BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: GOUDEN KOOI-REL! VRIENDIN AMANDA: BRIAN KRIJGT BABY BIJ EX TAMARA!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 26 september 2008 - 08:40
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

GOUDEN KOOI-REL! VRIENDIN AMANDA: BRIAN KRIJGT BABY BIJ EX TAMARA! (Zij Online)

Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 26 september 2008 - 14:49   quote  deeplink  
De werkelijke reden van de breuk tussen De Gouden Kooi bewoners Brian en Amanda is dat Brian zijn ex-vriendin, Tamara, zwanger heeft gemaakt en daarna Amanda mishandeld heeft. Dit zegt Samantha, die zegt een van Amanda's beste vriendinnen te zijn! Amanda zelf doet vandaag ook een boekje open over haar Gouden Kooi-liefde, die niet alleen in de miljonairsvilla opviel dor zijn agressieve gedrag, maar volgens Amanda ook binnen hun relatie er niet voor terugdiensde zijn handen te laten wapperen. Zo beweert Amanda dat Brian heeft geprobeerd haar keel dicht te knijpen. Volgens Brian is amanda gewoon jaloers dat hij is teruggekeerd in de armen van zijn ex Tamara!

Is Brian de bruut die Amanda zegt dat hij is. Heeft hij zijn Gouden Kooi-liefje de keel dichtgeknepen? En is de relatie tussen Amanda en Brian, die na hun verblijf in de miljonairsvilla zijn gaan samenwonen in Almere, gestrand toen amanda hoorde dat Brian zijn ex-vriendin Tamara zou hebben bezwangerd. Allemaal waar, volgens Samantha, die op de hyves van Brian uit de school klapt over wat zij noemt de wrkelijke Brian.

Brian zelf die de aantijgingen ontkent zal deze morgen dan ook onaangenaam verrast zijn dat de twee dagen geleden op zijn Hyves geplaatste beweringen van Samantha vandaag breed worden uitgemeten in de krant.

"Had ik na die eerste klap maar meteen een punt achter onze relatie gezet", kijkt Gouden Kooi-deelneemster Amanda vandaag terug op haar relatie in de Telegraaf. De voormalig bewoonster van de miljonairsvilla zegt dan ook aangifte te hebben gedaan tegen Brian omdat zij door haar toenmalige vriend regelmatig mishandeld is. "Hij heeft me ook bedreigd en mijn keel dichtgeknepen. Eigenlijk begon dat al tijdens het programma. Maar ik heb er nooit met iemand over gesproken. Ik hoopte dat alles anders zou worden als we eenmaal uit het huis zouden zijn. Niet dus. Brian is nog erger dan ik dacht."

Vreemd genoeg koos Amanda er voor na het tv-programma voor samen te gaan wonen met Brian op wie 'smoorverliefd' was. "Had ik na die eerste klap maar meteen een punt achter onze relatie gezet. Ik weet het nog goed. Brian en ik zaten in De Gouden Kooi en lagen in bed. Op een zeker moment was ik het ergens niet mee eens. Hierop greep hij me bij de keel. Ik kon geen adem meer halen. Ik ben de badkamer ingevlucht en ging vervolgens over mijn nek."

Amanda beweert dat zelfs het productieteam vraagtekens zette bij de manier waarop Brian met haar omging. Desondanks besloot ze na het avontuur in de miljonairsvila met Brian te gaan samenwonen in Almere. "Ik was er heilig van overtuigd dat Brian, als we eenmaal 'buiten' waren, heel anders zou zijn."

Dat bleek dus een misvatting.... "En al in de eerste week ging het mis. Bij het minste of geringste vloog Brian me aan of begon hij met meubels te gooien."Ook zegt Amanda dat Brian een kussen op haar gezicht duwde en keihard aan haar haren trok als hem iets niet zinde....

"Eén keer ben ik zelfs in shock geraakt. Ik liep blauw aan en begon te klappertanden. Toen wist ik: ik moet bij je weg... Ik heb nu alleen mijn. paspoort en wat andere papieren meegenomen. Meubels, schilderijen, alles staat er nog. Ik hoef niéts meer van hem."

Waarom Aanda nu pas, een maand nadat zij en Brian met elkaar braken, met haar verhaal naar buiten komt lijkt er alles mee te maken te hebben dat Brian is teruggkeerd in de armen van zijn ex Tamara en haar, zo willen de geruchten, haar ook zwanger heeft gemaakt. Een gerucht dat Amanda ook kent. "Afgelopen week hoorde ik dat hij zijn ex-vriendin Tamara zwanger heeft gemaakt. Dat is dan gebeurd nog voordat we uit elkaar waren. En de nacht erna is hij natuurlijk weer naast mij in bed gekropen. Ik voel me vreselijk vies!"

Pikant is wel dat Brian zich van geen kwaad bewust is. De in De Gouden Kooi regelmatig agressieve Brian zegt:
"Ik weet helemaal niets van een aangifte. Wel kan ik zeggen dat ik het jammer vind dat Amanda haar dreigementen nu echt uit gaat voeren. Toen ik haar vertelde van het hernieuwde contact tussen mij en Tamara was me meteen duidelijk dat Amanda zich afgewezen voelde. Ze zei dat ze alles in het werk zou stellen om mij in een kwaad daglicht te zetten.

Brian, die niet ontkent teruggekeerd te zijn in de armen van zijn ex ontkent overigens dat zij zwanger zou zijn. "Of Tamara en ik samen een kindje verwachten? Nee! Ik begrijp dat het zuur voor Amanda is dat ik mijn leven heb opgepakt, maar het is beter zo. Toen we er vorige maand een punt achter zetten, hebben we samen een enorme huilbui gehad. Maar het werkt tussen ons gewoon niet."

Brian is overigens niet bang voor een mogelijk strafrechterlijke vervolging. "Ik heb niets te verbergen. Ik heb Amanda nooit geslagen of kwaad gedaan. Ze is een heel lief, aardig en trouw meisje. Ze maakt nu alleen heel handig gebruik van het imago dat ik aan De Gouden Kooi heb overgehouden. Als ik boos ben, ontplof ik inderdaad. En dan sla ik bijvoorbeeld een deur kapot. Maar dan is de druk van de ketel en is het klaar. Net zoals Jaap nooit meer van het kotsincident afkomt, zo zal aan mij altijd blijven kleven dat ik soms flink uit de hoek kan komen. Maar ik ben beslist geen monster."
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 26 september 2008 - 18:13   quote  deeplink  
Amanda kwam bij mij over als een eerlijke jonge meid, die al veel meegemaakt heeft.
ik geloof haar dan ook eerder dan dat ik Brian geloof.

hij voelt zichzelf "beslist geen monster", maar volgens mij is hij er wel 1. en dat voelde ik als hij weer eens tekeer ging tegen Amanda, dan zag je haar ineen krimpen van angst. op die momenten voelde ik wat zij voelde, angst om geslagen te worden.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 26 september 2008 - 18:34   quote  deeplink  
Brian en ik zijn uit elkaar...

9 sep, 09:40, 12578 x bekeken
Lieve fans,
Stilte na de storm. Zoals jullie hebben gemerkt is het even rustig rondom ons geweest. Dat was een bewuste keuze. Maar gezien er een gedeelte van ons verhaal zich voor de camera’s heeft afgespeeld en jullie ons ook daarna met veel enthousiasme hebben gevolgd, moeten we het volgende ook met jullie delen. Twee weken geleden hebben wij besloten een punt achter onze relatie te zetten. Voor de duidelijkheid geven we mee dat dit in goed overleg is gegaan en er geen sprake is van ruzie.

Na het programma is het voor ons in een snelvaart gegaan. In de afgelopen drie maanden hebben we ontzettend veel tijd met elkaar doorgebracht. We zijn continu bezig geweest, optredens, samenwonen, naar Dubai, naar Spanje en dit nieuwe ‘bekende’ leven heeft veel bij ons teweeg gebracht. Mede daarom hebben we ervoor gekozen er een punt achter te zetten. Het was ook een bewuste keuze om niet meteen naar buiten te treden, maar eerst het voor onszelf te verwerken. Samen hebben we een mooie tijd gehad en belangrijk is dat we ondanks het beëindigen van de relatie nog bevriend zijn.

Met veel liefs voor jullie als onze trouwe fans en maatjes,

Brian en Amanda

Bron: lifeofamanda.hyves.nl
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 26 september 2008 - 18:35   quote  deeplink  
Verhaal Party!!

12 sep, 14:54, 7602 x bekeken
Hey Lieve mensen,

Ik las dat de Party een stuk heeft geschreven over mij op Ibiza. Schrok daar in eerste instantie wel een beetje van omdat zij de fotos van de hyves van Dorien hebben gepikt en omdat er geen toestemming van Brian of mij is geweest om een intervieuw of foto voor de Party te plaatsen. Naja je kent die roddelbladen ze maken toch hun eigen sappige verhaaltje waardoor hun verkoop beter gaat. Vond het wel een beetje lullig dat dat over mij rug moet gebeuren maja. Maar even voor de duidelijk heid voor de mensen die het echte verhaal willen weten. Ik ben naar Ibiza gegaan een paar dagen nadat het uit was omdat ik erg van slag was en eigenlijk even weg wou voor alle reacties van buiten. Ik ben daar even tot mezelf gekomen. en neee ik heb niet de bloemetjes buiten gezet en ben ook niet vreemd gegaan met Dorien rose.
Heb daar wat fotoshoots gedaan en om maar eerlijk te zijn veel gehuild omdat ik niet kan ontkennen dat ik het er niet moeilijk mee had.
Het gaat goed met mij en ook met Brian we hebben dagelijks contact en we zijn lekker druk.
Ik wil graag iedereen bedanken voor alle steun hou van jullie.
heel veel kusjes Amanda

Bron: lifeofamanda.hyves.nl
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 26 september 2008 - 19:00   quote  deeplink  
Als ik de posts van Amanda op haar hyves lees geloof ik niet dat wat ze nu in de media verklaart voor de volle 100% op waarheid is gebaseerd.

We hebben allemaal tijdens DGK kunnen zien dat Brian behoorlijk agressief kan reageren, zeker als hij in het nauw wordt gedreven. Had Amanda de twee door mij hier geplaatste posts niet op haar Hyves geschreven, had ik haar zonder meer geloofd.

Amanda kon Tamara niet luchten of zien. Het is dan ook heel zuur dat zo kort na
hun relatie Brian en Tamara wederom een stel zijn. Dat is wrang en dan is de stap naar jaloezie heel klein tot nihil.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 26 september 2008 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 - 18:13 schreef moha het volgende:
Amanda kwam bij mij over als een eerlijke jonge meid, die al veel meegemaakt heeft.
ik geloof haar dan ook eerder dan dat ik Brian geloof.

hij voelt zichzelf "beslist geen monster", maar volgens mij is hij er wel 1. en dat voelde ik als hij weer eens tekeer ging tegen Amanda, dan zag je haar ineen krimpen van angst. op die momenten voelde ik wat zij voelde, angst om geslagen te worden.
Mijn mening is dat dit weinig met eerlijkheid te maken heeft maar meer met jaloezie.
Ik geloof niet dat Brian een monster is, zeker niet.
Het is een jongen die toegeeft dat hij een probleem heeft, en zich niet kunnen beheersen. Maar dat maakt hem geen monster.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 september 2008 door Mrs.B@headline --
pauline
 pauline - vrijdag 26 september 2008 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 - 19:02 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Mijn mening is dat dit weinig met eerlijkheid te maken heeft maar meer met jaloezie.
Ik geloof niet dat Brian een monster is, zeker niet.
Het is een jongen die toegeeft dat hij een probleem heeft, en zich niet kunnen beheersen. Maar dat maakt hem geen monster.
Ik vind brian een hele lieve jongen, hij kan er toch ook niets aan doen???
Kom kom dames.. elke man die een vrouw slaat is in mijn ogen een monster,, dus als ik hoor dat huub claire slaat daalt hij ook in mijn ogen naar het nulpunt..
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 26 september 2008 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 - 20:46 schreef pauline het volgende:

[..]

Ik vind brian een hele lieve jongen, hij kan er toch ook niets aan doen???
Kom kom dames.. elke man die een vrouw slaat is in mijn ogen een monster,, dus als ik hoor dat huub claire slaat daalt hij ook in mijn ogen naar het nulpunt..
Brian een hele lieve jongen vinden is in mijn ogen overdreven. Een man die een vrouw slaat is geen man maar een lafaard. Dit alles heeft niets te maken met een Huub of Claire. Dat wat er nu aan de hand is staat los van DGK.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 26 september 2008 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 - 19:02 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Mijn mening is dat dit weinig met eerlijkheid te maken heeft maar meer met jaloezie.
Ik geloof niet dat Brian een monster is, zeker niet.
Het is een jongen die toegeeft dat hij een probleem heeft, en zich niet kunnen beheersen. Maar dat maakt hem geen monster.
ik zie de angst nog zo in Amanda's ogen in de chill bij de draaitafel en dat is vaak voorgekomen, en ik denk dat in hun privé woning, waar hij zich niet in hoeft te houden omdat er geen camera's bij waren, nog wel meer gebeurd is.

ik denk mja dat ben ik, dat ze niet jaloers is op een leven met angst voor geweld of een uitbarsting.
pauline
 pauline - vrijdag 26 september 2008 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 - 21:04 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Brian een hele lieve jongen vinden is in mijn ogen overdreven. Een man die een vrouw slaat is geen man maar een lafaard. Dit alles heeft niets te maken met een Huub of Claire. Dat wat er nu aan de hand is staat los van DGK.
Mrs.B staat toch niet echt los van de kooi,, daar is alles begonnen,, ook het fysiek geweld.. in de kooi gebruikte hij dus wel fysiek geweld ten opzichte van amanda...
Wat ik bedoel met mijn quote is het feit dat wat veel mensen beweerden over brian,,, achteraf waarheid blijkt te zijn.
Maar je gelijk over het feit dat indien een man een vrouw slaat hij te boek hoort te staan als een monster
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 26 september 2008 - 21:13   quote  deeplink  
Ik denk ook dat er iets is gebeurt. Ik heb ook de angst bij Amanda gezien.
Ik heb Amanda gesproken bij de modeshow van Janice. Geloof me dat kind was ongelukkig maar wist/weet niet beter. Maar, het verhaal zoals zij die nu vertelt klopt naar mijn mening niet.
Wat ik graag had zien gebeuren was dat de laatste dag van DGK, die bewuste dag na de uitslag Amanda het uit had gemaakt met Brian. Het spel was over.
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 26 september 2008 - 21:19   quote  deeplink  
Iedereen die gestreamd heeft, weet dat Amanda lief loyaal en eerlijk KAN zijn. Iedereen die altijd heeft gekeken naar de streams, weet zeker, dat Amanda als het haar uitkomt, ook de waarheid lichtelijk verdraaid,zoniet glashard kan liegen, ik heb niet gezoend met Huub, ik heb Mitch niet versierd. Ik heb niet,ik deed niet, ik ben niet dronken, en ik heb geen operatie gehad. Helemaal de waarheid spreekt niemand, want het gaat niemand wat aan. Als je al zo vaak te kijk bent gezet, kan ik mij levendig voorstellen, dat je op een gegeven moment zoiets hebt van, en nu is het afgelopen. Maar gewurgd, Geslagen, mishandeld? kom op jongens. als er iemand mentaal werd mishandeld en vernederd in die kooi, was het Brian wel. Zowel door Huub als Amanda, Als de regie. dus M.A.W. : Brian do your best, Live your life, and fuck the rest. ( eerlijk gestolen van Brians Hyves. en ik ben het er helemaal mee ens.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 26 september 2008 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 - 21:09 schreef pauline het volgende:

[..]

Mrs.B staat toch niet echt los van de kooi,, daar is alles begonnen,, ook het fysiek geweld.. in de kooi gebruikte hij dus wel fysiek geweld ten opzichte van amanda...
Wat ik bedoel met mijn quote is het feit dat wat veel mensen beweerden over brian,,, achteraf waarheid blijkt te zijn.
Maar je gelijk over het feit dat indien een man een vrouw slaat hij te boek hoort te staan als een monster
Natuurlijk staat het los van DGK. Het gaat om twee individuen. Twee die wij hebben leren "kennen"in DGK. Wij moeten ons realiseren dat DGK voorbij is, het is nu ieder voor zich. Geweld was niet DGK, geweld was Brian (om het bij hem te houden)Brian was en is niet DGK maar is simpelweg Brian, een jongen met een probleem.
pauline
 pauline - vrijdag 26 september 2008 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 - 21:21 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Natuurlijk staat het los van DGK. Het gaat om twee individuen. Twee die wij hebben leren "kennen"in DGK. Wij moeten ons realiseren dat DGK voorbij is, het is nu ieder voor zich. Geweld was niet DGK, geweld was Brian (om het bij hem te houden)Brian was en is niet DGK maar is simpelweg Brian, een jongen met een probleem.
oké ik snap je
pauline
 pauline - vrijdag 26 september 2008 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 - 21:19 schreef Izz@headliner het volgende:
Iedereen die gestreamd heeft, weet dat Amanda lief loyaal en eerlijk KAN zijn. Iedereen die altijd heeft gekeken naar de streams, weet zeker, dat Amanda als het haar uitkomt, ook de waarheid lichtelijk verdraaid,zoniet glashard kan liegen, ik heb niet gezoend met Huub, ik heb Mitch niet versierd. Ik heb niet,ik deed niet, ik ben niet dronken, en ik heb geen operatie gehad. Helemaal de waarheid spreekt niemand, want het gaat niemand wat aan. Als je al zo vaak te kijk bent gezet, kan ik mij levendig voorstellen, dat je op een gegeven moment zoiets hebt van, en nu is het afgelopen. Maar gewurgd, Geslagen, mishandeld? kom op jongens. als er iemand mentaal werd mishandeld en vernederd in die kooi, was het Brian wel. Zowel door Huub als Amanda, Als de regie. dus M.A.W. : Brian do your best, Live your life, and fuck the rest. ( eerlijk gestolen van Brians Hyves. en ik ben het er helemaal mee ens.
oei oei .
ai ai ai ai
kom niet aan brian hé IZZ
nou helaas meisje,, je favo is en blijft een wifebeater!!
We hadden altijd gelijk al jaren dus,, gewoon accepteren

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 september 2008 door pauline --
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 26 september 2008 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 - 21:22 schreef pauline het volgende:

[..]

oei oei .
ai ai ai ai
kom niet aan brian hé IZZ
nou helaas meisje,, je favo is en blijft een wifebeater!!
We hadden altijd gelijk al jaren dus,, gewoon accepteren
Wat moet jij je een gelukkig mens voelen. Ik had echt geen idee dat het je Zo hoog zat meisje, Mrs B, kan je wel helpen hoor. leest als een heel goede therapeut.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 26 september 2008 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 - 21:22 schreef pauline het volgende:

[..]

oei oei .
ai ai ai ai
kom niet aan brian hé IZZ
nou helaas meisje,, je favo is en blijft een wifebeater!!
We hadden altijd gelijk al jaren dus,, gewoon accepteren
En dat wat je nu schrijft slaat echt helemaal nergens op.
Het ging net zo goed, zo lekker. We waren constructief bezig.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 26 september 2008 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 - 21:24 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Wat moet jij je een gelukkig mens voelen. Ik had echt geen idee dat het je Zo hoog zat meisje, Mrs B, kan je wel helpen hoor. leest als een heel goede therapeut.
Hey Izz, dimmen jij. Ik vond je net heel aardig LOL
pauline
 pauline - vrijdag 26 september 2008 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 - 21:26 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

En dat wat je nu schrijft slaat echt helemaal nergens op.
Het ging net zo goed, zo lekker. We waren constructief bezig.
je hebt ook gelijk, liet me even gaan.
pauline
 pauline - vrijdag 26 september 2008 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 - 21:24 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Wat moet jij je een gelukkig mens voelen. Ik had echt geen idee dat het je Zo hoog zat meisje, Mrs B, kan je wel helpen hoor. leest als een heel goede therapeut.
zal proberen voortaan inhoudelijk op je comment te reageren, sorry voor mijn hatelijke reactie
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 26 september 2008 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 - 21:28 schreef pauline het volgende:

[..]

zal proberen voortaan inhoudelijk op je comment te reageren, sorry voor mijn hatelijke reactie
Jij bent ook een dondersteen.
pauline
 pauline - vrijdag 26 september 2008 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 - 21:31 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Jij bent ook een dondersteen.
weet ik , maar ik bedoel het niet echt kwaad.
Ik ben nu éénmaal een type wat eigenlijk soms wel kicked op een stevige discussie.
Maar ik vond het comment van IZZ tever gaan,, nu ligt het allemaal aan huub en amanda..
Maar zal er rekening mee houden,,
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 26 september 2008 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 - 21:34 schreef pauline het volgende:

[..]

weet ik , maar ik bedoel het niet echt kwaad.
Ik ben nu éénmaal een type wat eigenlijk soms wel kicked op een stevige discussie.
Maar ik vond het comment van IZZ tever gaan,, nu ligt het allemaal aan huub en amanda..
Maar zal er rekening mee houden,,
Wie zegt dat het comment van Izz is? Is dat zo?
pauline
 pauline - vrijdag 26 september 2008 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 - 21:37 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Wie zegt dat het comment van Izz is? Is dat zo?
[ hier sluit ik mij helemaal bij aan ]

haar laatste zin
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 26 september 2008 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 - 21:28 schreef pauline het volgende:

[..]

zal proberen voortaan inhoudelijk op je comment te reageren, sorry voor mijn hatelijke reactie
Likewise Pauline, wij roepen het in elkaar op, zullen we maar denken, maar ook dat kan bij Boudewijn zijn club.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 27 september 2008 - 00:11   quote  deeplink  
heeeeeeerlijk dit forum lekker ff zeggen wat je denkt en wat je mening is

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: GOUDEN KOOI-REL! VRIENDIN AMANDA: BRIAN KRIJGT BABY BIJ EX TAMARA!









0.0073649