maar laten we wel gewoon eerlijk blijven!
bully
 bully - zondag 28 september 2008 - 20:33   quote  deeplink  
heb ik het over fopduiken?
ik heb het over deze ene situatie
en dat ik zeg dat ik heb gevoetbalt zegt niet dat ik me vergelijk met topper
maar dat ik me de moeilijkheid van dat van wat jij zegt een getrukte overtreding is kan voorstellen
ik vind het knap als jij in je loop op snelheid dat kan
en ook hetgeen jij zegt wat ik heerlijk vind kan ik me niet in vinden
als dit echte bewuste overtreding was heeft hij straf verdient
want dit soort dingen gebeuren na mijn mening tegenwoordig iets teveel
en dit hoort naar mijn mening echt niet op voetbal veld thuis
bij welke club het ook gebeurd
want dan kunnen we beter naar een vechtsport gaan kijken

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Mooie wedstrijd gisteren. Utrecht en Ajax niks te klagen over scheidsrechter









0.2849798