BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: realiteit: psv kan beter naar de uefa cup gaan

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
psver
 psver - donderdag 02 oktober 2008 - 14:49   quote  deeplink  
ik denk dat het realitisch is om te zegge dat psv niet goed genoeg is voor de champions league, maar ik denkt dat psv het in de uefa cup beter redt dan in de champions league. De clubs in de champions league zijn OP DIT MOMENT over het algemeen te sterk voor psv. Ze moeten blij zijn als ze op de 3e plaats kunnen eindigen in deze ronde van de champions league. wie is het met mijn uitspraak eens?
sevillana
 sevillana - donderdag 02 oktober 2008 - 14:53   quote  deeplink  
De realiteit is tegenwoordig gewoon niet anders, het nederlands clubvoetbal komt helaas het nodige tekort om zich te meten met de europese topclubs.
Moi
 Moi - donderdag 02 oktober 2008 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2008 - 14:53 schreef sevillana het volgende:
De realiteit is tegenwoordig gewoon niet anders, het nederlands clubvoetbal komt helaas het nodige tekort om zich te meten met de europese topclubs.
Idd, nederland en Belgiƫ zijn verder en verder aan het wegzakken tov de rest in europa, oostbloklanden zijn lichtjes aan het opkome :-s . Naar mijn mening zou een BeNe-league (Belgisch-Nederlandse competitie) dit toch nog enigszins kunnen verhelpen en aantrekkelijker voetbal van een hoger niveau mogelijk maken...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 oktober 2008 door Moi --
dudek
 dudek - vrijdag 03 oktober 2008 - 14:07   quote  deeplink  
uit huilen en op nieuw beginnen
nl voetbal slecht hoezo
6 clubs in de uefa met psv er bij
Moi
 Moi - vrijdag 03 oktober 2008 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 oktober 2008 - 14:07 schreef dudek het volgende:
uit huilen en op nieuw beginnen
nl voetbal slecht hoezo
6 clubs in de uefa met psv er bij
eerst eens zien hoeveel er de groepsfase overleven, en dan kan je mss zoiets roepen...
dudek
 dudek - vrijdag 03 oktober 2008 - 18:45   quote  deeplink  
volgens mij is het voor het eerst dat 5 ploegen uit nl de volgende ronde halen.
met psv er bij zijn het er 6
dat zijn minimaal 24 wedstrijden waar we punten kunnen halen................
dus sorry ik roep het nu al..............
moa
 moa - zaterdag 04 oktober 2008 - 00:11   quote  deeplink  
Het zijn er 20, PSV stroomt pas in na de poulefase in de UEFA Cup.
Daarnaast vind ik (als Feyenoord fan) PSV gewoon een volwaardige deelnemer aan de CL,

Want zeg nu eens eerlijk, is PSV minder dan:
FC Basel?
Shakthar Donetsk?
CFR Cluj (Wie??)
AaB (Denemarken)
Dinamo Kiev?
Fenehrbace?
Anorthosis?
Panathinaikos?
Steaua?
BATE ????

Ik acht al deze teams minder sterk dan PSV, en toch spelen deze ook allemaal mee in de champions league, PSV heeft gewoon de pech dat ze aan drie loodzware teams zijn gekoppelt,
Dat in acht nemende, behoort PSV gewoon tot de middelmoot van de Champions League, en is het logisch dat PSV de helft van de jaren wordt uitgeschakeld in de eerste ronde..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 oktober 2008 door moa --
Rowan
 Rowan - woensdag 08 oktober 2008 - 14:40   quote  deeplink  
Ik ben het met Moa eens, ik ben eveneens een Feyenoordfan en ik vind dat PSV er best thuis kan horen maar ze zitte idd gewoon aan een loodzware poul vast.. Als PSV bij alleen Atlhelico, Steau, Fenerbache was gekoppeld zou maar zeggen, dan hadden ze best door kunnen komen... Psv zit nu wel een beetje in dip vind ik maar als PSV zijnde komen ze er wel uit...
freakie
 freakie - vrijdag 10 oktober 2008 - 15:16   quote  deeplink  
uu moa vindt wel dat je gelijk heb kwa teams maar die teams gaan niet ver in de champions league enook niet in de uefa cup en panathinaikos en fenehrbace doen zeker nieet onder voor psv alleen de rest ja zijn inderdaad geen goede teams zou je van kunnen winnen.. alleen ja dan ben je door en dan? tegen arsenal, of inter ofzo? ja je heb geld en nederlands voetbal wrdt beter ja..(ajax fan)
moa
 moa - zondag 12 oktober 2008 - 17:23   quote  deeplink  
Wat ik wou zeggen is, het is helemaal geen schande om te verliezen van Atletico en Liverpool, en dat je niet alle jaren ver komt in de CL is al helemaal geen ramp.

En natuurlijk is de kans dat PSV de CL wint in de komende jaren gewoon klein, maar dat betekend niet dat je er gelijk niets te zoeken hebt...
coolman
 coolman - zondag 08 februari 2009 - 15:22   quote  deeplink  
Het gaat allemaal om de centjes. Het Nederlands voetbal kan niet concureren met de top in Europa. Bekende teams kunnen meer geld op tafel leggen dan NL clubs. Dit is dan ook duidelijk te zien in het feit dat NL talent en toppers in het buitenland spelen. Gevolg een treedje lager spelen, dus in de UEFA cup.
Aan de top komen is makkelijker dan aan de top blijven en dat doet pijn genoeg voor het NL voetbal, ongeacht welke club en een enkele opleving!
psv-affelay
 psv-affelay - donderdag 19 februari 2009 - 15:40   quote  deeplink  
het probleem ligt vooral in de stadion-opbrengsten. In nederland komen bij de toppers gemiddeld tegen de 35.000 man naar de thuiswedstrijden. Wat kosten kaartjes, 50 euro??? In andere landen zitten de stadions vol met 70.000 man. Kaartjes in engeland kosten ruim 100 euro. conclusie: 35000 * 50 = 1.750.000 pakken buitendelandse clubs meer bij thuiswedstrijden... Daar kan je nooit tegen concurreren
Bootjuhh
 Bootjuhh - donderdag 16 juli 2009 - 10:19   quote  deeplink  
Je berekening klopt niet btw. 70.000x100 = 7.000.000 35.000*50 = 1.750.000
7.000.000 - 1.750.000 = 5.250.000 of zie ik dat dan verkeerd?
Hopende op een beter seizoen dan vorig jaar, kan ik niet wachten tot rutten zijn kunsten in de competitie gaat vertonen. Want ik vind PSV toch wel het meeste in de CL horen van alle nederlandse clubs.
PSV-FOR-LIFE
 PSV-FOR-LIFE - zaterdag 18 juli 2009 - 00:39   quote  deeplink  
nou iedereen weet het, behalve de bobo's dat de grote clubs rijker worden en de kleinere club, waar PSV onder valt, armer.
dus ik denk, ja..
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 18 juli 2009 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 - 15:40 schreef psv-affelay het volgende:
het probleem ligt vooral in de stadion-opbrengsten. In nederland komen bij de toppers gemiddeld tegen de 35.000 man naar de thuiswedstrijden. Wat kosten kaartjes, 50 euro??? In andere landen zitten de stadions vol met 70.000 man. Kaartjes in engeland kosten ruim 100 euro. conclusie: 35000 * 50 = 1.750.000 pakken buitendelandse clubs meer bij thuiswedstrijden... Daar kan je nooit tegen concurreren
het probleem ligt hem niet in stadionopbrengsten hoor!

In engeland kost een kaartje ook niet gemiddeld 100€ ! En 70.000 is ook in Engeland ook niet overal (Chelsea 48.000 , Liverpool 45.000 ) dus das onzin , grote verschil is televisie geld dat is in die landen netzoveel als hier je hele begroting!
kaashaas
 kaashaas - woensdag 04 juni 2014 - 00:46   quote  deeplink  
ja klopt
psveindhoven123
 psveindhoven123 - woensdag 04 juni 2014 - 20:31   quote  deeplink  
Hoezo laat....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: realiteit: psv kan beter naar de uefa cup gaan









0.0106139