BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Lisa wil weg - "Neuk er een, interesseert me niet!"

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 30 september 2008 - 19:07   quote  deeplink  
Video: Lisa wil weg - "Neuk er een, interesseert me niet!"

Lisa is boos en wil naar huis en reageert het op iedereen af, vooral op Gisela. Zou Rory nu weten dat ze z'n creditkaart heeft leeggehaald?

Daantje
 Daantje - dinsdag 30 september 2008 - 20:10   quote  deeplink  
Wat een irritant, misselijk vrouwtje is die Lisa zeg... zegt gewoon " wees blij dat ik niet met mijn marokkanen hier ben"... bahbahbah... Ordinaire sl*t! Stoken, liegen en bedriegen doet ze. Niet te vertrouwen, blijkt wel weer....! En dan haalt ze de marokkanen ook nog naar beneden met die domme opmerking. Tegen domheid kun je niet vechten...
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 30 september 2008 - 20:23   quote  deeplink  
Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Lisa heeft een leugen verteld en is betrapt door Ribas. Auch. Wat doet ze dan? in een slachtoffer rol kruipen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 september 2008 door Mrs.B@headline --
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 30 september 2008 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 - 20:23 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Yasmin heeft een leugen verteld en is betrapt door Ribas. Auch. Wat doet ze dan? in een slachtoffer rol kruipen.
Vertel?
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 30 september 2008 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 - 21:47 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Vertel?
heb je het niet gezien vanavond?
patrick37
 patrick37 - woensdag 01 oktober 2008 - 12:36   quote  deeplink  
schandalig,wat een engerd die lisa
de redactie van cbml mag van mij wel ingrijpen,zulke bedreigingen uiten
en:ribas is zo gestegen in mijn ogen,hij had gelijk door wat een leugenaar die lisa is.
de rest schijnt nog steeds niet in te zien dat degene die het meeste liegt,bedriegt en stookt die lisa is

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5981
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Lisa wil weg - "Neuk er een, interesseert me niet!"









0.0063478