BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Charlene - "You fucked with the wrong one, man!"

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 02 oktober 2008 - 16:15   quote  deeplink  
Video: Charlene - "You fucked with the wrong one, man!"

Charlene is boos dat Marco even met Gisela zit te praten en Charlene gaat aan de slag met Marco's spullen!

JinX
 JinX - vrijdag 03 oktober 2008 - 11:22   quote  deeplink  
Aansteller!!!
nane
 nane - vrijdag 03 oktober 2008 - 13:56   quote  deeplink  
wat een stelletje opstokers zeg ba ba
end aarna maar zeggen niet doe doe rustigh maar eerts zitten jullie haar op te stoken waaar gaat dit ver
Caroline
 Caroline - vrijdag 03 oktober 2008 - 14:23   quote  deeplink  
Maar ze laat zich wel opstoken, ze had ook gewoon weg kunnen lopen. tuurlijk probeer je als tegenstanders het vuurtje op te stoken! Waar ik me vooral aan stoor bij Charlene is haar taalgebruik, grafpoten ed!
pauline
 pauline - vrijdag 03 oktober 2008 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 oktober 2008 - 14:23 schreef Caroline het volgende:
Maar ze laat zich wel opstoken, ze had ook gewoon weg kunnen lopen. tuurlijk probeer je als tegenstanders het vuurtje op te stoken! Waar ik me vooral aan stoor bij Charlene is haar taalgebruik, grafpoten ed!
Het valt mij wel op veel van de dames, niet alle dus, een taal gebruiken die beslist niet past bij een goed opgevoede dame. Ik begrijp dat we niet allemaal dames kunnen zijn, echter je bent wel op tv met je gedrag.
Ik hoor bepaalde dames al dreigen, net als in de kooi!
Gebruik van marokkanen etc..
Maar caroline, vind jij het niet allemaal een beetje gespeeld? Vind het alemaal net teveel lijken op de kooi..Is net of ze bepaalde passages uit het script van de kooi gebruiken.
Caroline
 Caroline - vrijdag 03 oktober 2008 - 16:01   quote  deeplink  
Ja, het hokje doet hier ook zijn best mensen in een rol te duwen. Maar toch, het is wel heerlijk om naar te kijken ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 oktober 2008 door Caroline --
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 03 oktober 2008 - 18:42   quote  deeplink  
Ach zo nu en dan een gillende JDM naar binnen, laten gillen dat het meutjes zijn, en klaar is Kees.
Caroline
 Caroline - zaterdag 04 oktober 2008 - 20:30   quote  deeplink  
nah!!! Die durft niet meer, wedden? lol

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Charlene - "You fucked with the wrong one, man!"









0.0067989