BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Can't Buy me Love - Aflevering 26 (30-09-2008)

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 30 september 2008 - 21:28   quote  deeplink  
Video: Can't Buy me Love - Aflevering 26 (30-09-2008)

Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 01 oktober 2008 - 01:55   quote  deeplink  
Elke keer wordt het erger, die Lisa spoort niet. Ze wil alles weten, lult met iedereen om informatie te verkrijgen maar zegt niets tegen Rory. Ze lult volgens mij alles aan elkaar...
En dan nog de stompzinnige opmerkingen en bedreigingen jegens Gisela. Hopelijk houd ze zich aan haar woord dat ze naar huis gaat!

En dan in de promo voor morgen een Charlene die door haar jaloersheid helemaal gek wordt! De scriptschrijvers hebben flink overuren gedraaid en er flink wat spanning ingegooid! GA ZO DOOR!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 oktober 2008 door Boudewijn --
nane
 nane - woensdag 01 oktober 2008 - 02:00   quote  deeplink  
pittig wijfje hoor maar zo dom zijn die twee gewest dit is wat sebastian voorspeld heeft ,dom hoor meiden om hem te laten gaan,
en wat zij kelly nu ,hij moet niet denken dat zwarte marco king van apen land is
is wat bedoelt ze daar mee rasistich bedoeld.
en wat zij charlene nou op t laats wat ben je aan t doen zal ik haar foto weg doen want ik snapte het effe niet
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 01 oktober 2008 - 02:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2008 - 02:00 schreef nane het volgende:
en wat zij charlene nou op t laats wat ben je aan t doen zal ik haar foto weg doen want ik snapte het effe niet
ze zei "zal ik haar foto nou weghangen?", dus ik denk dat ze bedoelt dat ze Gisela's foto naast die van Marco hangt en die van haarzelf onder de 'single' lijst hangt ofzo.
nane
 nane - woensdag 01 oktober 2008 - 02:05   quote  deeplink  
ok dank je wel bouwewijn enne ben je nog wakker???
ook en nacht braker dus
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 01 oktober 2008 - 02:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2008 - 02:05 schreef nane het volgende:
ok dank je wel bouwewijn enne ben je nog wakker???
ook en nacht braker dus
altijd tot een uurtje of 4 :)
Eleen
 Eleen - woensdag 01 oktober 2008 - 02:35   quote  deeplink  
wat kelly zei mag best hoor rasisme hoeft niet negatief te zijn en geef toe marco doet ook wel heel stoer ,,beetje jammer dat ze zich niet kon stil houden ik had die vent eens een lesje geleerd,, zwijgen is goud,,,zeggen ze..of zo iets..
JinX
 JinX - woensdag 01 oktober 2008 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2008 - 02:35 schreef Eleen het volgende:
zwijgen is goud,,,zeggen ze..of zo iets..
JinX
 JinX - woensdag 01 oktober 2008 - 10:37   quote  deeplink  
spreken is zilver , zwijgen is goud

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Can't Buy me Love - Aflevering 26 (30-09-2008)









0.0082049