BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: De complete ruzie tussen Ribas en Sebastiaan - niet op tv!

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 26 september 2008 - 19:48   quote  deeplink  
Video: De complete ruzie tussen Ribas en Sebastiaan - niet op tv!

40 minuten streams over de verhitte ruzie tussen Ribas en Sebastiaan



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 september 2008 door Boudewijn --
JinX
 JinX - zaterdag 27 september 2008 - 10:35   quote  deeplink  
Klopt helemaal , Sebastiaan heeft wel degelijk gezegd dat hij ging stoken tussen Ribas en Yasmin (tegen de barman), nou zegt hij van niet , vuile leugenaar !
Wel achterbaks van Sebastiaan valt me tegen van hem hoor , het enige wat hij kan zeggen tegen Ribas is ...de-de-de-da-da-da , is hij een baby ?
pauline
 pauline - zaterdag 27 september 2008 - 10:53   quote  deeplink  
ja jinx,, maar ik ben van mening dat je beter een leugenaar kan zijn, dan een geweldadig persoon.
nane
 nane - zaterdag 27 september 2008 - 11:26   quote  deeplink  
nou een leugenaar dat is ook niet zo leuk hoor agrassie is wat tegen te doen
maar iemand die liegt kan veel schade aanrichten
nane
 nane - zaterdag 27 september 2008 - 11:34   quote  deeplink  
Dat heeft hij idd wel gezegd maar je hoef neit alles eerlijk toe te geven het is een spel jij een vrouw naar je toe moet krijgen dus logisch dat hij dit zegt en probeert alleen hij komt er niet tussen want ribas laat yasmine niet gaan die is zo jaloers
patrick37
 patrick37 - zaterdag 27 september 2008 - 12:42   quote  deeplink  
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr,die sebastiaan
wat een engerd,vind zichzelf heel wat,heeft niet alleen een eng gezicht,hij moet ook
minstens 20 kilo afvallen.
brahim
 brahim - donderdag 02 oktober 2008 - 18:13   quote  deeplink  
wat ik zo raar vind dat iedereen mekaar verantwoording af moet leggen over wat er gezegd is terwijl je mag geen spelinformatie doorgeven en hij was er om een plek te veroveren maar dan vind ik het belachelijk dat het op zo n manier moet gebeuren
om je zo te profileren en als er dan mensen tussen komen is het van wacht maar ik pak jou walla tfoe doet me denken aan vroeger schoolpleinspeelkwartierterror
niets is wat het lijkt ( leugen om bestwil???) en dan rijst nog de vraag is het voor het spel of voor het geld waarom ze zo hoog springen theeft wel een snelle exit veroorzaakt

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: De complete ruzie tussen Ribas en Sebastiaan - niet op tv!









0.0065710