BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Wie is/zijn jou favorieten speler/spelers en waarom?

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Belinea
 Belinea - maandag 29 september 2008 - 09:36   quote  deeplink  
Op het forum lees je veel over hoe de mens over de spelers denken, maar vertel hier nu wie echt jou favoriet is.

Mijn favorieten zijn: Joost en Fiona, waarom, omdat zij echt het spel goed spelen.
Sas
 Sas - maandag 29 september 2008 - 10:16   quote  deeplink  
Heel gek, mijn favoriete speelster is lisa. Ik vind haar eigenlijk een lieve meid en ze is ook wel eerlijk naar mijn idee. Een favoriete speler heb ik eigenlijk niet kale marco komt het dichts bij.
Crazymamma
 Crazymamma - maandag 29 september 2008 - 12:54   quote  deeplink  
Mijn favorieten zijn Joost en Fiona.
Ze spelen het spel goed en het lijkt ook op of ze elkaar gevonden hebben.
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 29 september 2008 - 13:59   quote  deeplink  
Ik had de eerste dag een antipathie tegen Joost, dat is nog een tijd gebleven, nu hij verliefd is geworden Op Fiona zie ik een heel ander kantje van Joost. en vind ik hem wel grappig. Fiona kan ik alleen waarderen om haar Rotterdamse humor. Yasmin vind ik een regelrechte jankerd, Kelly een schreeuwlelijk, Lisa,wat ik van haar vind mag ik niet opschrijven van mijn moeder.Charlene, een huichelaar, dus vrees dat ik Joost en Fiona moet aanmerken als het leukste stel. Van de jongens, Kale Marco een lul met ego, harige Marco een lulletje rozenwater, Ribas, een onzeker jongetje met een veel te grote mond. Rory een zoutzak, en een meeloper.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 29 september 2008 - 19:30   quote  deeplink  
Yasmin is mijn favoriet. Prachtige meid om te zien die volgens mij een verborgen agenda heeft.Ribas, (don't)watch your back.
Als ik iemand zou mogen helpen/steunen dat heeft Kelly mijn steun.
Ze is niet mijn favoriet omdat ik van mening ben dat CBML geen spel voor haar is. Ze is te kwetsbaar.
amy
 amy - donderdag 02 oktober 2008 - 22:49   quote  deeplink  
Joost en Fiona vind ik een heel leuk koppel. Allebei intelligent, mensenkennis, relativeringsvermogen, zelfspot en humor. Ze zijn geen kuddedieren en doen hun eigen ding. Je ziet niet zoveel van ze, maar ik heb het idee dat ze buiten beeld regelmatig een voorzetje geven aan de drama's van anderen die wel in beeld komen. Ik denk dat zij ook het meest zichzelf zijn tegenover elkaar, andere koppels lijken zich toch allemaal een beetje geforceerd aan te moeten passen of op hun tenen te lopen om elkaar te houden. Fiona en Joost laten zich niet zo snel gek maken. In het filmpje van Lisa en Fiona zie je ook dat Fiona helemaal geen onzekerheid laat zien wanneer Lisa insinueert dat zij iets van Joost weet dat Fiona niet weet. Joost en Fiona staan er gewoon, rotsvast.

Yasmin vind ik een lieve spontane meid. Maar dat aantrekken en afstoten tussen haar en Ribas vind ik niet erg sterk. Ze lijkt me wel iemand die op dominante types valt, type 'grote mond maar klein hartje'. Macho's die een duidelijke mening hebben en iemand die daar een zwak voor heeft wellicht in eerste instantie het gevoel van zekerheid en geborgenheid geven. Maar zoiets gaat uiteindelijk vaak wringen, en zoiets zie ik ook bij Yasmin in sommige scenes. Op momenten dat ze een andere mening of behoefte heeft dan Ribas, dan is dat vaak in haar nadeel. Ribas wordt boos, of lacht haar uit, ze voelt zich iig niet serieus genomen. En dat stukje 'niet erkend worden in haar eigenheid' gaat waarschijnlijk maken dat ze nog meer behoefte krijgt aan bevestiging, en onzekerder wordt bij nieuwe meiden (gisela staat in haar stringetje en ribas is in de buurt, hoeiiii).

Kelly vind ik op zich wel sympathiek, al zou ze mij ws wel op mn zenuwen werken. Volgens mij is ze wel een heel lieve en gevoelige meid, en een fijne vriendin. Als je vrouw bent tenminste, bij mannen doet die jaloezie en claimerigheid en eerlijkheid haar de das om in een spel als dit.
Donkere Marco vind ik een leuke gozer. Ik denk dat hij met iemand die meer zijn type is best een sterk koppel kan vormen.

De rest vind ik niet zo interessant tot nu toe.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 oktober 2008 door amy --
JinX
 JinX - vrijdag 03 oktober 2008 - 08:33   quote  deeplink  
Joost en Fiona vind ik het leukste koppel .
Ze zijn heel goed met het spel bezig en ik vind het zo leuk als ze plannetjes bedenken om iemand anders eruit te kicken en een time-out kaart naar iemand z'n kant op te laten gaan , fantastisch !
Van mij mogen ze winnen...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Wie is/zijn jou favorieten speler/spelers en waarom?









0.0086169