BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Lisa heeft spijt? - "Volgens mij was je gewoon dronken"

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 01 oktober 2008 - 13:31   quote  deeplink  
Video: Lisa heeft spijt? - "Volgens mij was je gewoon dronken"

Lisa probeert het goed te praten bij Gisela.

JinX
 JinX - woensdag 01 oktober 2008 - 14:14   quote  deeplink  
bla bla bla ...
Belinea
 Belinea - woensdag 01 oktober 2008 - 14:36   quote  deeplink  
Maar ze heeft wel volkomen gelijk, wat ze over de mannen verteld, als er een man in huis komt mogen de meiden er niet mee praten, nu is er weer een vrouw in huis en de mannen zijn weer de king, kom op zeg, Lisa heeft wel gelijk en zeker over Sebastiaan, want het was niet de mooiste maar wel de spontaanste en slimste man, hij had de meiden al verteld van: "doe je ogen open" en nu zien de meiden het.
JinX
 JinX - woensdag 01 oktober 2008 - 20:17   quote  deeplink  
Ik snap zowiezo niet dat de meiden zich laten vertellen door de mannen wat ze wel of niet mogen doen .
Voordat Sebastiaan kwam waren er alleen nog maar meiden in het huis gekomen en wat de vrouwen toen tegen hun mannen zeiden werd ook niet naar geluisterd , dus ze doen het helemaal zelf hoor.
nane
 nane - woensdag 01 oktober 2008 - 20:32   quote  deeplink  
ze lult zich wat tegen vind ik persoonlijk,want ze zegt ribas deed zo en zo en ik deed gisteren ook zo om iedereen te laten zien hoe ribas is ,kijk in mijn ogen zie ik het zo als iemand zo doet geeft dat jou de reden dan om ook idem zo te reageren.
ik vind het niet meer als normaal dat ze dr excuus aan bied want ze ging gisteren te ver met de marokanen
op je afsturen en zo ken je het niet af doet ze altijd zo ,dan zeg ze altijd zal wat marokaantjes op je af sturen maar gelukkig lacht het nieuw emeisje haar 4 kant uit.nee Lisa je ben gewoon jaloers en niet anders.
en over dat gedoe met zich het laten vertellen wat je wel en niet moet doen ewnt goed dat dit gebeurt.nou zien ze dat die kerels ook maar alleeen voor t spel gaan ,ook Joost want die doet ook alleen maart spel spelen maar naar mijn idee zijn ze die twee wel de slimste spelers joost en fiona
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 01 oktober 2008 - 23:46   quote  deeplink  
Wat nou Lisa heeft spijt. Ze is gewoon als de dood, dat Gisela achter Rory aangaat.
brahim
 brahim - donderdag 02 oktober 2008 - 17:27   quote  deeplink  
idd die lisa is goed in dingen verdraaien over de rug van een ander en telkens komt ze met die dreigementen met wacht maar af op ali baba en de 40 rovers 4 weken zeg en net of het ware liefde is met rory die het minste credit card saldo heeft door zn goede opdrachten maar slimme meid die gisela en tot zover doet ze het goed want je ziet een kat in het nauw maakt rare sprongen
gelijk of geen gelijk ik vind het een beetje show verkrachting als je alles moet verantwoorden voor de groep al is het maar een geintje
maar goed niet vertrouwen niets is wat het lijkt

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Lisa heeft spijt? - "Volgens mij was je gewoon dronken"









0.0081379