BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Gouden Kooi-Amanda doet aangifte

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 26 september 2008 - 08:08
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Gouden Kooi-Amanda doet aangifte (De Telegraaf)

Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 26 september 2008 - 14:18   quote  deeplink  
AMSTERDAM - Amanda zegt dat ze in elkaar geslagen is door haar ex-Gouden Kooi-geliefde Brian. „Hij heeft me ook bedreigd en mijn keel dichtgeknepen”, vertelt de voormalig bewoonster van de miljonairsvilla.

Vervolgt: „En eigenlijk begon dat al tijdens het programma. Maar ik heb er nooit met iemand over gesproken. Ik hoopte dat alles anders zou worden als we eenmaal uit het huis zouden zijn. Niet dus. Brian is nog erger dan ik dacht.”

Amanda zit er helemaal doorheen. „Ik slaap slecht en eet nauwelijks meer. Ik snap nu opeens waar de uitdrukking ’ik kots van je’ vandaan komt. Ik heb werkelijk gespuugd van ellende. Maar nu ben ik strijdbaar. Ik heb aangifte gedaan. Iedereen mag weten hoe de echte Brian is!”

„Had ik na die eerste klap maar meteen een punt achter onze relatie gezet”, zegt Amanda. „Ik weet het nog goed. Brian en ik zaten in De Gouden Kooi en lagen in bed. Op een zeker moment was ik het ergens niet mee eens. Hierop greep hij me bij de keel. Ik kon geen adem meer halen. Ik ben de badkamer ingevlucht en ging vervolgens over mijn nek.” Amanda zucht. „Zelfs het productieteam zette vraagtekens bij de manier waarop Brian met me omging, maar ik heb hem nooit verraden. In De kooi waren we immers allemaal concurrenten van elkaar, en ik wilde me niet zwak tonen.” 'Verontschuldigend: „Ik was smoorverliefd op die jongen. Nam zijn commanderende manier van praten en agressieve buien voor lief. Ik was er heilig van overtuigd dat Brian, als we eenmaal ’buiten’ waren, heel anders zou zijn.”

Na de finale gingen de twee samenwonen in Almere. „En al in de eerste week ging het mis. Bij het minste of geringste vloog Brian me aan of begon hij met meubels te* gooien. En er zijn nog wel ergere dingen gebeurd, zoals een kussen op mijn gezicht duwen of keihard aan mijn haren trekken. Eén keer ben ik zelfs in shock geraakt. Ik liep blauw aan en begon te klappertanden. Toen wist ik: ik moet bij je weg… Ik heb nu alleen mijn paspoort en wat andere papieren meegenomen. Meubels, schilderijen, alles staat er nog. 'Ik hoef níéts meer van hem.”

en Brian heeft ook al gereageerd:
Gouden Kooi-Brian reageert: 'Amanda is jaloers'
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 26 september 2008 - 21:20   quote  deeplink  
[ bron: Hyves van Brian ]
Iedereen die gestreamd heeft, weet dat Amanda lief loyaal en eerlijk KAN zijn. Iedereen die altijd heeft gekeken naar de streams, weet zeker, dat Amanda als het haar uitkomt, ook de waarheid lichtelijk verdraaid,zoniet glashard kan liegen, ik heb niet gezoend met Huub, ik heb Mitch niet versierd. Ik heb niet,ik deed niet, ik ben niet dronken, en ik heb geen operatie gehad. Helemaal de waarheid spreekt niemand, want het gaat niemand wat aan. Als je al zo vaak te kijk bent gezet, kan ik mij levendig voorstellen, dat je op een gegeven moment zoiets hebt van, en nu is het afgelopen. Maar gewurgd, Geslagen, mishandeld? kom op jongens. als er iemand mentaal werd mishandeld en vernederd in die kooi, was het Brian wel. Zowel door Huub als Amanda, Als de regie. dus M.A.W. : Brian do your best, Live your life, and fuck the rest. [ hier sluit ik mij helemaal bij aan ]
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 26 september 2008 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 - 21:20 schreef Izz@headliner het volgende:
[ bron: Hyves van Brian ]
Iedereen die gestreamd heeft, weet dat Amanda lief loyaal en eerlijk KAN zijn. Iedereen die altijd heeft gekeken naar de streams, weet zeker, dat Amanda als het haar uitkomt, ook de waarheid lichtelijk verdraaid,zoniet glashard kan liegen, ik heb niet gezoend met Huub, ik heb Mitch niet versierd. Ik heb niet,ik deed niet, ik ben niet dronken, en ik heb geen operatie gehad. Helemaal de waarheid spreekt niemand, want het gaat niemand wat aan. Als je al zo vaak te kijk bent gezet, kan ik mij levendig voorstellen, dat je op een gegeven moment zoiets hebt van, en nu is het afgelopen. Maar gewurgd, Geslagen, mishandeld? kom op jongens. als er iemand mentaal werd mishandeld en vernederd in die kooi, was het Brian wel. Zowel door Huub als Amanda, Als de regie. dus M.A.W. : Brian do your best, Live your life, and fuck the rest. [ hier sluit ik mij helemaal bij aan ]
Izz, heeft Brian dit geschreven op zijn Hyves?
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 26 september 2008 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 - 21:34 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Izz, heeft Brian dit geschreven op zijn Hyves?
ik denk dat iemand het als commentaar/krabbel heeft gepost
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 26 september 2008 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 - 21:34 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Izz, heeft Brian dit geschreven op zijn Hyves?
Nee Xanne heeft dat gekrabbeld op Brian's HYves
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 26 september 2008 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 - 23:51 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ik denk dat iemand het als commentaar/krabbel heeft gepost
maw, je hebt weer helemaal gelijk, Boudewijn weet jij iets van DMG's overzetten naar een Iso of een VTS, zonder Iso buster te kopen?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 27 september 2008 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 - 23:56 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

maw, je hebt weer helemaal gelijk, Boudewijn weet jij iets van DMG's overzetten naar een Iso of een VTS, zonder Iso buster te kopen?
ultra iso en magic iso kan je het mee doen, moet je ff googelen en dan kan je dat proggie wrs downloaden maar is wel een trial

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Gouden Kooi-Amanda doet aangifte









0.0081770