BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Larsson naar PSV?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Legioen Weblog
 Legioen Weblog - donderdag 02 oktober 2008 - 08:59   quote  deeplink  
PSV hoopt op snel akkoord met Larsson

PSV hoopt Henrik Larsson voor de winterstop aan de selectie toe te kunnen voegen, meldt het Eindhovens Dagblad. De Eindhovenaren willen de Zweedse routinier tot de zomer vastleggen.

De spits is momenteel actief bij Helsingborg IF en is in het bezit van een aflopend contract. Op 9 november, wanneer de Zweedse competitie ten einde loopt, is hij transfervrij.

PSV hoopt hem in de winterstop, of het liefst direct na 9 november, te kunnen contracteren. Of die laatste optie mogelijk is, wordt nu onderzocht. In beide gevallen zal er vermoedelijk een samenwerking worden aangegaan tot het einde van het seizoen.

De 37-jarige routinier moet de leemte in de voorhoede van PSV gaan opvullen. Met alleen Danny Koevermans en Danko Lazovic als diepe spitsen zit trainer Huub Stevens dun in de doelpuntemakers. Larsson, ook in zijn laatste jaren als voetballer nog steeds scherp voor het doel, zal het doelpuntenaantal in Eindhoven moeten opkrikken.

PSV wil tot de zomer gebruik maken van Larsson, om vervolgens een nieuwe poging te wagen voor Mevlut Erding. De spits van Sochaux was voor het begin van dit seizoen ook al in beeld bij de landskampioen, maar zijn club weigerde mee te werken aan een transfer.

Door alle ontwikkelingen is het niet uitgesloten dat Danko Lazovic komende winter PSV tijdelijk gaat verlaten. De Eindhovenaren staan open om de Serviër een half jaar aan een andere club te verhuren.

Bron: Voetbalprimeur.nl
Nop
 Nop - donderdag 02 oktober 2008 - 09:04   quote  deeplink  
Super voetballer was echt mijn favo, maarja volgens mij hebben wij in de achterhoede met het beetje geld wat wij hebben versterking nodig! Larson krijgt een staande ovatie van mij als hij tegen ons mag gaan spelen, maar denk niet echt dat we nu hem erbij moeten hebben, overigens heb ik liever dat hij lekker bij zijn huidige cluppie blijft.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 02 oktober 2008 - 11:49   quote  deeplink  
lijkt me sterk
derq
 derq - donderdag 02 oktober 2008 - 12:07   quote  deeplink  
hij heeft nooit gepiekt bij feyenoord, dus laat nu maar zien :D haha
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 02 oktober 2008 - 13:53   quote  deeplink  
leuk , henkie nog half jaartje in nederland , al betwijfel ik t wel want hij heeft al vaker aangegeven in Zweden te blijven , tja niks zo veranderlijk als een voetballer , Feyenoord is voor mij geen optie wij hebben Tomasson en verder nog de oudjes , heeft ie geen broer die verdediger is ?????????//
hotjumper
 hotjumper - donderdag 02 oktober 2008 - 14:17   quote  deeplink  
verplaats dit maar naar een psv forum
PVDD
 PVDD - donderdag 02 oktober 2008 - 14:21   quote  deeplink  
Larsson sympathieke goeie voetballer maar die is toch wel heel dichtbij zijn geranium periode. Dus 1/2 jaar PSV ok.
dudek
 dudek - donderdag 02 oktober 2008 - 15:25   quote  deeplink  
foutje (legioen weblog)je begint met eindhovens dagblad meldt.
en sluit af met BRON : VOETBALPRIMEUR.NL.
denk is na koevermans op de bank en lazofiets word verhuurd.
larsson heeft duidelijk aan gegeven dat hij niet meer weg gaat uit zweden.
en ja zo,n krant moet wat leuk nieuws brengen als je net heb verloren van liverpool.
staat ook in de zelfde krant(artikel) dat ze berg willen halen van groningen.....
cj
 cj - donderdag 02 oktober 2008 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2008 - 14:21 schreef PVDD het volgende:
Larsson sympathieke goeie voetballer maar die is toch wel heel dichtbij zijn geranium periode. Dus 1/2 jaar PSV ok.
Laat hem dezelfde rol als Mols krijgen bij Psv
Mols ook bijna achter de spreekwoordelijke Geraniums
Alleen vind Larsson wel beter dan Mols

Laat Larson of op de bank bij Psv Afbouwen
Of bij een lagere club meer wedstrijden spelen.
Om vervolgens in de technische staf of trainer van de jeugd
bij Feyenoord terug te keren
hotjumper
 hotjumper - donderdag 02 oktober 2008 - 16:34   quote  deeplink  
laat hem lekker in zweden blijven.
Mister Feyenoord mOt
 Mister Feyenoord mOt - donderdag 02 oktober 2008 - 18:06   quote  deeplink  
ej ezel als jullie echt denken dat larsson komt zijn jullie een stelletje mongoooooooooooooooooooooooooooolen bij elkaar als die uberhaubt naar nederland zo komen zou die naar feyenoord gaan en echt niet naar zooooooooooooooooon pisclub als pisvee fuck jullie bitches
hotjumper
 hotjumper - donderdag 02 oktober 2008 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2008 - 18:06 schreef Mister Feyenoord mOt het volgende:
ej ezel als jullie echt denken dat larsson komt zijn jullie een stelletje mongoooooooooooooooooooooooooooolen bij elkaar als die uberhaubt naar nederland zo komen zou die naar feyenoord gaan en echt niet naar zooooooooooooooooon pisclub als pisvee fuck jullie bitches
hahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahha!!!
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - donderdag 02 oktober 2008 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2008 - 18:06 schreef Mister Feyenoord mOt het volgende:
ej ezel als jullie echt denken dat larsson komt zijn jullie een stelletje mongoooooooooooooooooooooooooooolen bij elkaar als die uberhaubt naar nederland zo komen zou die naar feyenoord gaan en echt niet naar zooooooooooooooooon pisclub als pisvee fuck jullie bitches
You are the man!!!!! Dat zijn uitspraken!!!!!!!
cj
 cj - donderdag 02 oktober 2008 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2008 - 18:06 schreef Mister Feyenoord mOt het volgende:
ej ezel als jullie echt denken dat larsson komt zijn jullie een stelletje mongoooooooooooooooooooooooooooolen bij elkaar als die uberhaubt naar nederland zo komen zou die naar feyenoord gaan en echt niet naar zooooooooooooooooon pisclub als pisvee fuck jullie bitches
idd jah
Nu je het zegt hahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5914
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Larsson naar PSV?









0.0078928