BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Amanda haar Hyves

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Nijntje1974
 Nijntje1974 - maandag 29 september 2008 - 14:41   quote  deeplink  
Lieve allemaal,

Amanda is haar vorige hyves kwijt omdat Brian haar wachtwoorden heeft veranderd.
Was jij ook lid van haar hyves?

Ik ben met een stel andere iedereen aan het benaderen om te vragen weer lid te worden.
Wij hopen je daar gauw te zien.

http://thenewlifeofamanda.hyves.nl/

Groetjes Nijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 september 2008 door Nijntje1974 --
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 29 september 2008 - 14:49   quote  deeplink  
En ze zegt daar in een post:

Hallo lieve fans en maatjes,

Ten eerste wil ik iedereen bedanken die me heeft gesteund en zo veel lieve berichtjes heeft achter gelaten. Ik besef heel goed dat jullie allemaal geschrokken zijn. Maar ik ben zo opgelucht dat ik dit besluit genomen heb om het niet langer meer voor me te houden. Ik hoop dat ik vele meisjes en vrouwen die ook in deze situatie zitten of hebben gezeten kan laten in zien dat je dit nooit mag accepteren.Ik wil er geen sensatie van maken, ik heb mijn verhaal gedaan aan de Telegraaf en daar is geen woord van gelogen.

Maar wat wel heel vervelend is dat Brian mijn hyves heeft overgenomen vanaf het moment dat ik mijn verhaal heb gedaan in de Telegraaf. Ik en ook andere hebben verschillende keren geprobeerd contact met hem te krijgen. Om hem te vragen mijn hyves en mailadres terug te geven. Maar helaas laat hij niks meer van zich horen. Ik heb wel een extra aantekening laten maken in mijn aangifte bij de politie dat hij zonder mijn goedkeuring mijn hyves en mailadres heeft overgenomen. Ik hoop voor mij, maar vooral voor jullie lieve fans dat ik de kans van hem krijg die hyves terug te krijgen. Zo niet dan ga ik door met deze hyves want ik vond het erg vervelend dat ik niks van mijzelf kon laten horen.
Ik heb veel verdriet, maar ik ben ook opgelucht dat ik nu geen geheimen meer heb en ik ga proberen om weer zo snel mogelijk door te gaan met alles wat ik wilde doen na de kooi. Ik ben erg druk met mijn eigen beautysalon die er zeker gaat komen, dit was ook 1 van mijn dromen. Dat er andere dromen niet uit zijn gekomen, zal er niet voor zorgen dat ik op geef. Ik ben altijd positief ingesteld geweest en op die manier ga ik er alles aan doen om er weer helemaal boven op te komen.

Lieve fans en maatjes, ik beloof dat ik jullie op de hoogte hou van alles wat ik doe en ga doen.

dikke kus Amanda.
pauline
 pauline - maandag 29 september 2008 - 15:05   quote  deeplink  
zou brian nog erger zijn dan ik altijd dacht..
Deze knaap heeft wel alle schijn tegen
Elske
 Elske - maandag 29 september 2008 - 21:39   quote  deeplink  
http://www.videomix.cz/video/-Bvz7W3YMqc/ mooi filmpje... zegt genoeg toch??
pauline
 pauline - maandag 29 september 2008 - 22:14   quote  deeplink  
was idd filmpje van nowlive..
we waren toch ziek??
maar hadden wel gelijk hé elske
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 29 september 2008 - 23:58   quote  deeplink  
Het is nog steeds een achterlijk filmpje met teksten die niet kloppen dus inderdaad de makers waren echt ziek, en zijn dat waarschijnlijk nog steeds!
Of 'jullie' ziek zijn kan ik niet beoordelen.
johan13
 johan13 - dinsdag 30 september 2008 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2008 - 21:39 schreef Elske het volgende:
http://www.videomix.cz/video/-Bvz7W3YMqc/ mooi filmpje... zegt genoeg toch??
was het niet de maker van deze film die een oproep plaatste om lieke buiten de kooi aan te vallen, dus kijk eerst naar jezelf en begin dan pas naar andere te wijzen.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 30 september 2008 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2008 - 23:58 schreef Boudewijn het volgende:
Het is nog steeds een achterlijk filmpje met teksten die niet kloppen dus inderdaad de makers waren echt ziek, en zijn dat waarschijnlijk nog steeds!
Of 'jullie' ziek zijn kan ik niet beoordelen.
Waarom laat je het hier staan.
Weg met die rotzooi.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 september 2008 door Mrs.B@headline --
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 30 september 2008 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 - 17:47 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Waarom laat je het hier staan.
Weg met die rotzooi.
Censuur doen we hier niet aan. En mensen kunnen zelf dan zien dat er erg zieke mensen (nog steeds) tegen bepaalde spelers bezig zijn.
pauline
 pauline - dinsdag 30 september 2008 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 - 19:16 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Censuur doen we hier niet aan. En mensen kunnen zelf dan zien dat er erg zieke mensen (nog steeds) tegen bepaalde spelers bezig zijn.
ik dacht dat jij een forum had die zich bezighoud met actueel nieuws!! Nu Let Op boudewijn.......Dit is actueel NIEUWS
pauline
 pauline - dinsdag 30 september 2008 - 19:23   quote  deeplink  
waar zijn al die die hard brian fans, die altijd hier een grote bek hadden over huub? Die zijn weg boudewijn..Dus laat hier een ieder typen wat hij/zij zelf wil.
En stigmatiseer iets minder
pauline
 pauline - dinsdag 30 september 2008 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2008 - 23:58 schreef Boudewijn het volgende:
Het is nog steeds een achterlijk filmpje met teksten die niet kloppen dus inderdaad de makers waren echt ziek, en zijn dat waarschijnlijk nog steeds!
Of 'jullie' ziek zijn kan ik niet beoordelen.
als je het een achterlijk filmpje vindt, vind je brian dus belachelijk.. En ik vind dat de teksten wel kloppen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 september 2008 door pauline --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 30 september 2008 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 - 19:16 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Censuur doen we hier niet aan. En mensen kunnen zelf dan zien dat er erg zieke mensen (nog steeds) tegen bepaalde spelers bezig zijn.
Het filmpje is laag, wij moeten ons niet tot dat niveau verlagen.
Wij hier op Headliner weten wat voor zieke geesten dit soort filmpjes maken.
Mijn mening; we hoeven het niet weer te zien en eraan herinnert te worden.

Censuur is 1, vuiligheid verwijderen is wat anders.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 30 september 2008 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 - 19:20 schreef pauline het volgende:

[..]

ik dacht dat jij een forum had die zich bezighoud met actueel nieuws!! Nu Let Op boudewijn.......Dit is actueel NIEUWS
Noem jij dit actueel nieuws? komop zeg, je weet beter.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 30 september 2008 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 - 19:23 schreef pauline het volgende:
waar zijn al die die hard brian fans, die altijd hier een grote bek hadden over huub? Die zijn weg boudewijn..Dus laat hier een ieder typen wat hij/zij zelf wil.
En stigmatiseer iets minder
Die hard fan is een groot woord maar zowel Brian, Amanda als Jaap waren mijn favorieten.
Als ik iets lees waarvan ik denk dat het laag en/of onzinnig, wil ik wel reageren.
Maar, DGK is voorbij, weet je nog ? “grote bek” ga je weer op die tour?
pauline
 pauline - dinsdag 30 september 2008 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 - 20:41 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Het filmpje is laag, wij moeten ons niet tot dat niveau verlagen.
Wij hier op Headliner weten wat voor zieke geesten dit soort filmpjes maken.
Mijn mening; we hoeven het niet weer te zien en eraan herinnert te worden.

Censuur is 1, vuiligheid verwijderen is wat anders.
Ik wil wel melden dat ook ik niet van dit soort filmpjes houd
pauline
 pauline - dinsdag 30 september 2008 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 - 20:47 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Noem jij dit actueel nieuws? komop zeg, je weet beter.
Als je nu de telegraaf leest staat er wederom nieuws in over amanda en brian, dus natuurlijk is dit actueel.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 30 september 2008 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 - 20:56 schreef pauline het volgende:

[..]

Als je nu de telegraaf leest staat er wederom nieuws in over amanda en brian, dus natuurlijk is dit actueel.
Hier hebben we het over het filmpje en die is niet actueel en is geen nieuws te noemen omdat het bagger is.
pauline
 pauline - dinsdag 30 september 2008 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 - 20:54 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Die hard fan is een groot woord maar zowel Brian, Amanda als Jaap waren mijn favorieten.
Als ik iets lees waarvan ik denk dat het laag en/of onzinnig, wil ik wel reageren.
Maar, DGK is voorbij, weet je nog ? “grote bek” ga je weer op die tour?
Is idd te grof gezegd, echter hebben wij ( huubfans) veel moeten aanhoren dat huub zo'n slechte jongen was, en agressief etc,, het lag nooit aan brian, . en nu achteraf meldt amanda dat ze in de kooi ook fysiek behandelt is door brian, wat we ook zelf hebben kunnen zien.. dat maakt dit alles wrang. En dit heeft niets te maken met de gouden kooi, maar dit gaat over brian..
pauline
 pauline - dinsdag 30 september 2008 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 - 20:59 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Hier hebben we het over het filmpje en die is niet actueel en is geen nieuws te noemen omdat het bagger is.
oke! bagger, maar gedeeltelijk wel waar
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 30 september 2008 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 - 20:59 schreef pauline het volgende:

[..]

en nu achteraf meldt amanda dat ze in de kooi ook fysiek behandelt is door brian, wat we ook zelf hebben kunnen zien..
Fysiek behandelt ja, en of wij dat hebben kunnen zien.

Grapje
pauline
 pauline - dinsdag 30 september 2008 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 - 21:05 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Fysiek behandelt ja, en of wij dat hebben kunnen zien.

Grapje
oke.. ik wou het woord niet gebruiken maar bij deze,, mishandeld
pauline
 pauline - dinsdag 30 september 2008 - 21:08   quote  deeplink  
Ook jij hebt bewoordingen gebruikt als,,, amanda en brian zijn echt,, hun liefde is echt,,Het is toch niet erg om je te vergissen..
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 30 september 2008 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 - 21:06 schreef pauline het volgende:

[..]

oke.. ik wou het woord niet gebruiken maar bij deze,, mishandeld
Relax, het was een grapje. Ik vond het wel grappig.
pauline
 pauline - dinsdag 30 september 2008 - 21:17   quote  deeplink  
haha oke, vond hem ook wel beleefd
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 30 september 2008 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 - 21:08 schreef pauline het volgende:
Ook jij hebt bewoordingen gebruikt als,,, amanda en brian zijn echt,, hun liefde is echt,,Het is toch niet erg om je te vergissen..
Heb IK dat ooit geschreven? dan had ik vast een glasje teveel op. Dat doe ik ook hoor, een glasje hijsen.
pauline
 pauline - dinsdag 30 september 2008 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 - 21:17 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Heb IK dat ooit geschreven? dan had ik vast een glasje teveel op. Dat doe ik ook hoor, een glasje hijsen.
ik ook hoor, daarom heb ik ook wel dingen getypt waar ik later spijt van kreeg
pauline
 pauline - dinsdag 30 september 2008 - 21:19   quote  deeplink  
ik geef toe dat ik ooit hier redelijk paranoide was, en veel vastgelegd heb toen, puur om ook mijn eigen woorden te controleren
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 30 september 2008 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 - 21:18 schreef pauline het volgende:

[..]

ik ook hoor, daarom heb ik ook wel dingen getypt waar ik later spijt van kreeg
Ik heb aardig wat geschreven hier maar heb nergens spijt van, dat kan ik je verzekeren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 september 2008 door Mrs.B@headline --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 30 september 2008 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 - 21:19 schreef pauline het volgende:
ik geef toe dat ik ooit hier redelijk paranoide was, en veel vastgelegd heb toen, puur om ook mijn eigen woorden te controleren
Ik denk dat velen zich TEveel hebben laten meeslepen.
pauline
 pauline - dinsdag 30 september 2008 - 21:23   quote  deeplink  
je hebt ook gelijk..
trapper
 trapper - woensdag 01 oktober 2008 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 - 19:23 schreef pauline het volgende:
waar zijn al die die hard brian fans, die altijd hier een grote bek hadden over huub? Die zijn weg boudewijn..Dus laat hier een ieder typen wat hij/zij zelf wil.
En stigmatiseer iets minder
nee hoor die zijn zeker niet weg, die zijn alleen het gezeur van mensen die brian hoe dan ook onder uit willen halen zat.
1 ding: HET SPEL IS AFGELOPEN!!!!!!!!!!

laat die mensen met rust!
pauline
 pauline - woensdag 01 oktober 2008 - 13:32   quote  deeplink  
hahahaha die trapper toch.. Als je vind dat het afgelopen is, wat doe je dan hier..
trapper
 trapper - woensdag 01 oktober 2008 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2008 - 13:32 schreef pauline het volgende:
hahahaha die trapper toch.. Als je vind dat het afgelopen is, wat doe je dan hier..
niet mensen zwart maken en er nog een spel van maken. Misschien omdat ik benieuwd ben hoe het met de mensen gaat, de mensen die hier altijd gepost hebben en het wel altijd leuk mee was.
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 01 oktober 2008 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2008 - 13:53 schreef trapper het volgende:

[..]

niet mensen zwart maken en er nog een spel van maken. Misschien omdat ik benieuwd ben hoe het met de mensen gaat, de mensen die hier altijd gepost hebben en het wel altijd leuk mee was.
ALs men een reden zoekt en lang genoeg wacht, krijgt iedereen wel een keer gelijk. Zowel tegen Brian & Huub Als tegen Jaap, als tegen Amanda, als tegen Claire. Mensen hebben lang genoeg gewacht, op een moment als dit. Men kan inderdaad DGK niet meer los laten. zit een beetje nostalgie in denk ik zelf. we missen ze gewoon. Aan Amanda wil ik liever geen woorden vuil maken, omdat ik het gewoon, een meisje vind dat heel veel liefde te kort is gekomen in haar leven. Dit probeert goed te maken door allerlei mannen te versieren, maar dat is mijn persoonlijke mening van de Amanda. die ik in DGK zag. hoe ik daar preies over dacht ga ik niet verwoorden.
Cobra1
 Cobra1 - woensdag 01 oktober 2008 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2008 - 21:39 schreef Elske het volgende:
mooi filmpje... zegt genoeg toch??

het zegt me meer iets over jou.
zeker een amanda fan die dit vroeger veroordeelde van de nl site?
Elske
 Elske - vrijdag 03 oktober 2008 - 12:28   quote  deeplink  
nee Cobra, WAS fan van beide....... maar de tekst "mooi filmpje " is negatief bedoeld.... En van NL ben ik al na 2 weken afgeknikkerd omdat ik TE negatief over Huub was...
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 03 oktober 2008 - 16:48   quote  deeplink  
Zullen we stoppen met elkaar Mietje noemen, maar even wat feiten op een rijtje zetten. 1 Amanda had niets aan haar hyves gedaan, totdat het over en uit was tussen haar en Brian, wie hield haar blog bij? juist Brian. en dan na de breuk zou hij haar wachtwoord veranderd hebben? ik herinner mij nog wel meer anekdotes van Amanda dat zij met kleine nuances, zoals dingen weg laten en dingen ietwat overdrijven. altijd haar gelijk probeerde te halen. ik kan mij best voorstellen dat het knudde is, en erg zuur dat hij nu toch bij Tamara is, waar Huub haar anferhalf jaar lang voor gewaarschuwd heeft. nou mensen, Huub had er toch een betere kijk op, dan wij als fans. hahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5894
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Amanda haar Hyves









0.0123088