BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord mist tegen Groningen mogelijk 12 spelers

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 26 september 2008 - 19:41
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Feyenoord mist tegen Groningen mogelijk 12 spelers (Legioen Weblog)

Legioen Weblog
 Legioen Weblog - vrijdag 26 september 2008 - 19:59   quote  deeplink  


Feyenoord mist tegen Groningen mogelijk 12 spelers

Feyenoord mist aanstaande Zondag in de wedstrijd tegen FC Groningen mogelijk een dozijn aan spelers. Slory, Buijs, Fer, De Cler, Landzaat, Lucius, de Guzman, El Ahmadi, Vlaar, Vincken en Wijnaldum zijn allemaal geblesseerd, ziek of geschorst. Ook John Dahl Tomasson waarvan eerder deze week werd gezegd dat hij waarschijnlijk mee kan spelen in de Euroborg is nog een twijfelgeval.

Legioen Weblog
Peer
 Peer - vrijdag 26 september 2008 - 21:05   quote  deeplink  
Niet overdrijven. Nog niet gezien dat Fer, Wijaldum en JDT moeten verzaken. Buijs zal ik niet missen.
Jeli
 Jeli - vrijdag 26 september 2008 - 21:26   quote  deeplink  
Ik vind het wel leuk om die jonge gasten te zien spelen. Laat Janota, Monteiga, Schet (was die ook niet geblesseerd?), Nieveld, Pedro of Erasmus maar spelen.
Met de ervaren spelers verloren we ook altijd in Groningen...
Zuidkant
 Zuidkant - vrijdag 26 september 2008 - 21:55   quote  deeplink  
Tiendalli en Janota erin...is genoeg...
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 26 september 2008 - 22:13   quote  deeplink  
Kunnen we de amateurs van Feyenoord niet laten spelen. Daar had groningen het voor de beker aardig lastig mee.
derq
 derq - zaterdag 27 september 2008 - 04:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 - 21:05 schreef Peer het volgende:
Niet overdrijven. Nog niet gezien dat Fer, Wijaldum en JDT moeten verzaken. Buijs zal ik niet missen.
verbeek heeft het toch steeds over een strijdbaar feyenoord?

Wie was degene die vorig seizoen de meeste beuken uitdeelde en altijd vocht voor zijn plekkie, plus zich groothield toen bij de 4-1 nederlaag tegen heracles, en het vervolgens opnam voor zijn ploeggenoten toen iedereen voor de kuip stond?

Voetbalkwaliteiten daargelaten, maar veel slechter (al zijn het de zenuwen, al is het de vorm) dan greene kan het op het moment niet.
girdie
 girdie - zaterdag 27 september 2008 - 10:51   quote  deeplink  
ik zeg: Nieveld is mijn man, laat die t is proberen voor een paar wedstrijden. in ieder geval moet voorkomen worden dat spelers waarmee feyenoord altijd punten verliest id competitie (greene, buijs) uberhaupt id basis worden opgesteld. en dan niet gaan zeuren dat 'greene altijd afgezeken wordt' alsof dat zielig is of onterecht. neen. hij kan niet mee op topniveau, en wat doe je dan als je een topclub wil zijn: afserveren en met andere spelers aan de slag. simpel.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 27 september 2008 - 12:07   quote  deeplink  
SLORY , VLAAR EN VINCKEN zijn altijd geblesseerd die tel ik niet meer mee als volwaardig selectielid , Fer en Wijnaldum zou wel erg jammer zijn want die hebben erg goed gespeeld. zelfs Lucius vind ik jammer omdat ik hem toch stabieler vind dan Greene , el ahmadi komt eraan en zal over paar weken zich ook wel in het team spelen , voor Landzaat komt de blessure wel goed uit want die was drama de laatste tijd wellicht door veel concurrentie krijgt ie weer wat meer power en kan zich via invalbeurten weer laten zien.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 27 september 2008 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 - 21:55 schreef Zuidkant het volgende:
Tiendalli en Janota erin...is genoeg...
Tiendalli???? die is nog te slecht voor vv Bospolder!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5941
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord mist tegen Groningen mogelijk 12 spelers









0.0087168