BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Moeten wij als supporters geen geld storten als de club ons zo aan het hart gaat????

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - maandag 29 september 2008 - 13:44   quote  deeplink  
Ik denk van wel. hoeft geen vast bedrag voor afgesproken te worden, want de een kan meer missen dan de andere. Als we dat doen dan hebben we ook eens recht van spreken over het beleid. Ik ben het er ook niet mee eens over hoe het nu gaat maar dat is dan direct het volgende punt. Wij storten geld maar krijgen dan ook een percentage inspraak in de club!!!! Denk dat dat een goed idee is.
schiedam
 schiedam - maandag 29 september 2008 - 14:39   quote  deeplink  
vind het een goed idee ik doe zekkah mee
ovi
 ovi - maandag 29 september 2008 - 15:09   quote  deeplink  
Waar kan ik storten!!!!
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - maandag 29 september 2008 - 16:17   quote  deeplink  
Wij storten geld voor meer inspraak in de club. Net als aandeelhouders op de beurs. Moeten dan gewoon een comite oprichten dat zich bezig kan houden met onze mening. Moet dan ook wel zijn dat ons aandeel belangrijk genoeg is om besluiten tegen te houden of door te laten gaan. Kunnen natuurlijk niet overal over mee beslissen maar zou fijn zijn als we onzinnige dingen kunnen tegen houden. Bijv. het aantrekken van een 39 jarige keeper, kopen van middenvelders inplaats van verdedigers(die het hardste nodig zijn), meer inzicht in financiele situatie zodat we niet meer voorgelogen kunnen worden, desnoods beslissen over wat er met het geld gedaan word wat wij gestort hebben. naar mijn mening kan dit allemaal via een soort referendum of internetsite waar iedereen kan zeggen wat hij of zij wil dat er met het geld gedaan word. Moet dan natuurlijk wel een keuzemenu maken voor wat de keuzes zijn want iedereen heeft er anders zijn totaal eigen kijk op. Zou bijvoorbeeld ook fijn zijn als het bestuur wat deed met de spelers die wij graag zien komen. Stort je daar zelf geld voor dan moet je er ook inspraak op hebben. Vind dit een beter idee dan een onzinnig nieuw stadion (kost hoogstwaarschijnlijk sfeer, krijg driekwart van de tijd de huidige kuip niet eens uitverkocht, kost waarschijnlijk ook meer huur, de huidige Kuip hoort bij Feyenoord). als iedereen hier mee in stemt kost het ook minder tijd om het zelfde bedrag bij mekaar te krijgen dan wat je verdient met een nieuw stadion. (als je er al meer op verdient. Zie aanhalingen eerder in dit verhaal.)
hotjumper
 hotjumper - maandag 29 september 2008 - 17:06   quote  deeplink  
dat miljoen ofzo, dat je misschien bij elkaar krijgt, verdwijnt ook weer als sneeuw voor de zon.
thewin
 thewin - maandag 29 september 2008 - 17:17   quote  deeplink  
ja maar is wel een miljoen erbij lijk me wel goed idee ik stort miss ook nog wel
fey21
 fey21 - maandag 29 september 2008 - 17:30   quote  deeplink  
...
dat verdwijnt in de portemonnee van paulus de bosz kabouter
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - maandag 29 september 2008 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2008 - 17:06 schreef hotjumper het volgende:
dat miljoen ofzo, dat je misschien bij elkaar krijgt, verdwijnt ook weer als sneeuw voor de zon.
Wat wil je dan??? gewoon rustig afwachten tot die eikels in dat maasgebouw de club helemaal kapot hebben gemaakt. Als we nu niet van onze jeugd kunnen gaan profiteren hebben we over 5 tot 10 jaar straks geen Feyenoord meer. Ik denk dat we dan zelf ook een steentje moeten bijdragen om de club op weg te helpen. Overigens ben jij en nog verschillende anderen iemand die mij verschillende malen heb aangevallen over mijn negativiteit maar jullie moeten eerst eens naar jezelf kijken. Maak niet uit waar ik kijk maar allemaal zo negatief als de neten. (moet ik wel zeggen dat het bij jou nog een beetje mee valt)
hotjumper
 hotjumper - maandag 29 september 2008 - 19:12   quote  deeplink  
Volgens mij was ik een van de weinige die het met je eens was in de bosz discussie, maar dit terzijde. Zoals ik al eerder heb gezegd heb ik totaal geen vertrouwen in dit bestuur en dan nog niet eens zo zeer op voetbaltechnisch gebied maar wel op het feit dat hun prioriteit hoofdzakelijk bij een megabouwproject lijkt te liggen ipv bij een Feyenoordwaardig elftal.
Daarom ga ik niet nog eens 100 euri ofzo aan die gasten geven.

overigens, de vorige poging van het fsv om te participeren in de talentpools liep ook al stuk op een gebrek aan animo bij de supporters.
dudek
 dudek - maandag 29 september 2008 - 19:19   quote  deeplink  
bel eerst de SHELL OF ECT kan maar net me huur betalen sorry................
Ronald W
 Ronald W - maandag 29 september 2008 - 19:29   quote  deeplink  
ja ik doe mee stort minimaal 100 euro
De club moet gewoon luisteren na wat de Visser laatst in studio sport zei.
Feyenoord moet gewoon hun talenten koesteren en niet te snel weg laten gaan.

Wij de supporters moeten zeggenschap krijgen in de club. Heb de club vaak financieel geholpen met kleine beetjes. (premie effect ect, Feyenoord krant lid supporters vereniging)
Kop op FEYENOORD bedenk iets en supporters geef aan de beste club van Nederland
hotjumper
 hotjumper - maandag 29 september 2008 - 19:37   quote  deeplink  
Als we echt zeggenschap zouden hebben had ik allang geld gestort.
Ben meteen lid geworden van "het legioen" waar ik ook al maanden niets meer van gehoord heb...
en zo gaat het maar door.
erik
 erik - maandag 29 september 2008 - 20:43   quote  deeplink  
ik ben ook lid van het legioen (en ik vind het ook leuk) maar ik heb nog nix gehoort om ergens over te stemmen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Moeten wij als supporters geen geld storten als de club ons zo aan het hart gaat????









0.0076658