BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Charlene - "Je kan niet bij één wijf blijven!"

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 02 oktober 2008 - 00:03   quote  deeplink  
Video: Charlene - "Je kan niet bij één wijf blijven!"

Als Marco en Gisela van een gezellig onderonsje genieten, valt Charlene hen aan.



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 oktober 2008 door Boudewijn --
JinX
 JinX - donderdag 02 oktober 2008 - 10:02   quote  deeplink  
raar wijf !
Sas
 Sas - donderdag 02 oktober 2008 - 11:50   quote  deeplink  
ja raar wijf inderdaad maar ook een rare vent zoals hij steeds weer loze beloftes maakt aan iedereen en iedereen trapt erin want hij is een erg goede acteur. charlene heeft dus wel gelijk. hij kan niet bij 1 wijf blijven
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 02 oktober 2008 - 16:45   quote  deeplink  
ze zal nog vaak aan Sebastiaan denken.
brahim
 brahim - donderdag 02 oktober 2008 - 17:48   quote  deeplink  
wel raar ja dat ze aan de groep raad moet vragen en die naaien haar natuurlijk meteen op oke ze weet dat marco zich niet kan binden aan een vrouw dat wist ze voor dat ze hem koos en ze zei nog waarom komt er nou geen man in t huis dan kan ik hem terug pakken maar gisela moet ook aan haar positie denken en is om de zelfde reden het huis binnen gekomen dus een goed gesprek brengt mischien wel wat meer variatie al speeld marco dan weer de mannelijke hoer maar op deze manier
pff alsof ze mekaar al jaren kennen 4 weken zeg charlene doet raar want ze is bang dat ze eruit moet voordat ze nog n keer kan gaan winkelen met die habbekrats
zezijn zo close!?! verhaal op sterk water

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5174
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Charlene - "Je kan niet bij één wijf blijven!"









0.0084240