BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zure nederlaag , geheel op conto van Hofland

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 28 september 2008 - 16:14   quote  deeplink  
Uit verliezen bij Groningen dat kan , maar hoe haal je t in je hoofd om na 10 min. een doorgebroken speler onderuit te halen , je weet dat je rood krijgt en je benadeeld dus je hele team want het is gewoon einde wedstrijd!

Dit kan een jongen van 17/18 jaar gebeuren maar niet een ervaren speler van 29 jr , sorry Kevin maar deze nederlaag is echt jouw schuld , je moet je kapotschamen! De overige spelers hebben gestreden voor wat ze waard waren maar het mocht niet baten!
Jammer want we zaten in de lift en die gang wordt door zo een dom iets onderbroken : dom , dom , oliedom! Ik zie Feyenoord net 2-1 maken zou t dan toch nog...... ik hoop het maar ook dan blijft bovenstaand stuk van kracht : Kevin dit reken ik je echt aan!
fr9
 fr9 - zondag 28 september 2008 - 16:24   quote  deeplink  
echt gewoon niet nagedacht laat die man gewoon doorgaan en misschien scoort ie dan wel maar je hebt altijd nog 80 minuten omdat goed te maken dus dom dom dom hofland
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 28 september 2008 - 16:32   quote  deeplink  
en dan zegt ie ook nog voor de camera : ik raak hem niet! t was gewoon dom , raken of niet raken gewoon niet doen! jezus wat heb ik de pest erin , kutzooi , het wordt weer een overgangsjaar , pffffffffffffffff hoeveel nog???????????????????/
Kadaver
 Kadaver - zondag 28 september 2008 - 16:35   quote  deeplink  
Ik ben het er volkomen mee eens dat Hofland, zeker zo vroeg in de wedstrijd, een hele domme fout heeft gemaakt, maar om te zeggen dat de nederlaag geheel op conto van hem komt, ben ik er niet mee eens. De fouten die er vandaag zijn gemaakt op heel het veld (slechte coaching, te laat instappen, miscommunicatie) en die Feyenoord vandaag fataal zijn geworden, zie ik terug in alle tot nu toe gespeelde wedstrijden. Ik ben er van overtuigd dat deze goals hoe dank ook zijn gevallen, met of zonder Hofland. Puur omdat heel het systeem niet klopt. Fouten worden bijvoorbeeld op het middenveld gemaakt en daardoor stort heel het systeem in elkaar.

Als je bijvoorbeeld kijkt naar de aanleiding van de rode kaart. Hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat door een enkele trap (van de Cler volgens mij) de bal perfect voor de voeten van Berg kwam, waardoor Hofland genoodzaakt was om in te grijpen?? Vrijwel elke counter van Groningen was geslaagd, hoe kan dat? Alle tikjes van Groningen kwamen bij de medespelers, hoe kan dat?? Timmer die goed weg komt met geel, Bahia die op de noodrem moest trappen en ook rood had moeten krijgen, hoe kan het zo ver komen?

Alle lof voor de inzet van onze club vandaag. Ondanks dat ze met een man minder speelden hebben ze het Groningen nog aardig lastig gemaakt.
Maar deze fouten moeten er echt uit, anders gaat het een heel lang seizoen worden.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 28 september 2008 - 16:45   quote  deeplink  
HOE DAT ALLEMAAL KAN??? nou dat kan omdat je met 10 man staat , met 11 worden er ook fouten gemaakt en is t allemaal nog niet super maar met 10 wordt het natuurlijk onbegonnen werk! En seizoen duurd gewoon 34 wedstrijden hoor Kadaver maak je geen zorgen!
Kadaver
 Kadaver - zondag 28 september 2008 - 16:49   quote  deeplink  
Ik maak me geen zorgen. Verbeek is te vergelijken met een dieselmotor. Het hapert nu, maar Feyenoord komt dit seizoen sterk terug, dat weet ik zeker.
Ik denk toch dat een man minder wel zijn bijdrage heeft gehad, maar dat die fouten hoe dan ook gemaakt zullen worden. We zullen het donderdag (hopelijk niet) zien tegen Kalmar...
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 28 september 2008 - 16:58   quote  deeplink  
het is de negende minuut. een speler breekt door de keeper is er ook nog. Je hebt nog voldoende tijd om een achterstand goed te maken. Het ging de laatste weken beter met Hofland maar dit was zo ondoordacht. Slechte ingooi Greene, matige aanname Makaay, Fer en de Cler kloten, Berg weg en dan domme actie van Hofland. Als dit zo doorgaat.... mijn god
hotjumper
 hotjumper - zondag 28 september 2008 - 19:47   quote  deeplink  
Ach het is misschien dom maar het geeft wel aan dat ie wil winnen, de beuk gaat er tenminste weer eens in. denk dat we verloren hebben omdat Tomasson en Makaay verzuimde te scoren. De instelling was overigens goed, deze keer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 september 2008 door hotjumper --
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 28 september 2008 - 20:29   quote  deeplink  
Timmer lijkt ook een beetje overspannen. Misschien dat er teveel adrenaline los komt bij de oudjes door die krachttraining of was het weer een nachtelijk bittergarnituurtje in het hotelletje in Groningen dat in de wedstrijd begon op te spelen?
E. FR1908
 E. FR1908 - zondag 28 september 2008 - 20:35   quote  deeplink  
laten we nou niet gek gaan doen
ik zou graag jullie mening willen weten over makaay..
ik vind hem namelijk helemaal niks,ik denk dat hij et vroeg gebracht is..
hij is niet meer creatief,hij is lui,in mijn ogen niet de makaay die wij hopen dat hij zou zijn.heel eerlijk gezegd zie ik liever de 1e 60 minuten van de wedstrijd mols voetballen..maar dat vind ik persoonlijk..en jullie?
mrc
 mrc - zondag 28 september 2008 - 20:47   quote  deeplink  
geef makaay 1 goeie bal en hij is gevaarlijk, vandaag heeft hij misschien 1 tot 3 kansen gehad waaronder geen 1 100%kans. Mols is leuk als je voor staat
Legioen Weblog
 Legioen Weblog - zondag 28 september 2008 - 21:12   quote  deeplink  
Hofland raakte de speler niet aan:
http://legioen.web-log.nl/index/2008/09/video-hofland-r.html
jacob
 jacob - zondag 28 september 2008 - 21:51   quote  deeplink  
Raak of niet raak,hoe je het ook wend of keert het was en het blijft een doorgebroken speler en daar staat rood op.
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 29 september 2008 - 11:52   quote  deeplink  
ja laten we nu niet de onschuld gaan spelen : was gewoon dom , Makaay is zeker nog niet top maar blijft gevaarlijk , en zijn houding ja dan kan je je wel kapot aan ergeren maar zo speelt ie al jaren , lui maar wel slim , al zou het met de jaren wel erger kunnen worden met die luiheid al denk ik dat GJ dat wel in de gaten houdt hoor!
Happel
 Happel - maandag 29 september 2008 - 12:45   quote  deeplink  
Had Fer die bal niet als een amateur geraakt dan was die rode kaart ook niet gevallen. Ik wijd dit verlies in zijn geheel aan hem.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 september 2008 door Happel --
Feyen-ooit
 Feyen-ooit - maandag 29 september 2008 - 14:13   quote  deeplink  
Ooit was Feyenoord een topclup met goede tot erg goede elftallen. Laten we eerlijk zijn en geen rare verwachtingen koesteren met dit elftal. Hofland is geen top maar ook geen subtopper en zo zijn er wel meer. Hij kan er simpelweg niets aan doen dat hij een beperkte voetballer is. Zo lopen er nog aardig wat van rond in de huidige selectie. Mochten ze nog uefavoetbal halen, zou ik dat een super prestatie vinden.
ovi
 ovi - maandag 29 september 2008 - 15:13   quote  deeplink  
Maar ik zie liever mensen van de eigen jeugd faalen dan die Makaay
wat zout zak .
hotjumper
 hotjumper - maandag 29 september 2008 - 17:07   quote  deeplink  
Makaay mist nog scherpte, zie het wel goed komen met hem.
Nop
 Nop - maandag 29 september 2008 - 17:27   quote  deeplink  
Ervoor de overtreding van Lovre ofzo op Wiinaldem, 2 gestrekte benen, en GEEL??? rood en had Groningen met 10 man gestaan, maarja had....
Had Tomasson gescoord, Had Makaay gescoord....
Opzich vond ik ze echt niet slecht spelen, alleen lukte bij Groningen bijna alles, met matig voetbal en inzet, en mislukte alles bij Feyenoord.
Waarom Timmer geen kaart kreeg, geen idee? waarom Timmer de bal niet probeerde tespelen (hij was eerder bij de bal) geen idee?
Ik snap niks, ik krijg alleen een beetej het gevoel van pech en het gemis van geluk/scherpte tijden 100% kansen. Schot van Tomasson gaat er 9/10 x in, nu loopt er net een verdediger in de baan van het schot. Ik heb vertrouwen tegen Nec zondag ondanks nederlaag vorig jaar, maar hoop niet dat wij de ellende van AZ hebben overgenomen.

ik zeg blijf je club steunen, zing je schor ze hebben ons nodig,
EN ALLES WAT JE HOORT HET LIED VAN FEYENOORD!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 september 2008 door Nop --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5878
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zure nederlaag , geheel op conto van Hofland









0.0074400