BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Ugur Yildirim

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Moi
 Moi - maandag 29 september 2008 - 21:42   quote  deeplink  
Ugur Yildirim zoekt nog altijd naar een club, deze aanvallende middenvelder/aanvaller lijkt mij geen ongeschikte versterking voor psv op dit moment, ofniet???

http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/90632/Yildirim_hoopt_snel_nieuwe_club_te_vinden.html
Mazzel88
 Mazzel88 - dinsdag 30 september 2008 - 18:42   quote  deeplink  
Doe toch normaal man.
Yildrim is goed genoeg voor de zwolle maar niet voor nedelandse top
Moi
 Moi - dinsdag 30 september 2008 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 - 18:42 schreef Mazzel88 het volgende:
Doe toch normaal man.
Yildrim is goed genoeg voor de zwolle maar niet voor nedelandse top
ah en daarom was blackburn rovers geinteresseerd in deze speler en speelde hij bij een subtopper in turkije.

Uw voetbalkennis is ook niet alles... Goed genoeg voor zwolle ja duuuuh (waar hij zich dus gewoon fit houdt ja), hij is goed genoeg voor de hele eredevisie om aan spelen toe te komen!

Of het een directe versterking is voor Psv weet ik niet zeker want heb hem al even niet zien spelen. Maar een goede flankspeler staat volgens mij niet mis op dit moment, want dan kunnen ze affelay terug in het midden zetten zoals soms wel al eens gedaan werd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 september 2008 door Moi --
PVDD
 PVDD - woensdag 01 oktober 2008 - 15:37   quote  deeplink  
Zoals de Koef snelheid te kort komt, zo komt hij helemaal snelheid te kort. In Nederland zal hij zich met zijn bal/trap techniek wel redden maar internationaal heb je er niet veel aan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Ugur Yildirim









0.0076379