BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Oproep voor ; Feyenoord - NEC

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Nop
 Nop - donderdag 02 oktober 2008 - 09:01   quote  deeplink  
We gaan toch niet in een half volle kuip zitten zondag he!
We staan dan wel 13e en hebben maar 4 punten, dan juist moeten we allemaal gaan, en je laten horen!!

Wij willen strijd wij willen inzet, wij zullen ze met zoveel blesures en tegenslag echt moeten helpen,
Laat zondag horen en zien dat je bij FEYENOORD hoort!!

En ja maandag wil ik op mijn werk ook gewoon eens gerust over voetbal praten ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 oktober 2008 door Nop --
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 02 oktober 2008 - 11:04   quote  deeplink  
wat is dit voor bericht ??? WE zijn er altijd , 35.000 minimaal en als t vanav. beetje loopt zijn er 45.000 , beetje wazig bericht van iemand die echt in de put zit ofzo................
en gerust over voetbal praten kan altijd hoor!
derq
 derq - donderdag 02 oktober 2008 - 11:29   quote  deeplink  
vanavond 45000 jantje?? lijkt me sterk.
zondag daarentegen...
hotjumper
 hotjumper - donderdag 02 oktober 2008 - 11:44   quote  deeplink  
Denk dat het, op KK na wel weer vol zal zitten zondag.
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 03 oktober 2008 - 06:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2008 - 11:29 schreef derq het volgende:
vanavond 45000 jantje?? lijkt me sterk.
zondag daarentegen...
als het vanav. beetje loopt zitten er zondag 45 , dat was t geval dus zitten er zondag 45 ! beetje beter lezen voor je begint te mauwen!

Was wel goed gister , zeker kwa beleving , top die jonge gassies!
Nop
 Nop - vrijdag 03 oktober 2008 - 09:01   quote  deeplink  
Jantje, ik heb gister genoten van de aanwezige supporters, die hoorde je de hele wedstrijd!!Feyenooord kan echt goed voetballen!

maar jantje waar ik kippevel van krijg is een bomvolle kuip!! en ik moet zeggen wil je een nieuw stadion, wil je dat Feyenoord de baas is in de kuip moet ie wel beangstigend vol zitten! tegen top oss en kalmar was het echt droevig!
Maar aan de overkant zijn ze er altijd, weet niet of het jouw spandoek is, dan respect!!! (heb hem 1x gemist).

Maar er zitten hier genoeg mensen op het forum die wel hun mening geven prima, maar niet bereid zijn in de kuip hun ploegie wat extra te willen steunen. Ik wil maar een ding, dat is wat ons Feyenoord vertrouwen heeft en krijgt dat verdienen ze, ze kunnen echt zeer gevaarlijk zijn en met onze steun heeft heel Nederland weer respect voor de voetballers en club Feyenoord . mij hoor je niet als de kuip uitverkocht is!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 03 oktober 2008 - 10:22   quote  deeplink  
zo leuk zijn als KK ook eens vol zit.
Madhopfc
 Madhopfc - vrijdag 03 oktober 2008 - 11:13   quote  deeplink  
hoop ook op een volle Kuip maar na gisterenavond zal NEC daar niet meer zo snel van onder de indruk zijn......speelden daar zeer ervaren tegen dat grafvolk van een Roemenen. Mario Been deed het ook slim.......Wisgerhof raakte geblesseerd toen er een corner voor die Roemenen was ....Wisgerhof diende dus ff naar kant omdat hij op het veld behandeld was en NEC had dan bij die corner een man minder gehad....waar het niet dat Been Wisgerhof op dat moment wisselde voor Pothuizen. Babos pakte de corner gewoon uit de lucht. Later pakte de wissel nog bijna verkeerd uit daar Pothuizen op snelheid werd geklopt (stoffel de schildpad is nog sneller!!!) en Pothuizen pakte zijn tegenstander vast en dat was eigenlijk een strafschop ! Maar proficiat voor Been en NEC, laat ze maar lekker feesten zodat ze zondag hun verlies gewoon kunnen accepteren!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 03 oktober 2008 - 12:12   quote  deeplink  
Als Feyenoord met hetzelfde vuur speelt als gisteravond, en het hele legioen ook achter de club gaat staan maak ik me voor zondag geen zorgen
schiedam
 schiedam - vrijdag 03 oktober 2008 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2008 - 09:01 schreef Nop het volgende:
We gaan toch niet in een half volle kuip zitten zondag he!
We staan dan wel 13e en hebben maar 4 punten, dan juist moeten we allemaal gaan, en je laten horen!!

Wij willen strijd wij willen inzet, wij zullen ze met zoveel blesures en tegenslag echt moeten helpen,
Laat zondag horen en zien dat je bij FEYENOORD hoort!!

En ja maandag wil ik op mijn werk ook gewoon eens gerust over voetbal praten ;)
werken hahaha weet je wel wat dat is je ben altijd vrij man ;)

je ben net voor de tweede x vader geworden dus werken zal je de eerste tijd niet doen
Ronald47
 Ronald47 - zaterdag 04 oktober 2008 - 10:44   quote  deeplink  
Kom op Feyenoorders zondag moet de kuip vol ziten,feyenoord heeft u steun hard nodig en dat verdienen ze ook nadat ze zich hebben geplaatst
voor de poule fase van de uefa cup voetbal.
Zorg dat u Feyenoord-Nec NIET MIST
Jeli
 Jeli - zaterdag 04 oktober 2008 - 10:57   quote  deeplink  
Ik ben blijkbaar van een andere generatie. Als we 35.000 toeschouwers (tegen NEC) nu al weinig vinden. In de begin jaren tachtig waren we heel blij als de eerste ring vol zat met 20.000 man. Ik heb zelfs bij een competitiewedstrijd (tegen Pec Zwolle) op de tribune gezeten met nog geen 5.000 man. Tijden veranderen...

Ik verwacht veel van de wedstrijd morgen. Kan leuk worden!
Nop
 Nop - zaterdag 04 oktober 2008 - 11:28   quote  deeplink  
achja 28 jaar geleden, wat is er veranderd in die tijd..... :)

Maarja als je nog geen kaartje heb voor morgen, ga je gvd gewoon vandaag nog ff kaartje regelen :) feyenoord moet morgen 3 punten pakken anders wordt het best beetje treurig..:(
Nop
 Nop - zondag 05 oktober 2008 - 10:38   quote  deeplink  
Lekker weertje... is het veld laatste 3 jaar wel eens afgekeurd in de kuip met regen? komt nl. erg veel aan nog voor 14.30uur.... ?
hotjumper
 hotjumper - zondag 05 oktober 2008 - 11:08   quote  deeplink  
Sinds Basel kan het nooit meer afgekeurd worden in de kuip. pas als het water tot de eerste ring staat denken ze erover.
schiedam
 schiedam - zondag 05 oktober 2008 - 11:11   quote  deeplink  
mooi veld voor vecht voetbal van verbeek niks techniek .
fysiek

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Oproep voor ; Feyenoord - NEC









0.0074188