BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Poll: Hoeveel zou jij aan Feyenoord doneren?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 29 september 2008 - 14:58
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Poll: Hoeveel zou jij aan Feyenoord doneren? (Legioen Weblog)

Legioen Weblog
 Legioen Weblog - maandag 29 september 2008 - 14:59   quote  deeplink  
Hoeveel zou jij aan Feyenoord doneren?

Vorige week werd bekend dat Feyenoord op zoek is naar vermogende supporters. Onze vraag is: Hoeveel zouden jullie als 'gewone-supporter' aan de club willen doneren als Feyenoord in een financiele noodsituatie verkeerd? Vul jouw antwoord in bij de Poll op: www.legioen.web-log.nl
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - maandag 29 september 2008 - 16:22   quote  deeplink  
weet ik niet. Laat eerst maar eens zien dat er uberhaupt genoeg supporters willen doneren. Met heel veel kleine beetjes krijg je ook een mooi groot bedrag. Ben niet van plan om alleen geld te storten. 100 of 200 of 300 euro hebben ze niet veel aan. Hou eens referendum onder supporters en als er een redelijke animo is stel dan gewoon een rekening open. Ook al is het maar twee miljoen wat er opgehaald word. Daar hadden we die hard nodige rechtsback van Zwolle van kunnen halen.( 1.800.000)
hotjumper
 hotjumper - maandag 29 september 2008 - 17:04   quote  deeplink  
zolang dit bestuur er zit. Geen cent.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - maandag 29 september 2008 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2008 - 17:04 schreef hotjumper het volgende:
zolang dit bestuur er zit. Geen cent.
Riep ik ook eerst en toen was ik de boebaas die alleen maar negatief was. Nu het seizoen weer begonnen is probeer ik mijn club op alle mogelijke manieren te steunen. Zouden jullie ook eens moeten doen!!!! (sorry hoor maar ik ben afgezeken alsof ik een jood was en moet je jullie nou eens met zijn allen horen) Bestuur gaat toch niet. Is nu de tijd van steunen. Eerst maar eens zien waar we staan met de winterstop en dan conclusies trekken. Is het dan nog kut, moeten we gewoon weer met zijn allen naar het maasgebouw gaan.
Joszef
 Joszef - maandag 29 september 2008 - 18:22   quote  deeplink  
Vind ook de het belangrijk is om eerst te inventariseren hoeveel er uiteindelijk door de 'gewone' supporters in totaal wordt gedoneerd. Er moet een professioneel iemand aan te pas komen. Van een paar duizend euro wordt de club niet wijzer. Als er nou een richtbedrag wordt vastgesteld dan kun je gaan storten met de garantie dat je je geld terug krijgt als dat bedrag niet wordt gehaald. En ik wil er iets voor terug. Inspraak in transfers is niet reeel. Je kunt niet aan duizenden mensen gaan vragen of ze het goed vinden, dat werkt niet. Dus er moet iets anders aan vast zitten. Maar wat??
hotjumper
 hotjumper - maandag 29 september 2008 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2008 - 18:11 schreef Richard Lagrouw het volgende:

[..]

Riep ik ook eerst en toen was ik de boebaas die alleen maar negatief was. Nu het seizoen weer begonnen is probeer ik mijn club op alle mogelijke manieren te steunen. Zouden jullie ook eens moeten doen!!!! (sorry hoor maar ik ben afgezeken alsof ik een jood was en moet je jullie nou eens met zijn allen horen) Bestuur gaat toch niet. Is nu de tijd van steunen. Eerst maar eens zien waar we staan met de winterstop en dan conclusies trekken. Is het dan nog kut, moeten we gewoon weer met zijn allen naar het maasgebouw gaan.
Ik steun mijn club op alle manieren, zit er alle thuiswedstrijden en schreeuw me schor, terwijl dit bestuur met hun wijsheid voor een "sfeerverhogend" leeg kk zorgt.

ik ben overigens niet zo negatief na zondag, vond dat er goed strijd geleverd werd, als ze dit ook laten zien in de thuiswedstrijden krijgen we nog een paar sfeervolle wedstrijden, waardoor het elftal ook weer meer vertrouwen krijgt.
hebben ze meer aan dan aan 100 euri's
Grunnfc
 Grunnfc - maandag 29 september 2008 - 19:08   quote  deeplink  
€0,00
hotjumper
 hotjumper - maandag 29 september 2008 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2008 - 19:08 schreef Grunnfc het volgende:
€0,00
hebben jullie straks niemand meer om van te winnen
dudek
 dudek - maandag 29 september 2008 - 19:15   quote  deeplink  
toch raar dat SHELL en ECT in rotterdam gevestigt zijn en geen sponsers zijn
(en dan moeten wij regelen dat er geld komt)
raar dat tomasson geen hele wedstrijd kan voetballen door zijn knie
maar wel uit kom voor zijn land (eerst fit en dan pas laten gaan naar zijn land)
maar ja er gebeuren wel meer rare dingen
1 geen geld maar wel feest
2 geen geld maar wel schikking fiod
3 geen geld maar transfree spelers niet halen (kalou wormgoor)
4 geen geld maar wel verbouwing in de kuip
5 spelers die goed zijn voor de breedte maar laten gaan (speler zwolle en spits herenveen maar wel oldtimmer 39 jaar halen........
er zijn 2 overeen komsten tussen fortis en feyenoord
ze zakken diep maar komen (hopen)sterker terug
thewin
 thewin - maandag 29 september 2008 - 21:53   quote  deeplink  
100 euro

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Poll: Hoeveel zou jij aan Feyenoord doneren?









0.0062098